Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451972/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
- 2023/BZP 00011859/01 - Wynik z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej – rozbudowa budynku przedszkola w Babimoście
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Babimost
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770563
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.4.2.) Miejscowość: Babimost
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-110
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: babimost@babimost.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00463449
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00451972/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego przedszkola przy ul. Konstytucji 3 Maja w Babimoście o dwa oddziały przedszkolne wraz z łącznikiem, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Lokalizacja inwestycji to działki o nr ewid. 229 i 228/2 wraz z działką drogową (ul. Konstytucji 3 Maja) o nr ewid. 226, w ramach zadania dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – edycja druga.
Zakres robót budowlanych:
Zamierzeniem budowlanym jest rozbudowa i przebudowa istniejącego parterowego budynku przedszkola o dwa oddziały przedszkola wraz z obsługującymi je pomieszczeniami i komunikacją połączonego z istniejącym budynkiem przedszkola zadaszoną wiatą. Dojazd do budynku obsługiwany będzie przez istniejący zjazd z ul. Żwirki i Wigury, natomiast zostanie wykonany zjazd indywidualny od strony ul. Konstytucji 3 Maja. Zostaną wykorzystane istniejące przyłącza wody, gazu i kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej, a także zostanie przeniesione przyłącze elektryczne napowietrzne.
Budynek będzie w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Ponadto w zakres zamówienia wchodzi również wyposażenie rozbudowanej części budynku w kocioł gazowy kondensacyjny dwufunkcyjny o mocy 30 kW. Należy wydzielić z pomieszczenia nr 0.10 tj. magazynu podręcznego powierzchni niezbędnej dla lokalizacji kotła gazowego w pomieszczeniu nr 0.12 tj. pomieszczenia porządkowego. W pomieszczeniu porządkowym nr 0.12 przeznaczonym pod kocioł gazowy należy wykonać wentylację grawitacyjną nawiewną i wywiewną.
Wykonawca wyposaży również rozbudowywaną część budynku przedszkola w wyposażenie przeznaczone do codziennego korzystania tj. stoliki dla dzieci – 8 szt., krzesełka dla dzieci – 64 szt., biurka z drzwiczkami i szufladą – 2 szt., krzesło biurowe obrotowe – 2 szt., szafki/regały na zabawki i pomoce edukacyjne – 16 szt. do pomieszczeń sal, dywany z tkaniny polipropylenowej o wym. 3m x 4m oraz dywan okrągły z tkaniny poliamidowej o średnicy 2m na podłogi do sal oddziałów dziecięcych – 4 szt., szafki z wieszakami i kratkami na obuwie dla 60 dzieci do szatni, stół do pom. socjalnego – 1 szt., krzesła do pom. socjalnego – 6 szt., szafki o wysokości minimum 2,5m do pokoju socjalnego – 7 szt., stół i regał do pom. kateringowego, regał do magazynu podręcznego - 1 szt. Proponowane wyposażenie pomieszczeń i kolorystykę należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji.
Charakterystyczne dane liczbowe:
- długość budynku 25,96m
- szerokość budynku projektowanego 22,22m
- maksymalna wysokość budynku 6,88m
- maksymalna wysokość bud. proj. od poziomu wejścia głównego do attyki 5,19m
- maksymalna wysokość budynku istniejącego do stropu REI60 3,54m
- maksymalna wysokość budynku projektowanego do stropu REI60 3,90m
- kąt nachylenia dachu projektowanego 2°-8° (dopuszczalna do 30°)
- powierzchnia użytkowa 270,45m²
- powierzchnia zabudowy 338,09m2
- kubatura projektowana 1616,07m3
- liczba kondygnacji nadziemnych 1
- liczba kondygnacji podziemnych 0
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego przedszkola przy ul. Konstytucji 3 Maja w Babimoście o dwa oddziały przedszkolne wraz z łącznikiem, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Lokalizacja inwestycji to działki o nr ewid. 229 i 228/2 wraz z działką drogową (ul. Konstytucji 3 Maja) o nr ewid. 226, w ramach zadania dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – edycja druga.
Zakres robót budowlanych:
Zamierzeniem budowlanym jest rozbudowa i przebudowa istniejącego parterowego budynku przedszkola o dwa oddziały przedszkola wraz z obsługującymi je pomieszczeniami i komunikacją połączonego z istniejącym budynkiem przedszkola zadaszoną wiatą. Dojazd do budynku obsługiwany będzie przez istniejący zjazd z ul. Żwirki i Wigury, natomiast zostanie wykonany zjazd indywidualny od strony ul. Konstytucji 3 Maja. Zostaną wykorzystane istniejące przyłącza wody, gazu i kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej, a także zostanie przeniesione przyłącze elektryczne napowietrzne.
