eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia.

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-11-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla m.st. W-wy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014974814

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920r 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-366

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223261510

1.5.8.) Numer faksu: 223261541

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewalczak@pinb.pol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pinb.pol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2930df65-6f0d-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00462201

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00021353/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Ochrona fizyczna osób i mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePuap. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePuap ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego Regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, podmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szy-frowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania lub numerem og³oszenia (BZP).
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym zakresie -odbywa³a za po¶rednictwem poczty elektronicznej, na adres email: ewalczak@pinb.pol.pl. Zamawiaj±cy dopuszcza przekazywanie pytañ bez konieczno¶ci podpisywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym - z zastrze¿eniem, i¿ przesy³ane zapytanie musi posiadaæ nazwê i adres Wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Danych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego dla m.st. Warszawy z siedzib± w Warszawie ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 11. Kontakt z Inspektorem: tel.: (22) 326-15-15, mail: sekretariat@pinb.pol.pl.
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania Pani/Pana danych osobowych mo¿na siê skontaktowaæ z wyznaczonym przez Administratora - Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: iod@pinb.pol.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a podstaw± przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych, zwan± dalej ustaw± P.Z.P.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Przys³uguje Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± P.Z.P oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
2. Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych w zwi±zku z art. 20 RODO;
c) prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO na podstawie art. 21 RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PINB/ZP/77/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

us³uga ochrony fizycznej osób i mienia

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2024-01-02

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± kieruj±c siê kryteriami:
1) Cena brutto (za ca³o¶æ zamówienia) - 60 pkt.
2) Reakcja na zagro¿enie - czas przyjazdu patrolu interwencyjnego - 40 pkt.
(od chwili zg³oszenia zagro¿enia przez pracownika ochrony)
2. Sposób oceny ofert w/g kryteriów:

1) Ocena w/g kryterium Nr 1 - „C”- cena” bêdzie dokonywana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Formularza oferty. W kryterium tym oferta mo¿e uzyskaæ do 60 pkt.
Cena okre¶la koszt brutto (tj. z VAT) wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcê,wynikaj±cy z uwzglêdnienia wszystkich kosztów, jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia. Oferta z³o¿ona przez danego Wykonawcê otrzyma w kryterium „cena” zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku liczbê punktów wynikaj±c± z
nastêpuj±cego dzia³ania:

Cmin
C= ------------------ x 60 pkt.
Cb
gdzie:
C - liczba punktów, jakie otrzyma oferta badana za kryterium „cena”.
Cmin - najni¿sza cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert.
Cb - cena brutto ofert badanej.

2) Ocena w/g kryterium Nr 2 – „R -reakcja na zagro¿enie- czas przyjazdu patrolu interwencyjnego” - ocena bêdzie dokonywania na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcê w Formularzu oferty czasu przybycia Patrolu na zg³oszenie pracownika ochrony.
Czas przyjazdu nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 20 minut.
- najkrótszy mo¿liwy do oceny kryterium czas reakcji: do 10 minut,
- najd³u¿szy mo¿liwy do oceny kryterium czas reakcji: 11÷ 20 minut.
W tym kryterium mo¿na otrzymaæ maksymalnie 40 pkt. Przyznane punkty zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona w nastêpuj±cy sposób:

a) Wykonawca, który zaoferowa³ w Formularzu ofertowym czas reakcji: do 10 minut – otrzyma 40 pkt. w tym kryterium.
b) Wykonawca, który zaoferowa³ w Formularzu ofertowym czas reakcji: 11 ÷ 20 minut – otrzyma 10 pkt. w tym kryterium.

Uwaga: je¶li Wykonawca nie wska¿e w ofercie czasu przyjazdu Patrolu Interwencyjnego na zg³oszenie pracownika ochrony lub zaoferuje czas inny ni¿ do 10 minut czy inny ni¿ 11 ÷ 20 minut, jego oferta jako niezgodna z opisem przedmiotu zamówienia nie bêdzie wziêta pod uwagê przy ocenie ofert.

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sza liczbê punktów na podstawie w/w kryteriów oceny ofert tj.:
P = C + R
P – suma punktów przyznanych ofercie w dwóch kryteriach.
C – liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 1
R – liczba uzyskanych punktów w kryterium nr 2.

4. W przypadku, gdy nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
5. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób o którym mowa powy¿ej, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie podlega odrzuceniu i odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w Ustawie i SWZ i zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza w stosunku do pozosta³ych ofert, tj. uzyska³a najwiêksz± liczbê punktów, obliczon± na podstawie kryteriów oceny ofert za-wartych w SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na zagro¿enie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Dziale V SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
a) Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej -koncesja MSWiA na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia. (tj.: Dz.U. z 2020r., poz. 838 z pó¼n. zm.)
W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców posiada uprawnienia i zrealizuje us³ugê do realizacji której te uprawnienia s± wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) do¶wiadczenie:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wy-kona³ lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi ochrony osób i mienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³ brutto, która ¶wiadczona by³a ca³odobowo nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 m-cy w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej np.: urzêdy, banki, budynki socjalne, biurowe, szko³y, szpitale, muzea, z wy³±czeniem magazynów, hal, wiat, parkingów o powierzchni obiektu min. 2.000m2.
Za wykonan± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie tak± która zosta³a zrealizowana nale¿ycie w ramach jednej umowy.
W przypadku us³ug powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych warunek dot. kwoty, o której mowa w Dziale VI ust. 1 pkt. 4 lit. a) zostanie spe³niony gdy zakres zrealizowanej dotychczas us³ugi wynosi min. 200.000,00 z³ brutto.
W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek zostanie spe³niony, je-¿eli polegaæ bêd± za zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugê do realizacji której te uprawnienia s± wymagane.
b) osoby skierowane do realizacji zamówienia:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje minimum 3-ma osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadaj±cych co najmniej 12 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe, polegaj±ce na wykonywania us³ug ochrony fizycznej osób i mienia oraz minimum 2-ma pojazdami przeznaczonymi do dzia³ania Patrolu interwencyjnego.
W przypadku wykonawców wystêpuj±cych wspólnie warunek zostanie spe³niony, je¿eli polegaæ bêd± za zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± us³ugê do realizacji której te uprawnienia s± wymagane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie-art. 125 ust. 1 pzp

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonanych a przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych - w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci, przedmiotu i dat wykonania oraz podmiotu na rzecz, którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, zgodnie z warunkiem okre¶lonym w Dziale VI ust. 1 pkt.4 lit.a SWZ – wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 5 do SWZ wraz z dowodami okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyny niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych
dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy - w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.



2) Wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówieni publicznego a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o prawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z warunkiem okre¶lonym w Dziale VI ust. 1 pkt.4 lit.b SWZ - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

formularz oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek musi byæ spe³niony w ca³o¶ci przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, musz± oni za³±czyæ do oferty O¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie w/g w³asnego wzoru, z którego wynika, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczaj± dokonanie istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT.
2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug VAT zmianie ulegnie wysoko¶æ wynagrodzenia netto wchodz±cego w sk³ad ³±cznego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
3. Umowa mo¿e ulec zmianie w wyniku zastosowania klauzul waloryzacyjnych, o których mowa w paragrafie 4 umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-12-06 23:59

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: skrzynka elektroniczna epuap: pinb-warszawa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-07 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-01-04

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.