eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Rozbudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej - rozbudowa budynku przedszkola w Babimoście

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej – rozbudowa budynku przedszkola w Babimoście

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Babimost

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Babimost

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-110

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: babimost@babimost.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babimost.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej – rozbudowa budynku przedszkola w Babimoście

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfc13254-6a54-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013568/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozbudowa i przebudowa budynku przedszkola w Babimoście

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451972/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BUD.271.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącego przedszkola przy ul. Konstytucji 3 Maja w Babimoście o dwa oddziały przedszkolne wraz z łącznikiem, infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Lokalizacja inwestycji to działki o nr ewid. 229 i 228/2 wraz z działką drogową (ul. Konstytucji 3 Maja) o nr ewid. 226, w ramach zadania dofinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – edycja druga.
Zakres robót budowlanych:
Zamierzeniem budowlanym jest rozbudowa i przebudowa istniejącego parterowego budynku przedszkola o dwa oddziały przedszkola wraz z obsługującymi je pomieszczeniami i komunikacją połączonego z istniejącym budynkiem przedszkola zadaszoną wiatą. Dojazd do budynku obsługiwany będzie przez istniejący zjazd z ul. Żwirki i Wigury, natomiast zostanie wykonany zjazd indywidualny od strony ul. Konstytucji 3 Maja. Zostaną wykorzystane istniejące przyłącza wody, gazu i kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej, a także zostanie przeniesione przyłącze elektryczne napowietrzne.
Budynek będzie w całości dostępny dla osób niepełnosprawnych.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i wprowadzonymi zmianami dotyczącymi ogrzewania i instalacji c.w.u. w części rozbudowanej.
Ogrzewanie części rozbudowanej budynku będzie się odbywało za pomocą kotła gazowego kondensacyjnego dwufunkcyjnego o mocy 30 kW, w który należy wyposażyć rozbudowaną część budynku. Z uwagi na wprowadzone zmiany nie należy wykonywać połączenia projektowanej sieci ogrzewania rozbudowanej części budynku z kotłownią w istniejącym budynku, natomiast należy wykonać instalację gazową do pomieszczenia porządkowego tj. kotłowni w części rozbudowanej budynku.

Należy wydzielić z pomieszczenia nr 0.10 tj. magazynu podręcznego powierzchni niezbędnej dla lokalizacji kotła gazowego w pomieszczeniu nr 0.12 tj. pomieszczenia porządkowego. W pomieszczeniu porządkowym nr 0.12 przeznaczonym pod kocioł gazowy należy wykonać wentylację grawitacyjną nawiewną i wywiewną.

Wykonawca wyposaży również rozbudowywaną część budynku przedszkola w wyposażenie przeznaczone do codziennego korzystania tj. stoliki dla dzieci – 8 szt., krzesełka dla dzieci – 64 szt., biurka z drzwiczkami i szufladą – 2 szt., krzesło biurowe obrotowe – 2 szt., szafki/regały na zabawki i pomoce edukacyjne – 16 szt. do pomieszczeń sal, dywany z tkaniny polipropylenowej o wym. 3m x 4m oraz dywan okrągły z tkaniny poliamidowej o średnicy 2m na podłogi do sal oddziałów dziecięcych – 4 szt., szafki z wieszakami i kratkami na obuwie dla 60 dzieci do szatni, stół do pom. socjalnego – 1 szt., krzesła do pom. socjalnego – 6 szt., szafki o wysokości minimum 2,5m do pokoju socjalnego – 7 szt., stół i regał do pom. kateringowego, regał do magazynu podręcznego - 1 szt. Proponowane wyposażenie pomieszczeń i kolorystykę należy przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji.
Charakterystyczne dane liczbowe:
- długość budynku 25,96m
- szerokość budynku projektowanego 22,22m
- maksymalna wysokość budynku 6,88m
- maksymalna wysokość bud. proj. od poziomu wejścia głównego do attyki 5,19m
- maksymalna wysokość budynku istniejącego do stropu REI60 3,54m
- maksymalna wysokość budynku projektowanego do stropu REI60 3,90m
- kąt nachylenia dachu projektowanego 2°-8° (dopuszczalna do 30°)
- powierzchnia użytkowa 270,45m²
- powierzchnia zabudowy 338,09m2
- kubatura projektowana 1616,07m3
- liczba kondygnacji nadziemnych 1
- liczba kondygnacji podziemnych 0

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2262434,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3825802,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2262434,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Murarski S.C. Muńko Jan, Muńko Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731022541

7.3.3) Ulica: Nowa 20

7.3.4) Miejscowość: Nowe Kramsko

7.3.5) Kod pocztowy: 66-111

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2262434,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.