eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Remont dróg na terenie Gminy Troszyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg na terenie Gminy Troszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Troszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667942

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Juliusza Słowackiego

1.5.2.) Miejscowość: Troszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-405

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 767 10 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@troszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.troszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/troszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg na terenie Gminy Troszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9810c37a-52f3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039407/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont dróg na terenie Gminy Troszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00397377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Remont dróg na terenie Gminy Troszyn” na poniżej wymienionych dwóch odcinkach dróg:
Odcinek nr 1 – Remont drogi gminnej nr 251124W na odcinku km 0+000,00-0+998,00 Rostki – Chrostowo obejmujący remont nawierzchni bitumicznej na odcinku drogi gminnej łączącej miejscowości Rostki i Chrostowo. Remont polega na oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową zniszczonej warstwy ścieralnej, wykonaniu warstwy profilująco wyrównawczej o grubości zmiennej 0-3cm (średnio 2cm) i wbudowaniu nowej warstwy bitumicznej - ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S o grub. 5cm asfalt PMB 45180-55. Istniejący odcinek nie posiada obramowania jezdni dlatego zastosowano obustronne pobocza gruntowe o szerokości 0,75m z kruszywa naturalnego. Zmiana niwelety jezdni o średnio 6 cm wymaga dostosowania istniejących zjazdów do gruntów rolnych.
Do remontu przewidziano istniejący przepust rurowy średnicy 50 cm pod jezdnią bitumiczną w km 0+065,00 z uwagi na widoczne zapadnięcie jezdni oraz uszkodzone betonowe ścianki czołowe przepustu.
Ogólny zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- roboty przygotowawcze, pomiarowe;
- remont przepustu rurowego;
- remont konstrukcji jezdni;
- remont cząstkowy nawierzchni zjazdu z kostki brukowej (regulacja wysokościowa);
- remont poboczy z kruszywa naturalnego fr. 0/31,50 mm, gr. warstwy 15 cm;
- roboty wykończeniowe;
- wyposażenie drogi w urządzenia bezpieczeństwa ruchu – oznakowanie.
Odcinek nr 2 – Remont drogi gminnej ulicy Gajowej w Troszyn
Roboty remontowe obejmują wykonanie prac przywracających pierwotny stan drogi, która uległa uszkodzeniom w wyniku długiego okresu eksploatacji i w wyniku wzrostu obciążenia ruchem oraz odziaływania niekorzystnych czynników atmosferycznych i uszkodzeń mechanicznych , a w szczególności:
- prace przygotowawcze: regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacji sanitarnej;
- prace rozbiórkowe: rozebranie zniszczonej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową, rozebranie nawierzchni chodników z kostki betonowej, rozebranie istniejącej nawierzchni zjazdów bitumicznych z betonu cementowego oraz rozebranie krawężników betonowych;
- ustawienie nowych krawężników betonowych i obrzeży;
- wykonanie naprawy uszkodzonej konstrukcji nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nowej podbudowy i odtworzenie warstwy bitumicznej;
- wykonanie nowej warstwy wiążąco-profilującej o gr. średniej – 3 cm i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm na jezdni głównej i zjazdach bitumicznych;
- wykonanie nowej nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej;
- oznakowanie.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określają:
1) Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 10 do SWZ
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 11do SWZ
3) Projekt Stałej Organizacji Ruchu – Załącznik nr 12 do SWZ
4) Przedmiary robót, które mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę – Załącznik nr 13 do SWZ
5) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939851,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1121358,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939851,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych "OSTRADA" Sp. z o.o. w restrukturyzacji

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582027548

7.3.3) Ulica: Lokalna

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom: część robót drogowych. Nazwa ewentualnych podwykonawców: nieznani na etapie składania oferty.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939851,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.