eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb
Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 54

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdptomaszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdptomaszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna Powiatu Tomaszowskiego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb
Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8e883b8-506a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028880/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim (okres 2022/2023)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405994/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.3721.22.2022.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część nr 1 – Bezgotówkowy zakup paliw obejmuje: siedzibę Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Lwowskiej 54, Obwód Drogowy nr 1 w Tomaszowie Lubelskim przy ulicy Łaszczowieckiej 9 oraz bazę magazynowo - sprzętową przy ul. Kościuszki 110 w Tomaszowie Lubelskim.
1.1. Ilość przedmiotu zamówienia:
1) benzyna bezołowiowa PB 95 – 2 000 litrów,
2) olej napędowy ON – 30 000 litrów.
Stacje paliw powinny znajdować się w promieniu do 3,5km od siedziby Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Lwowskiej 54.
1.2. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanej benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, zgodną z obowiązującymi normami i ww. wymaganiami.
1.3. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia albo zmniejsza ilości zakupionego paliwa danego rodzaju. W przypadku zrealizowania dostaw w mniejszym lub większym zakresie dla:
Ilość przedmiotu umowy ulegnie zmianie i będzie pomniejszona lub powiększona o ilości:
1) benzyna bezołowiowa PB 95 – do 200 litrów
2) olej napędowy ON – do 5 000 litrów.
Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości paliwa wynika ze specyfiki działalności Zamawiającego (zimowe utrzymanie dróg, remonty bieżące itp.) oraz z uwagi na warunki pogodowe w ciągu roku, które mają duży wpływ na zużycie paliwa. Podane ilości paliwa są ilościami orientacyjnymi ustalonymi szacunkowo i służą wyłącznie do oceny ofert.
2. Minimalna wartość świadczenia ze strony zamawiającego z tytułu realizacji umowy stanowi 70% jej wartości.
3. Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, przez 24 godziny na dobę zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego. Zakup może odbywać się równocześnie na wielu stacjach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 248000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Dostawa oleju napędowego wraz z transportem do zbiornika o pojemności 5 000 litrów z przeznaczeniem dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych.
1. Ilość oleju napędowego ON w okresie objętym zamówieniem wynosi 16 000 litrów. Miejsce wykonania zamówienia: wydanie oleju napędowego, stanowiącego przedmiot zamówienia, nastąpi do zbiornika paliwa o pojemności 5000 litrów znajdującego się na terenie bazy Obwodu drogowego nr 2 w Żulicach, po adresem Żulice nr 55A, 22-652 Telatyn. Zamawiający przewiduje, iż jednorazowe poszczególne zamówienie wyniesie w zakresie od 2500l do 5000l.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia albo zmniejsza ilości zakupionego paliwa danego rodzaju. W przypadku zrealizowania dostaw w mniejszym lub większym zakresie dla:
Ilość przedmiotu umowy ulegnie zmianie i będzie pomniejszona lub powiększona dla ilości do 5 000 litrów oleju napędowego. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości paliwa wynika ze specyfiki działalności Zamawiającego (zimowe utrzymanie dróg, remonty bieżące itp.) oraz z uwagi na warunki pogodowe w ciągu roku, które mają duży wpływ na zużycie paliwa. Podane ilość paliwa jest ilością orientacyjną ustaloną szacunkowo i służy wyłącznie do oceny ofert.
3. Minimalna wartość świadczenia ze strony zamawiającego z tytułu realizacji umowy stanowi 70% jej wartości.
Sposób realizacji dostaw:
1) Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia, po każdorazowym złożeniu telefonicznego zamówienia Zamawiającego, potwierdzonego e-mailem w terminie 24 godzin od telefonicznego złożenia zamówienia. Zamawiający decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiorników paliwa przez okres obowiązywania zawartej umowy.
2) Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę auto cysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.2068 ze zm.)i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie auto cystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe, mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego.
3) Dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. 7:00-14:00 w dni robocze, załadunek zbiornika paliwa nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. Dostawy oleju napędowego będą wykonywane do zbiornika o pojemności 5000 litrów. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Rozliczenie nastąpi po wystawieniu faktury VAT.
4) Rozliczenie dostawy nastąpi na podstawie odczytu i wydruku z legalizowanego dystrybutora cysterny. Potwierdzeniem ilości odebranego paliwa będzie wydruk z dystrybutora cysterny. Do każdej dostawy wystawiane będą faktury sprzedaży, do których Wykonawca załączać będzie wydruki z legalizowanego dystrybutora cysterny, potwierdzone podpisem upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 126080,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOTOS PALIWA Sp. z o.o., ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5831023182

7.3.3) Ulica: Elbląska 135

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-718

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANPOL Jarosław Pękala Sp. z o.o. ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9182180359

7.3.3) Ulica: Łąkowa 13

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.