eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzówek › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl/pn/zakrzowek/demand/85431/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-772b14c9-3ff6-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050993/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387124/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Zakrzówek. Usługa obejmuje również odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w prowadzonym przez Zamawiającego Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Zakrzówek, ul. Żeromskiego (obok kotłowni opalanej biomasą) oraz dostawę nieodpłatnie pojemników na odpady zmieszane i worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, tj.: frakcji suchej i frakcji zmieszanej.


1. Odpady komunalne odbierane z nieruchomości zamieszkałych gromadzone są
z podziałem na następujące frakcje:
 odpady zmieszane
 odpady zbierane selektywne, z podziałem na:
– „Papier”,
– „Szkło”
– „Metale i tworzywa sztuczne”
– „BIO” – biodegradowalne.
Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów komunalnych stosuje się następujące oznakowania worków:
 zielony z widocznym napisem „SZKŁO” – do zbierania szkła i opakowań szklanych,
 niebieski z widocznym napisem „PAPIER” – do zbierania papieru, tektury,
 żółty z widocznym napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” – do zbierania metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych ,
 brązowy z widocznym napisem „BIO” - z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne,
Odpady zmieszane w pojemnikach 120 l i 240 l.

2. Odpady zbierane w trakcie zbiórki z tzw. wystawki dwa razy w roku
• odpady wielkogabarytowe

3. Odpady odbierane z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOKu)
• odpady wielkogabarytowe
• papier i tektura
• opakowania ze szkła
• odpady budowlane i rozbiórkowe
• materiały izolacyjne
• tworzywa sztuczne
• popiół

Planowana częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK:
• odpady wielkogabarytowe – raz na kwartał
• papier i tektura – raz na kwartał
• opakowania ze szkła – dwa razy w roku
• odpady budowlane i rozbiórkowe – raz w roku
• materiały izolacyjne – raz w roku
• tworzywa sztuczne – raz w roku
• popiół – około 12 razy w trakcie trwania umowy

Planowana częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK z kontenerów KP7:
• opakowania ze szkła – dwa razy w roku
• odpady budowlane i rozbiórkowe – raz w roku
• popiół – około 12 razy w trakcie trwania umowy



Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów zgromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym.

Klasyfikacja rodzajów odpadów:
1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (20 03 01)
2. Opakowania ze szkła (worek zielony) (15 01 07)
3. Papier i tektura (worek niebieski) (20 01 01)
4. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (worek żółty) (20 01 99)
5. Odpady wielkogabarytowe (20 03 07)
6. Materiały izolacyjne (17 06 04)
7. Odpady ulegające biodegradacji (20 01 08, 20 02 01)
8. Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach- popiół (20 01 99*)
9. Odpady budowlane i rozbiórkowe ( 17 01 01)
10. Tworzywa sztuczne (20 01 39)

Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów wraz z terminami wystawki do zatwierdzenia w dniu podpisania umowy.

Harmonogram należy tak opracować by odbiór odpadów następował w dni robocze. Wykonawca winien tak konstruować harmonogram by odbierać odpady z danej miejscowości jednego dnia jeśli pozwolą na to warunki techniczne, topograficzne itp. Harmonogram musi zawierać także informację, do której godziny w dniu odbioru właściciele nieruchomości zamieszkałych mają wystawić pojemniki i worki do odbioru.
Harmonogram wywozu odpadów obejmuje co najmniej następujące dane:
a) teren wywozu (miejscowość/ulica),
b) proponowany dzień tygodnia (od poniedziałku do piątku) w godz. 700-2000.
c) rodzaj odbieranych odpadów (z podziałem na frakcję zmieszaną oraz frakcję suchą),
d) terminy wywozu odpadów komunalnych w ramach tzw. wystawki dwa razy w roku.

Odpady należy odbierać w terminach określonych w harmonogramie. W przypadku szczególnych utrudnień wynikających z warunków atmosferycznych (deszcze, zawieje i zamiecie śnieżne, itp.) oraz przypadającym w dniu wolnym od pracy. Wykonawca odbierze odpady w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy.
Rodzaje pojemników i worków do zbierania odpadów komunalnych na terenie gminy Zakrzówek, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zakrzówek:
a) worki foliowe o pojemności 120 l,
b) pojemniki na odpady zmieszane o pojemności od 120 l i 240 l,
c) worki z folii LDPE 120 l na frakcje zbierane selektywnie,
d) kontenery o pojemności do 7 m3.
Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów winna być zgodna z określonymi w odpowiednich przepisach prawa wymaganiami w zakresie standardu sanitarnego oraz ochrony środowiska.

