eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Budowa modelu hydrodynamicznego systemu kanalizacji deszczowej oraz cieków wraz z wielowariantową koncepcją zagospodarowania wód opadowych i roztopowych w zlewni rz. Ługowina [...]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa modelu hydrodynamicznego systemu kanalizacji deszczowej oraz cieków wraz z wielowariantową koncepcją zagospodarowania wód opadowych i roztopowych w zlewni rz. Ługowina [...]

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930155369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Na Grobli 19

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-421

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.sawicka@mpwik.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa modelu hydrodynamicznego systemu kanalizacji deszczowej oraz cieków wraz z wielowariantową koncepcją zagospodarowania wód opadowych i roztopowych w zlewni rz. Ługowina [...]

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aeb2f19-6f19-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/zapytania_email,143855,75eeca1606ae5659998ff1c585931d99.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/zapytania_email,143855,75eeca1606ae5659998ff1c585931d99.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy czym oferta, pełnomocnictwo, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ muszą być pod rygorem nieważności podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym a zobowiązanie do udostępnienia potencjału przez podmiot trzeci musi być opatrzone takim podpisem lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ten podmiot z użyciem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.1.1 oraz przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 5.1. składanych wraz z ofertą, jest Platforma Zakupowa MPWiK S.A. dostępna pod adresem https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/. Korzystanie z Platformy Zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej służącym składaniu dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywaniu informacji jest poczta elektroniczna, adres e-mail: grzegorz.domagala@mpwik.wroc.pl
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. (tj. Dz.U z 2020 r. poz.2452).
5. Do połączenia z Platformą Zakupową MPWiK S.A. używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
6. Wykonawca posiadający konto na Platformie Zakupowej MPWiK S.A. ma dostęp do możliwości złożenia, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ.
7. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Zakupowej MPWiK S.A.:
7.1. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
1) Internet Explorer 10 i nowsze,
2) Edge,
3) Google Chrome,
4) Mozilla Firefox,
5) Opera;
7.2. Pozostałe wymagania techniczne:
1) dostęp do sieci Internet,
2) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
3) włączona obsługa JavaScript,
4) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
5) zainstalowany Acrobat Reader,
6) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
7.3. W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
1) dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9,
2) dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11,
3) dla Windows 8: Internet Explorer 11,
4) dla Windows 10: Internet Explorer 11;
8. Wymagania dotyczące podpisywania elektronicznym podpisem kwalifikowanym dokumentów składanych przez Platformę zakupową.
Platforma Zakupowa wspiera rozwiązania dostarczane przez firmy:
8.1. Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
8.2. Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
8.3. Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.,
8.4. Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usługi polegającej na budowie modelu hydrodynamicznego systemu kanalizacji deszczowej oraz cieków wraz z wielowariantową koncepcją zagospodarowania wód opadowych i roztopowych w zlewni
rz. Ługowina na terenie miasta Wrocławia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. w zakresie zdolności technicznej i zawodowej (w zakresie doświadczenia) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
a) jedno opracowanie (koncepcja / dokumentacja projektowa / studium) z zakresu zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni o powierzchni minimum 15 km2 na obszarze zurbanizowanym oraz
b) jedno opracowanie (koncepcja / dokumentacja projektowa / studium) z zakresu zagospodarowania wód opadowych i roztopowych, którego elementem była budowa modelu zintegrowanego 1D+2D sieci kanalizacyjnej z ciekami powierzchniowymi wraz z inwentaryzacją geodezyjną oraz doraźną kampanią pomiarową, dla zlewni o powierzchni minimum 15 km2 na obszarze zurbanizowanym.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał wymagane opracowania zarówno w ramach jednej umowy kompleksowo, jak i odrębnych umów dla każdego opracowania.
Zamawiający dopuszcza sumowanie doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także sumowanie doświadczenia wykonawcy i podmiotu, na zdolnościach którego wykonawca polega, w celu wykazania spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2. w zakresie zdolności technicznej i zawodowej (w zakresie dysponowania osobami kierowanymi do wykonania zamówienia), wykaże następujące osoby, które będą skierowane do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
a) 1 specjalista w dziedzinie zagospodarowania wód opadowych i roztopowych, który była autorem lub współautorem co najmniej 1 jednego opracowania (koncepcja / dokumentacja projektowa / studium) zagospodarowania wód opadowych i roztopowych dla zlewni miejskich o powierzchni co najmniej 15 km2;
b) 1 specjalista ds. modelowania hydrologicznego posiadający wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska / ochrony środowiska / geografii / hydrologii lub gospodarki wodnej oraz posiadający doświadczenie we wdrożeniu co najmniej 2 projektów polegających na budowie i kalibracji modelu hydrologicznego dla zlewni wód opadowych i roztopowych o powierzchni co najmniej 15 km2;
c) 1 specjalista ds. modelowania hydraulicznego posiadający wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska / ochrony środowiska / geografii / hydrologii lub gospodarki wodnej oraz posiadający doświadczenie we wdrożeniu co najmniej 2 projektów polegających na budowie i kalibracji modelu hydraulicznego dla zlewni wód opadowych i roztopowych o powierzchni co najmniej 15 km2;
d) 1 specjalista w dziedzinie hydrotechniki lub melioracji posiadający wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii środowiska/ budownictwa/ ochrony środowiska/ gospodarki wodnej lub hydrologii, oraz doświadczenie w realizacji co najmniej 2 opracowań (koncepcja / dokumentacja projektowa / studium) w dziedzinie hydrotechniki lub melioracji;
e) 1 specjalista ds. błękitno-zielonej infrastruktury, posiadający wykształcenie wyższe z zakresu gospodarki przestrzennej / architektury krajobrazu / inżynierii środowiska / ochrony środowiska / gospodarki wodnej / geografii lub architektury i urbanistyki posiadający doświadczenie w realizacji co najmniej 2 opracowań (koncepcja / dokumentacja projektowa / studium) w zakresie zagospodarowania wód opadowych i roztopowych z wykorzystaniem elementów błękitno-zielonej infrastruktury na terenach miast;
f) 1 specjalista ds. GIS, posiadający wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w realizacji co najmniej 2 opracowań (koncepcja / dokumentacja projektowa / studium/ wdrożenie informatyczne) zawierających opracowane przez siebie analizy przestrzenne z zastosowaniem systemu informacji geograficznej (GIS);
g) 1 geodeta posiadający uprawnienia, o których mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. 2023 poz. 1752) oraz doświadczenie w realizacji co najmniej 2 opracowań, w trakcie których wykonywano pomiary geodezyjne na rzekach, budowlach hydrotechnicznych i drogowych oraz obiektach kanalizacyjnych.

Dopuszcza się możliwość łączenia funkcji w zespole jedynie w zakresie dwóch ww. funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

23.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 5 000,00 złotych (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Wadium jest zatrzymywane w okolicznościach wskazanych Ustawą Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany, których Zamawiający będzie mógł dokonać zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) Ustawy Prawo zamówień publicznych przewidziane są w par. 20 i 21 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-07 23:59

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mpwikwroclaw-pzp.logintrade.net/zapytania_email,143855,75eeca1606ae5659998ff1c585931d99.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.