eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nagłowice › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Nagłowice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Nagłowice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nagłowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mikołaja Reja 9

1.5.2.) Miejscowość: Nagłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://naglowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Nagłowice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc2361b2-5d33-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010951/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Nagłowice oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419291

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 680555,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, wykorzystywane jedynie przez część roku z terenu gminy Nagłowice liczącej 17 sołectw: Brynica Mokra, Caców, Cierno - Żabieniec, Chycza -Brzóstki, Deszno, Jaronowice, Kuźnice, Nagłowice, Nowa Wieś, Rakoszyn, Rejowiec, Ślęcin, Trzciniec, Warzyn Pierwszy, Warzyn Drugi, Zagórze, Zdanowice gromadzonych w sposób selektywny jak i niesegregowany (zmieszany) oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.
2) Wykonawca zobowiązany jest do:
2.1) zawarcia i okazania Zamawiającemu umowy w zakresie przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałość
z sortowania odpadów komunalnych, przeznaczonych do składowania do instalacji komunalnej do przetwarzania odpadów komunalnych, wpisanej na listę instalacji komunalnych prowadzonych przez właściwego marszałka, a w przypadku braku listy wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odpadów do instalacji o której mowa w art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw
2.2) zapoznania się z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie oraz ustalenia zgodnie z nim i z Zamawiającym szczegółowych harmonogramów wykonywania usługi min. według pkt. 16 niniejszego rozdziału - SWZ, na cały czas trwania usługi, harmonogramy należy uzgodnić najpóźniej do dnia podpisania umowy,
2.3) harmonogram odbioru odpadów musi uwzględniać cały okres realizacji umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów określoną w pkt.16. Harmonogram musi zawierać także informacje nt. zbiórek systemem „sprzed posesji” ,nieruchomości niezamieszkałych, trudnych dojazdów.
2.4) każda zmiana harmonogramu musi być uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego i dostarczona do właścicieli nieruchomości przed 1 dniem miesiąca od którego będzie obowiązywała.
2.5) Zamawiający dostarczy Wykonawcy własny wzór harmonogramu w formie kalendarza, który Wykonawca ma obowiązek wydrukować (wydruk kolorowy)
i dostarczyć do każdej nieruchomości objętej niniejszym zamówieniem.
a) wykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy ma obowiązek dostarczenia harmonogramu do właścicieli wszystkich nieruchomości wymienionych w załączniku nr 1 do umowy
2.6) niezwłocznego informowania w pierwszej kolejności Zamawiającego, a następnie właścicieli nieruchomości o wszelkich zmianach dotyczących odbioru odpadów komunalnych, harmonogramów lub niemożności dostosowania się do ich wykonania. Wykonawca nie może wprowadzać żadnych zmian w realizowanej umowie bez zatwierdzenia przez Zamawiającego.
2.7) terminowego i właściwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości według ustalonych harmonogramów,
2.8) odbioru odpadów wystawionych w pojemnikach lub workach sprzed nieruchomości zamieszkałych, i niezamieszkałych wywozu i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, – które to czynności należy wykonywać w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Wykonawcy z zastrzeżeniami:
a)nie wolno z nieruchomości do jednego samochodu zbierać jednocześnie odpadów niesegregowanych (zmieszanych) i selektywnie zebranych odpadów,
b)nie wolno mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą.
c)jeżeli odbiór odpadów segregowanych i zmieszanych następuje w tym samym czasie Wykonawca wykonuje usługę dwoma samochodami odpowiednio oznakowanymi w tym napisy „Selektywna zbiórka” i „zmieszane odpady komunalne”,
2.9)Do obowiązków Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości miejsc
po odbiorze odpadów należy w szczególności:
a)posprzątanie miejsca wokół pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków ze zmieszanymi odpadami komunalnymi;
b)porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, w szczególności podczas załadunku lub kontroli.
c)po opróżnieniu pojemników na odpady, Wykonawca ma obowiązek ustawienia
ich w sposób, który nie będzie zagrażał bezpieczeństwu ruchu osób oraz pojazdów.
d) Wykonawca zobowiązany będzie do zebrania odpadów leżących obok altan śmietnikowych i pojemników niezależnie od tego czy zostały one rozsypane przez Wykonawcę. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, odebraniu worków.
2.10) ponoszenia pełnej odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu, zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku
z realizacją przedmiotu umowy, w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym
i innych ustawach.
2.11) zmiany wymienione w rozdz. III. przepisach prawa skutkują obowiązkiem dostosowania realizacji zamówienia do wymogów prawa przez Wykonawcę
i Zamawiającego.

