eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szreniawa › Zakup wyposażenia do magazynu zbiorów eksponatów muzealnych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do magazynu zbiorów eksponatów muzealnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM NARODOWE ROLNICTWA I PRZEMYSŁU ROLNO-SPOŻYWCZEGO W SZRENIAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: MNRiPRS w Szreniawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639758481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Szreniawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeum-szreniawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-szreniawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40b5fa64-5c49-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność muzeów

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia do magazynu zbiorów eksponatów muzealnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40b5fa64-5c49-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103402/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wyposażenia do magazynu zbiorów eksponatów muzealnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.271.08.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 193211,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa palet o zakresie rzeczowym i wymaganiach Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44143000-4 - Palety

4.5.5.) Wartość części: 139211,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż dodatkowych półek na regałach magazynowych o zakresie rzeczowym i wymaganiach Zamawiającego określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ.

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w części nr 2 „Dodatkowe półki regałowe” zobowiązany jest przed złożeniem oferty, pod rygorem jej odrzucenia, odbyć wizję lokalną miejsca montażu w celu dokonania szczegółowych pomiarów. Wizję będzie można odbyć w dniach 28.09, 29.09 lub 02.10.2023 r. w godz. 10:00 - 14:00, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o zamiarze przeprowadzenia wizji. Powiadomienie winno nastąpić w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia lub w formie telefonicznej na jeden z numerów wskazanych w pkt 10.3 SWZ, najpóźniej do godz. 09:00 danego dnia (spośród dni wskazanych przez Zamawiającego), w którym wykonawca zamierza przeprowadzić wizję lokalną, wskazując w nim liczbę osób oraz godzinę przybycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.5.) Wartość części: 54000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 1 przedmiotowego postępowania została złożona tylko jedna oferta, która w wyniku jej badania i oceny została odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy PZP. Wobec braku ważnej oferty i możliwości rozstrzygnięcia postępowania, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP (wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu) w związku z art. 266 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do części nr 2 przedmiotowego postępowania została złożona tylko jedna oferta, która w wyniku jej badania i oceny została odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy PZP. Wobec braku ważnej oferty i możliwości rozstrzygnięcia postępowania, Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy PZP (wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu) w związku z art. 266 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.