eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Od upadku do rozwoju. Kiełpin i Tuchola w procesie transformacji - Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Od upadku do rozwoju. Kiełpin i Tuchola w procesie transformacji -
Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/tuchola

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Od upadku do rozwoju. Kiełpin i Tuchola w procesie transformacji -
Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecce5ff9-4563-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017894/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Od upadku do rozwoju. Kiełpin i Tuchola w procesie transformacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380910/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.17.2022.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2. Przedmiotem projektu jest rozbudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Tuchola, w tym:
 budowa odcinka drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej o funkcji transportu rolniczego w miejscowości Kiełpin Na Polach. Ma on dł. 717 mb. Powstaną tu również zjazdy oraz jedno skrzyżowanie. Droga będzie miała szerokość 4 m.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający zastrzega sobie, że – w wyniku braku dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych lub z innych źródeł – zrezygnuje z realizacji zamówienia.
BUDOWA DROGI TRANSPORTU ROLNICZEGO KIEŁPIN NA POLACH – II ETAP
Przedmiotem zamówienia jest budowa – na podstawie decyzji nr TUCH.100.2021 Starosty Tucholskiego z dnia 02 sierpnia 2021 r., znak BD.6740.TUCH.100.2021.DD – drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – etap II, od km 0+999 do km 1+716, na terenie działek o nr ewid. 644, 652 położonych w obrębie geodezyjnym Kiełpin, gmina Tuchola wraz ze zjazdami do działek o nr ewid. 645, 642/7, 642/8.
W ramach inwestycji wykonać należy jezdnię o szerokości 4,0 m, o nawierzchni bitumicznej, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej, o łącznej długości wraz ze skrzyżowaniem 780,32 m. Zakres zadania obejmuje również budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren, jak na dotychczasowych zasadach, w granicach pasa drogowego.
Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
 jezdnie wraz ze skrzyżowaniami, zjazdami – powierzchnia 3221,00 m2,
 pobocza utwardzone – powierzchnia 1170,50 m2,
 tereny zielone – powierzchnia około 1560,60 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Projekt budowlany – Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – Etap II,
 Opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego określająca warunki gruntowo wodne dla projektu: Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – etap 2,
 Projekt docelowej organizacji ruchu – Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – Etap II,
 Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu przez Burmistrza Tucholi pismem z dnia 07.06.2021 r., znak WIIPP.7221.20.2021.WW,
 Specyfikacje techniczne – Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – Etap II.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia Przedmiar – Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – EtapII.
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wyżej wymienione dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) dla każdej z części zamówienia i powykonawczy wraz zakresem rzeczowym wykonanych robót – na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego z Jednostką Dofinansowującą.
Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym.
2) Wykonawca zadania zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane.
3) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej -załącznik nr 16 -wzór umowy par. 11.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe.
Zatrudnienie na podstawie umowy o prace wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, wykazu osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem okresu obowiązywania umowy o pracę.
4) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót:
 najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, złoży wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę;
 wskaże osoby funkcyjne budowy, wraz ze złożonymi przez nie oświadczeniami o podjęciu obowiązków kierownika budowy i robót;
 Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie wraz z uzyskaniem zatwierdzenia od właściwego organu.
5) Wykonawca, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane.
3.3. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
3.4. Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować
z Zamawiającym.
3.5. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany przez Zamawiającego.
3.6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy Prawo budowlane. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 –Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.).
3.7. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowanie .Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 842452,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 888100,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 842452,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. "KIC TRANS" Piotr Różycki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 559-134-12-37

7.3.3) Ulica: Broniewskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Drzycim

7.3.5) Kod pocztowy: 86-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 842452,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.