eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PRZEGLĄD, KONSERWACJA, ATESTACJA, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PRZEGLĄD, KONSERWACJA, ATESTACJA, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEGLĄD, KONSERWACJA, ATESTACJA, NAPRAWY PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO W JEDNOSTKACH POLICJI WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a946ef16-667c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00117552/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Przeglądy i konserwacja podręcznego sprzętu gaśniczego (hydranty, gaśnice)woj. pomorskie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 201974,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla wszystkich czterech części
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.

Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.

Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.

Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:

- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).

Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 30133,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla wszystkich czterech części
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.

Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.

Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.

Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:

- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).

Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 31017,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla wszystkich czterech części

Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.

Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.

Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.

Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:

- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).

Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 91216,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – dla wszystkich czterech części

Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądów, konserwacji, atestacji, naprawy gaśnic obiektowych i samochodowych. Dokonanie pomiaru ciśnienia, badanie węży pożarowych w sieci hydrantowej wewnętrznej i zewnętrznej, a w razie potrzeby ich naprawę.

Konserwacja i atestacja sieci hydrantowych oraz gaśnic wszystkich typów wykazanych w załącznikach dla czterech zadań odbywać będzie się raz w roku.

Konserwacja rozszerzona gaśnic wszystkie typy remont i ponowne napełnianie co 5 lat jest konieczne, gdy pięcioletni okres użytkowania gaśnicy minął w czasie trwania Umowy.

Podstawowe czynności które należy wykonać podczas przeglądu i konserwacji gaśnic to:

- ocena ogólna stanu technicznego gaśnicy;
- dokładne sprawdzenie plomby, węży i prądownicy;
- sprawdzenie ilości środka gaśniczego, albo stanu proszku;
- sprawdzenie czy na gaśnicy znajdują się wszystkie wymagane napisy oraz czy są one w pełni
czytelne i zgodne z przepisami;
- wszystkie badania gaśnic i sieci hydrantowej muszą być poświadczone stosownym , zgodnym
z polskimi przepisami, protokołem;
- gaśnice i hydranty musza być odpowiednio oznaczone kontrolką, na której znajduje się
informacja o przeglądzie i stanie technicznym podręcznego sprzętu gaśniczego.;
- badanie węży co 5 lat ( próba ciśnieniowa), jeżeli badanie to wypada w okresie trwania Umowy;
- w przypadku uszkodzenia sieci hydrantowej Wykonawca dokonuje jej naprawy (wymiana
zaworu, wymiana węży) oraz inne naprawy w miarę możliwości po konsultacji z Zamawiającym
np.(usunięcie awarii na sieci).

Załącznik nr 8 do SWZ zawiera wykaz obiektów w KWP, KMP i KPP na którym należy dokonywać przeglądów oraz ilości sprzętu gaśniczego w odniesieniu do 4 części.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

4.5.5.) Wartość części: 49607,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 uPzp tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne

W postępowaniu na zadanie nr 1 złożono trzy oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 tj. są niezgodne z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 uPzp tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne

W postępowaniu na zadanie nr 2 złożono trzy oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 tj. są niezgodne z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 uPzp tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne

W postępowaniu na zadanie nr 3 złożono trzy oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 tj. są niezgodne z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 uPzp tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne
W postępowaniu na zadanie nr 4 złożono dwie oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust.1 pkt 3 tj. są niezgodne z przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.