eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA GORLICE Z ZASTOSOWANIEM OPRAW LED ORAZ SYSTEMU INTELIGENTNEGO STEROWANIA



Ogłoszenie z dnia 2022-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA GORLICE Z ZASTOSOWANIEM OPRAW LED ORAZ SYSTEMU INTELIGENTNEGO STEROWANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/642878

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA GORLICE Z ZASTOSOWANIEM OPRAW LED ORAZ SYSTEMU INTELIGENTNEGO STEROWANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae9a7ab5-0be1-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024778/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Gorlice z zastosowaniem opraw LED oraz systemu inteligentnego sterowania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274242/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5870084,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Gorlice z zastosowaniem opraw LED oraz systemu inteligentnego sterowania”, obejmujące:
1) Wymianę istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprężnych na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED,
2) Wykonanie wymaganej dokumentacji nowej infrastruktury oświetlenia ulicznego wraz z uzyskaniem wymaganych: uzgodnień; pozwoleń; decyzji; dokonania zgłoszeń,
3) Budowę nowej infrastruktury oświetlenia ulicznego polegającej na dowieszeniu opraw LED na istniejących słupach sieci oświetleniowej,
4) Wymianę wskazanych słupów oświetlenia ulicznego,
5) Budowę i konfigurację systemu sterowania i zarządzania oświetleniem ulicznym,
6) Dostosowanie istniejących opraw LED do systemu zarządzania oświetleniem ulicznym,
7) Wsparcie techniczne w utrzymaniu systemu w okresie gwarancji, na zasadach opisanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
1.2. W ramach czynności opisanych w ust. 1.1. Wykonawca zmodernizuje 3307 punktów oświetleniowych w tym:
1) przeprowadzi wymianę 2774 szt. opraw na oprawy i wkłady LED,
2) przeprowadzi wymianę 96 szt. słupów oświetleniowych wraz z zamontowaniem na nich opraw LED,
3) dokona dopasowania 437 istniejących opraw LED do systemu sterowania,
- dokonując wszelkich innych koniecznych czynności (jak np. wymiana wysięgników, modernizacji szaf, budowa systemu sterowania itp.) w szczególności opisanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym i załącznikach do niego.
1.3. Przez modernizację punktu oświetleniowego rozumie się wykonanie wszystkich prac, w tym montażowych, w zakresie opraw, słupów, szaf sterowniczych, systemu sterowania, itp., które umożliwią działanie tego punktu świetlnego w pełnym zakresie opisanym w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z załącznikami do niego (zał. nr 1 – Przedmiar robót, zał. nr 2 – Tabela opraw oświetleniowych, zał. nr 3 – Umowa z Tauron Nowe Technologie S.A. na wykorzystanie infrastruktury energetycznej, zał. nr 4 – Wzór inwentaryzacji powykonawczej) stanowiący zał. nr 1 do SWZ.
1.5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w następujących etapach:
1) I etap – modernizacja co najmniej 1500 istniejących punktów oświetleniowych w zakresie wymiany opraw na oprawy i wkłady LED, w tym budowę i konfigurację kompletnego sytemu sterowania umożliwiającego pracę tych opraw w pełnym zakresie, obejmujący co najmniej 50 % zaawansowania finansowego robót,
2) II etap - pozostałe czynności, niezrealizowane w etapie I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71314200-4 - Usługi zarządzania energią

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6378780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8494078,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7170900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe HEAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490018374

7.3.3) Ulica: Biecka 23c

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7170900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.