eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie techniczne, produkcja oraz dostawa materiałów promocyjnych PARP - zamówienie w podziale na 2 części



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie techniczne, produkcja oraz dostawa materiałów promocyjnych PARP - zamówienie w podziale na 2 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.parp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wspieranie i rozwój przedsiębiorczości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie techniczne, produkcja oraz dostawa materiałów promocyjnych PARP - zamówienie w podziale na 2 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cad3253-4b9f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057310/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Przygotowanie techniczne, produkcja i dostawa materiałów promocyjnych PARP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POIR, POPW, POWER dotyczy części II zamówienia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: p/152/DKM/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 337200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część I zamówienia usługa polegająca na: przygotowaniu technicznym, produkcji i dostawie poniższych materiałów promocyjnych PARP:
a) Zestaw upominkowy (kulinarny);
b) Zestaw upominkowy (kosmetyczny).
2. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi, dostawy spełniają określone wymagania Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w część I zamówienia 2 szt. próbek materiałów promocyjnych, tj.:
a) 1 szt. zestawu upominkowego kulinarnego (poz. 1 w Tabeli nr 1 w OPZ zał nr 1a )
b) 1 szt. zestawu upominkowego kosmetycznego (poz. 2 w Tabeli nr 1 w OPZ zał nr 1a).
3. Zamawiający zastrzega dla części I, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych o których mowa w art 94 ust 1 pkt. 1-10 uPzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.5.5.) Wartość części: 45800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. część II zamówienia usługa polegająca na: przygotowaniu technicznym, produkcji i dostawie materiałów promocyjnych PARP, zgodnie z podziałem na pakiety:
PAKIET A - Korporacyjny PARP;
PAKIET B - Fundusze Europejskie.
2. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi, dostawy spełniają określone wymagania Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych cześć II zamówienia 3 szt. próbek materiałów promocyjnych, tj.:
a) 1 szt. kabla USB 3 w 1 (Tabela dla Pakietu B - poz. 5 w Tabeli nr 1 w OPZ załącznik nr 1b),
b) 1 szt. kubka (Tabela dla Pakietu B - poz. 6 w Tabeli nr 1 w OPZ załącznik nr 1 b),
c) 1 szt. torby/pokrowca na dokumenty i laptopa (Tabela dla Pakietu B - poz. 8 w Tabeli nr 1 w OPZ załącznik nr 1 b ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

4.5.5.) Wartość części: 186570,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 94 ust 1 uPzp w Rozdziale V ust. 5 SWZ wskazał, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, o których mowa w art. 94 ust 1 pkt 1-10 uPzp.
Na potwierdzenie powyższego wymogu Zamawiający wymagał zgodnie z zapisem w rozdziale XIII ust. 3 pkt. 7 SWZ, aby Wykonawca do oferty załączył „(dotyczy I Części zamówienia) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych”.
Wykonawca do oferty nie załączył wymaganego dokumentu, w związku z powyższym został wezwany do jego uzupełnienia. W dniu 07.11 br. Wykonawca oświadczył, że nie posiada statusu jako zakładu pracy chronionej.
Wskazać należy, iż zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. Obowiązek odrzucenia oferty na ww. podstawie prawnej powstaje wówczas, gdy oferta narusza przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych lub przepisy wykonawcze, wydane na jej podstawie.
Oferta złożona PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET podlega odrzuceniu jako niezgodna z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414756,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 414756,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Halina Zaleńska Pracownia Reklamy "AD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351020982

7.3.3) Ulica: ul. Myśliwska 68

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-718

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 414756,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.