Określa się następujący sposób odbioru odpadów:
Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych, w systemie „sprzed furtki”, tzn. że odbiór odpadów i transport odpadów następuję z pojemników ustawionych przy drogach gminnych, powiatowych, wojewódzkich oraz drogach wewnętrznych stanowiących własność gminy Zakrzówek.

Zmieszane odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 i 240 litrów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałych). Wykonawca zapewni nieodpłatnie w/w pojemnik na odpady zmieszane oraz oznaczy go numerem porządkowym nieruchomości, z której odpady pochodzą. Wykonawca przedłoży projekt oznaczenia pojemników np.: naklejka z numerem lub inna forma.
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych – raz w miesiącu, w godzinach 7:00 do 20:00 w dni robocze.
Właściciel nieruchomości zapewnia utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym.

Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej odbywać się będzie w plastikowych workach o kolorach określonych w punkcie 4.1. Worki te zapewnia nieodpłatnie Wykonawca i dostarczy je w miejsca wskazane przez Zamawiającego.
Częstotliwość wywozu przez Wykonawcę odpadów zbieranych selektywnie – nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu w godzinach od 7:00 do 20:00 w dni robocze.

Odpady zbierane w worki z oznaczeniem „BIO” będą odbierane z nie więcej jak 3% szacowanej liczby posesji raz w miesiącu.

Odbiór odpadów wielkogabarytowych tzw. wystawka Wykonawca zorganizuje dwa razy do roku w terminie wiosennym i jesiennym. Wykonawca ma przeprowadzić odbiór odpadów wielkogabarytowych trzy razy w ciągu trwania umowy.

5. Ilość i charakterystyka pojemników na odpady zmieszane i worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych:
a) charakterystyka pojemników:
• materiał – tworzywo PE-HD (polietylen),
• pojemność – 120l, 240l
• każdy kolor z wyjątkiem koloru brązowego, który przeznaczony jest na odpady biodegradowalne,
• nadruk – kolor nadruku kontrastujący z kolorem pojemnika z nazwą Wykonawcy i napisem gmina Zakrzówek oraz numer posesji (np. Bystrzyca x lub Zakrzówek ul. x i nr y).
b) szacowane ilości pojemników:
• pojemność 120l – 1 280 szt.
• pojemność 240l – 545 szt.
c) charakterystyka worków:
• materiał – folia polietylenowa LDPE,
• pojemność –120 l,
• grubość – zapewniająca wytrzymałość, co najmniej 60 mikronów,
• dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów komunalnych stosuje się następujące oznakowania kolorystyczne pojemników/worków:
 zielony z widocznym napisem „SZKŁO” – do zbierania szkła i opakowań szklanych,
 niebieski z widocznym napisem „PAPIER” – do zbierania papieru, tektury,
 żółty z widocznym napisem „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” – do zbierania metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych ,
 brązowy z widocznym napisem „BIO” - z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne,
d) szacowana ilość worków:
• w liczbie wystarczającej do realizacji zamówienia – w pierwszym miesiącu należy dostarczyć do każdej nieruchomości minimum 3 worki na odpady „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, po 1 worku na „SZKŁO” i „PAPIER”. W kolejnych miesiącach Wykonawca będzie cyklicznie wyposażał w nowe, puste worki do frakcji suchej (w ilości odpowiadającej odebranym workom). Na wniosek mieszkańca będzie zostawiał dodatkowy worek. Worki na odpady „BIO” w ilości 100 sztuk będą dostarczone do siedziby Zamawiającego i uzupełniane na wniosek Zamawiającego.

6. Rodzaje odpadów komunalnych wraz z szacowaną ilością odpadów planowanych do odbioru i zagospodarowania:

Lp. Rodzaj odpadów komunalnych Przewidywana masa odpadów w okresie realizacji usługi w Mg
1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 676,95
2. Opakowania ze szkła (worek zielony) 124,89
3. Papier i tektura (worek niebieski) 24,39
4. Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (worek żółty) 119,97
5. Odpady wielkogabarytowe 90,18
6. Materiały izolacyjne 1,50
7. Odpady ulegające biodegradacji 1,70
8. Odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach- popiół 34,83
9. Odpady budowlane i rozbiórkowe 9,00
10. Tworzywa sztuczne 9,70
Razem: 1 093,11

Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować w okresie realizacji usługi – 1 093,11 Mg. Szacunek odnosi się łącznie do odpadów pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz odpadów przekazywanych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). W związku z tym, iż określone wyżej ilości są wielkościami szacunkowymi mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1298542,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1653875,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1298542,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOLAND Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151646324

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1298542,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.