2.12) transport odpadów musi być realizowany za pomocą pojazdów wyposażonych
w system monitoringu GPS spełniających wszystkie wymagania określone
w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) a także spełniających wymogi techniczne stawiane tego rodzaju pojazdom. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania w terminie 3 dni (roboczych) od dnia podpisania niniejszej umowy na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym, oprogramowania komputerowego (lub umożliwi w formie dostępu online) pozwalającego na bieżący a także archiwalny odczyt monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiającego trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów i miejscach postoju oraz o miejscach wyładunku odpadów w celu weryfikacji prawidłowości świadczenia usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia. System monitoringu GPS musi posiadać funkcję dokumentowania czasu postojów na trasie odbioru odpadów, rozładunku oraz być wyposażony w rejestrator otwarcia i zamknięcia wszystkich włazów załadunkowych z miejscem i czasem wskazania tych czynność. (Wykonawcy którzy nie posiadają systemu GPS wyposażonego
w rejestrator otwarcia i zamknięcia włazów załadunkowych odpady muszą przystosować pojazdy w ten system w terminie nie później niż na jeden dzień przed odbiorem odpadów).W sytuacjach spornych dotyczących reklamacji Wykonawca ma obowiązek udostępnić Zamawiającemu nagranie z kamer zamontowanych na pojazdach odbierających odpady.
2.13)z uwagi na system wagowy rozliczenia odpieranych odpadów Wykonawca będzie zobowiązany w każdym dniu wskazanym w harmonogramie przed rozpoczęciem odbioru podstawić pojazd odbierający odpady na legalizowaną wagę w celu kontroli przez zamawiającego. Potwierdzeniem wagi odpadów będzie protokół ważenia pojazdu odbierającego odpady komunalne na terenie gminy Nagłowice
(zestawienie nr 6).
2.14) Zamawiający zapewni na terenie Gminy Nagłowice legalizowaną wagę natomiast
do obowiązków wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny należało będzie ważenie każdego pojazdu odbierającego odpady przed załadunkiem oraz po załadunku.
2.15)wykonawca ma obowiązek na dwa dni przed odbiorem zgodnie
z harmonogramem poinformować Zamawiającego w formie elektronicznej jaka ilość pojazdów w danym dniu będzie obsługiwała daną trasę.
2.16)w obowiązku Wykonawcy będzie należało rozpoczęcie o godz.7.00 odbioru odpadów od wjazdu na legalizowaną wagę w celu skontrolowania przez przedstawiciela zamawiającego czy pojazd jest pusty.
2.17) Po zakończeniu czynności odbiorowych każdego z pojazdów wykonawca informuje telefonicznie przedstawiciela zamawiającego o zakończeniu odbioru odpadów o orientacyjnym czasie dojazdu do miejsca ważenia odpadów tak by zamawiający miał możliwość sprawdzenia ilości odebranych odpadów.
2.18) nie podjęcie przez zamawiającego czynności kontrolnych po upływie wskazanego czasu przed rozpoczęciem odbioru uznaje się że wykonawca wywiązał się z obowiązku o którym mowa powyżej.
2.19) wykonawca nie może prowadzić na terenie gminy odbioru odpadów komunalnych w tym samym dniu: z nieruchomości niezamieszkałych wyłączonych z systemu gminnego oraz z nieruchomości objętych niniejszym zamówieniem.

2.20) zamawiający uprawniony jest do dokonywania kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę lub podwykonawców przedmiotu Umowy bez konieczności uprzedniego informowania Wykonawcy lub podwykonawców o zamiarze, czasie
i miejscu jej przeprowadzenia. Zamawiający zobowiązany jest do przeprowadzania kontroli w sposób nieutrudniający wykonywanie przez Wykonawcę lub podwykonawców przedmiotu Umowy,
2.21) terminowego i właściwego przygotowywania sprawozdań wymaganych przepisami prawa i przekazywania ich Zamawiającemu,
2.22) prowadzenie kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz comiesięcznego przekazywania: dokumentów dotyczących przekazania odpadów do miejsca przetworzenia. Dokumentu potwierdzającego masę odpadów poddanych w danym miesiącu odzyskowi lub recyklingowi w podziale na podmioty realizujące recykling lub odzysk; Sprawozdania miesięcznego z realizacji odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, zawierającego w szczególności informacje o ilości odebranych odpadów komunalnych w podziale na poszczególne kody odpadów oraz miejscu przekazania odpadów do zagospodarowania,
2.23) Wykonawca podczas realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu odbieranych odpadów komunalnych zgodnie z art. 3b i 3c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U 2023. poz. 1469 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUK TAMAX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562346853

7.3.3) Ulica: Tyniecka 1

7.3.4) Miejscowość: Skawina

7.3.5) Kod pocztowy: 32-050

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.