Budynek będzie w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i wprowadzonymi zmianami dotyczącymi ogrzewania i instalacji c.w.u. w części rozbudowanej.
Ogrzewanie części rozbudowanej budynku będzie się odbywało za pomocą kotła gazowego kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy 30 kW, w który należy wyposażyć rozbudowaną część budynku. Z uwagi na wprowadzone zmiany nie należy wykonywać połączenia projektowanej sieci ogrzewania rozbudowanej części budynku z kotłownią w istniejącym budynku, natomiast należy wykonać instalację gazową do pomieszczenia porządkowego tj. kotłowni w części rozbudowanej budynku.
Należy wydzielić z pomieszczenia nr 0.10 tj. magazynu podręcznego powierzchni niezbędnej dla lokalizacji kotła gazowego w pomieszczeniu nr 0.12 tj. pomieszczenia porządkowego. W pomieszczeniu porządkowym nr 0.12 przeznaczonym pod kocioł gazowy należy wykonać wentylację grawitacyjną nawiewną i wywiewną.
Wykonawca wyposaży również rozbudowywaną część budynku przedszkola w wyposażenie przeznaczone do codziennego korzystania tj. stoliki dla dzieci – 8 szt., krzesełka dla dzieci – 64 szt., biurka z drzwiczkami i szufladą – 2 szt., krzesło biurowe obrotowe – 2 szt., szafki/regały na zabawki i pomoce edukacyjne – 16 szt. do pomieszczeń sal, dywany z tkaniny polipropylenowej o wym. 3m x 4m oraz dywan okrągły z tkaniny poliamidowej o średnicy 2m na podłogi do sal oddziałów dziecięcych – 4 szt., szafki z wieszakami i kratkami na obuwie dla 60 dzieci do szatni, stół do pom. socjalnego – 1 szt., krzesła do pom. socjalnego – 6 szt., szafki o wysokości minimum 2,5m do pokoju socjalnego – 7 szt., stół i regał do pom. kateringowego, regał do magazynu podręcznego - 1 szt. Proponowane wyposażenie pomieszczeń i kolorystykę należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji.
Charakterystyczne dane liczbowe:
- długość budynku 25,96m
- szerokość budynku projektowanego 22,22m
- maksymalna wysokość budynku 6,88m
- maksymalna wysokość bud. proj. od poziomu wejścia głównego do attyki 5,19m
- maksymalna wysokość budynku istniejącego do stropu REI60 3,54m
- maksymalna wysokość budynku projektowanego do stropu REI60 3,90m
- kąt nachylenia dachu projektowanego 2°-8° (dopuszczalna do 30°)
- powierzchnia użytkowa 270,45m²
- powierzchnia zabudowy 338,09m2
- kubatura projektowana 1616,07m3
- liczba kondygnacji nadziemnych 1
- liczba kondygnacji podziemnych 0
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z
przygotowaniem oferty. 3. Nie przewiduje się zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. 4. Nie przewiduje się
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 6. Nie
przewiduje się rozliczenia w walutach obcych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci
katalogów elektronicznych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Ofertę składa się na Formularzu
Ofertowym – zgodnie z Zał. nr 1 do SWZ. 10. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1
ustawy - Roboty budowlane. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – zgodnie z Zał. nr 2 do SWZ - w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami
stanowiącymi ofertę. 2) Upoważnienie lub pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile
prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3) Pełnomocnictwo do
reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców
ubiegających się wspólnie o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np.
konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Po zmianie:
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z
przygotowaniem oferty. 3. Nie przewiduje się zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. 4. Nie przewiduje się
zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5. Nie przewiduje się udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 6. Nie
przewiduje się rozliczenia w walutach obcych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci
katalogów elektronicznych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Ofertę składa się na Formularzu
Ofertowym – zgodnie z Zał. nr 1 do SWZ. 10. Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1
ustawy - Roboty budowlane. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – zgodnie z Zał. nr 2 do SWZ - w formie elektronicznej lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami
stanowiącymi ofertę. 2) Upoważnienie lub pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile
prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3) Pełnomocnictwo do
reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego - w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców
ubiegających się wspólnie o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (np.
konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wykreśla ze wzoru umowy tj. z załącznika nr 4 do SWZ paragraf 17a dotyczący waloryzacji.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-07 10:00
Po zmianie:
2022-12-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-07 11:00
Po zmianie:
2022-12-09 11:00
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.