eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki › Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki" w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki” w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipinki 53

1.5.2.) Miejscowość: Lipinki

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-305

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 134477021

1.5.8.) Numer faksu: 134477021 (wew.42)

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalipinki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/674832

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki” w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eb1c879-4a26-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000838/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja /remont sieci dróg gminnych na terenie Gminy Lipinki” w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389860/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBI.271.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja/remont dróg gminnych w miejscowości Lipinki, Wójtowa i Pagorzyna . Zakres zamówienia obejmuje :
1) remont drogi gminnej 270703K „Do Mleczarni” w km 0+000 – km 0+280 w m. Lipinki
2) remont drogi gminnej 271214K „Góra I, Liana” w km 0+000 – km 0+135 w m. Lipinki
3) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Piszczyka” w km 0+000 – km 0+144 w m. Lipinki
4) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Birosa” w km 0+000 – km 0+370 w m. Lipinki
5) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Łukaszyka” w km 0+000 – km 0+330 w m. Lipinki
6) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Na cmentarz/ k. Polaszka” w km 0+000 – km 0+320 w m. Lipinki
7) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Mikusia” w km 0+000 – km 0+212 w m. Lipinki
8) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Śliwy” w km 0+000 – km 0+077 w m. Lipinki
9) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Kingi” w km 0+060 – km 0+100 w m. Lipinki
10) remont drogi gminnej 271209K „Bochnia” w km 0+000 – km 0+250 w m. Lipinki
11) remont drogi gminnej 271211K „Sochacz I,II” w km 0+100 – km 0+300 w m. Lipinki
12) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Na Oczyszczalnię Kryg - Lipa” w km 0+300– km 0+490 w m. Lipinki
13) remont drogi gminnej wewnętrznej „Do Cieśli” na odcinku od km 0+000 do km 0+134 na działkach 1456/16,1456/18, 1455/6, 1456/15, 1456/21, 1456/12 w m. Lipinki
14) remont drogi gminnej nr 271203K "Wójtowa – Kiełtykówka" w km 0+002 - km 0+648 w m. Wójtowa
15) remont drogi gminnej 271202K „Do Kordyla - Trzaskoś” w km 0+000 – km 0+160 w m. Wójtowa
16) remont drogi gminnej 270710K „Przez Wieś” w km 1+136 – km 1+773 w m. Wójtowa
17) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Czecha” w km 0+000 – km 0+275 w m. Wójtowa
18) remont drogi gminnej nr 270713K "Granice - Sośniny" w km lok. 0+000 - km 0+200 w m. Wójtowa
19) remont drogi gminnej 270716K "Pagorzyna - Na Cmentarz" w km 0+373 - 0+755 w m. Pagorzyna
20) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Rąpały” w km 0+000 – km 0+104 w m. Pagorzyna
21) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Na Budy” w km 0+100 – km 0+275 w m. Pagorzyna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1800682,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja/remont dróg gminnych w miejscowości Kryg, Bednarka i Rozdziele. Zakres zamówienia obejmuje:
1) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Kordyla (za sklepem Kosiba)” w km 0+130 – km 0+425 w m. Kryg
2) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Kordyla (za sklepem Kosiba)” w km 0+600 – km 0+755 w m. Kryg
3) remont drogi gminnej 271228K „Świniarki - Guzowski” w km 0+600 – km 1+050 w m. Kryg
4) remont drogi gminnej wewnętrznej (niepublicznej) „Do Szelążka” w km 0+000 – km 0+100 w m. Kryg
5) remont drogi gminnej 271231K „Do Kamińskiego” w km 0+000 – km 0+140 w m. Kryg
6) remont drogi gminnej 270 707K "Kryg - Jedle I k. Cmentarza" w km 0+187 - km 1+523 w m. Kryg
7) przebudowę/remont drogi gminnej (wewnętrznej) dz. ewid. 101/1, 101/8, 101/2, 101/3, 101/7 w km 0+203 - km 0+450 w m. Kryg
8) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Różyckiego” w km 0+000 – km 0+185 w m. Kryg
9) remont drogi gminnej 271232K „Busiówka” w km 1+065 – km 1+235 w m. Kryg
10) remont drogi gminnej 270721K „k. Czyraka” w km 0+000 – km 0+180 w m. Bednarka
11) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Kłapaczówka” w km 0+000 – km 0+180 w m. Bednarka
12) remont drogi gminnej 270718 K "Bednarka-Nad Wsią" w km 0+657 - km 1+063 w m. Bednarka
13) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „k. Budziaka” w km 0+000 – km 0+138 w m. Rozdziele
14) remont drogi wewnętrznej (niepublicznej) „Do Boboli” w km 0+000 – km 0+180 w m. Rozdziele

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1532723,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2282287,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2282287,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2282287,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2282287,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1914892,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1914892,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1914892,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych Sp. z o.o. w Jaśle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851949581

7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 30

7.3.4) Miejscowość: Jasło

7.3.5) Kod pocztowy: 38-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1914892,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.