Ogłoszenie z dnia 2007-04-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Celestynów: Centrum Edukacji Leśnej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Celestynów, do kontaktów: Sławomir Fiedukowicz, Piotr Michalak, Obrońców Pokoju 58, 05-430 Celestynów, tel. 022 7897003, fax 022 7898285, e-mail: n-ctwo.celestynow@warszawa.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://celestynow.warszawa.lasy.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Lasy Państwowe; Leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Edukacji Leśnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Celestynów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej - "Centrum Edukacji Leśnej" dla Nadleśnictwa Celestynów zlokalizowanego w Celestynowie na działce nr ew. 1342 obręb Celestynów. Budynek będący przedmiotem Zamówienia jest obiektem kubaturowym o jednej kondygnacji nadziemnej, wysokości nie przekraczającej 6 m od poziomu terenu przy najniżej usytuowanym wejściu. Powierzchnia zabudowy 678 m kw., powierzchnia użytkowa 583,99 m kw., powierzchnia ruchu 48,64 m kw., powierzchnia usługowa 31,07 m kw., powierzchnia całkowita 678 m kw., kubatura 2644,20 m sześc., wysokość 5,63 m, szerokość 23 m, długość 43,85 m, rzędna obiektu 129,15 m n.p.m. obiekt składa się z trzech charakterystycznych części: wystawienniczej, konferencyjno-szkoleniowej i strefy łącznika - przedsionka łączącego dwie wymienione wcześniej części. Elewacja budynku z okładzin elewacyjnych drewnianych odpornych na działanie czynników atmosferycznych. Posadowienie budynku na ławach i stopach fundamentowych, konstrukcja szkieletowa żelbetowa ze stropodachem żelbetowym bez żebrowa grubości 25 cm. Ściany wewnętrzne jako wypełnienie szkieletu z pustaków ceramicznych grubości 25 cm Wyłączenia: Zamawiający świadomie usunął z przedmiarów robót: Umeblowanie Gabloty wystawowe Słupy dekoracyjne i drewniane części elewacji stanowiące stolarkę fasadową Łącznik szklany wraz z podłogą między budynkami Dach zielony, który został zastąpiony dachem z blachy Wykonania tych elementów prosimy nie wliczać do ceny oferty 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: Etap pierwszy, zaawansowanie prac: około 2 400 000 zł - 20.10.2007, Etap drugi -27.06.2008.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 17 500,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) łączny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe 2004-2006 (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000 zł. b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500,0 tys. zł. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców składających wspólną ofertę: a. warunek określony powyżej muszą spełnić łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, Potencjał kadrowy Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osoby spełniające określone wymagania, zgodnie z poniższym wykazem: Kierownik budowy, posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 5 lat na stanowisku kierownika budowy Kierownik robót sanitarnych, posiadający uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych. 3 lata na stanowisku kierownika robót Kierownik robót elektrycznych, posiadający uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3 lata na stanowisku kierownika robót W przypadku, gdyby osoby wskazywane na stanowiska kierownika robót sanitarnych czy kierownika robót elektrycznych nie posiadały uprawnień w pełnym wymienionym w opisie zakresie, zamawiający dopuszcza wskazanie na dane stanowisko kilku osób, które łącznie spełnią wymóg dotyczący uprawnień budowlanych Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, iż z należytą starannością zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat (2002-2006), 3 budynki każdy o kubaturze powyżej 2500 m sześc. oraz o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 600 000 zł, w tym co najmniej 1 budynek sklasyfikowany w jednej z następujących klas PKOB: 1211 Budynki hoteli, 1220 budynki konferencyjne, ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym 1261-1263 Warunek określony powyżej winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena będzie dokonana w oparciu o załączone do oferty, wymienione poniżej dokumenty na zasadzie: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6. Rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 7. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane w załączniku osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U.2006 Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 9. Oświadczenie z art. 22 i 24
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (koszt) 90 2. termin wykonania, nie później niż nieprzekraczalny termin określony w p. 5 SIWZ czyli: etap pierwszy do 20 października 2007 roku, etap drugi do 27 czerwca 2008 roku 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://celestynow.warszawa.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 09:30, w siedzibie Zamawiającego w Sali konferencyjnej.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.03.2007.
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- Remont części budynku przy ul. Reguckiej 5 w Celestynowie
- Usługa przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego - WOFiTM/36/2024/TP
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów
- Usługa w zakresie przeglądu i konserwacji sprzętu chłodniczego, sprzętu laboratoryjnego oraz urządzeń sterylizujących
- Dostawa szczepionek w latach 2024-2025 - WOFiTM/35/2024/TP
- Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Dąbrówka, ul. Willowa (na odcinku od ul. Radosnej do dz. nr ew. 425/4)
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- "Remont budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. gen. W. Sikorskiego w Tomaszowie Lubelskim"
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej i zakończenie budowy obiektu infrastruktury kulturalnej w Gminie Pruchnik"-Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Pruchniku
- "Budowa Internatu Szkolnego."
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.