Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453202/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach i elewacja)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857118909
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8351251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach i elewacja)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b8f166-6825-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-DK.Db.263.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271384,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach)1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach)
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia Część I.
3. Przedmiot zamówienia – materiały budowlane - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
4 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Sieruciowce 37 (dawna szkoła podstawowa), 16-205 Nowy Dwór..
9. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
10. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112400-2 - Dach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09122100-1 - Propan
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
44112420-8 - Wsporniki dachowe
44111520-2 - Tworzywa izolacyjne
44163000-0 - Rury i osprzęt
44165200-6 - Rury pionowe
44171000-9 - Płyty (budowlane)
44174000-0 - Folia
44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt
44531510-9 - Śruby i wkręty
4.5.5.) Wartość części: 163138,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (elewacja)1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (elewacja)
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia Część II.
3. Przedmiot zamówienia – materiały budowlane - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
4 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Sieruciowce 37 (dawna szkoła podstawowa), 16-205 Nowy Dwór..
9. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
10. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24910000-6 - Kleje
39812500-2 - Substancje uszczelniające
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
44111520-2 - Tworzywa izolacyjne
44171000-9 - Płyty (budowlane)
44174000-0 - Folia
44313000-7 - Siatka metalowa
44531510-9 - Śruby i wkręty
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 108245,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na zaistnienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający postanowił wybrać inny wariant realizacji zamówienia oraz znacznie rozszerzyć zakres zamówienia o elementy otworowe wewnętrzne i zewnętrzne, tj. klapy dachowe oraz stolarkę drzwiową wewnętrzną.
Uzasadnienie prawne.
Art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Stosownie do art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na zaistnienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający postanowił wybrać inny wariant realizacji zamówienia oraz znacznie rozszerzyć zakres zamówienia o elementy otworowe wewnętrzne i zewnętrzne, tj. klapy dachowe oraz stolarkę drzwiową wewnętrzną.
Uzasadnienie prawne.
Art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Stosownie do art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa leków, preparatów diagnostycznych, substancji recepturowych i art. pomocniczych stosowanych w recepturze oraz szwów chirurgicznych .
- Dostawa implantów ortopedycznych - doposażenie wraz z użyczeniem instrumentarium wg dodatku nr 2 do SWZ. CPV - 33183100-7 Implanty ortopedyczne.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem dla SP ZOZ w Sokółce szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dodatek nr.2 do SWZ.
- Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim, cz 3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Wykonanie nawierzchni bitumicznej ciągu pieszo - rowerowego na odcinku DP 1299B
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie prac remontowo-konserwatorskich w zabytkowym zespole pałacowo-parkowym w Dębinkach
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- SVA/U/4620-47/2024: Docieplenie budynku nr 27 i 64 na terenie kompl. wojsk. w m. Miedwie-Bielkowo
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i wymianie pokrycia dachowego w budynku Zespołu Szkół nr 30 Specjalnych przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Wykonanie dwóch pomieszczeń chłodniczych do przechowywania preparatów szczepionkowych w budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
więcej: Propan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.