eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Budowa drogi wewnętrznej przy ul. Spokojnej - projekt

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa drogi wewnętrznej przy ul. Spokojnej – projekt

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48542809632

1.5.8.) Numer faksu: +48542809654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/808450

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi wewnętrznej przy ul. Spokojnej – projekt

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61b443b7-40eb-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Budowa drogi wewnętrznej przy ul. Spokojnej - projekt

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 29250,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na rozbudowę i przebudowę drogi wewnętrznej w ramach zadania pn. „Budowa drogi wewnętrznej przy ul. Spokojnej – projekt”, która po jej wybudowaniu zostanie zaliczona do kategorii publicznej drogi gminnej w drodze uchwały Rady Miasta Rypin.
2) Stan istniejący: długość drogi wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr ewid. 1053/1 wynosi około 350 mb a szerokość pasa drogowego wynosi około 5,5÷6,0 m. Z pasem drogowym na całej jego długości sąsiadują dwie działki nr ewid. 1444/14 i 1444/7 szerokości około 1,5÷2,0 m wydzielone pod jej poszerzenie. Pierwsza z nich jest własnością Zamawiającego, a druga osób prywatnych. Na odcinku długości około 255 mb od zjazdu z ul. Spokojnej nawierzchnię drogi stanowią płyty drogowe typu MON o wymiarach 3,0x1,5 m a na pozostałej długości występuje nawierzchnia żwirowo – piaskowa. W pasie drogowym oraz w obszarze przewidywanym do jego poszerzenia znajdują się instalacje sieci sanitarnej, wodociągowej, gazowej, elektroenergetycznej oraz oświetlenia ulicznego. Zagospodarowanie terenu w sąsiedztwie drogi charakteryzuje zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna.
3) Przewiduje się zaprojektowanie drogi publicznej dojazdowej w postaci pieszojezdni szerokości min. 5,0 m o nawierzchni z kostki brukowej z poboczami z kruszywa kamiennego z przebudową zjazdów z posesji, systemu odwodnienia pasa drogowego w postaci kanalizacji deszczowej z przyłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Spokojnej. Rozwiązania projektowanej kanalizacji deszczowej uwzględniać powinny duże nachylenie terenu, ograniczoną przepustowość kanalizacji deszczowej w ul. Spokojnej oraz separatora przy wylocie wód deszczowych do rowu melioracyjnego, np. poprzez zastosowanie studni rewizyjnych o zwiększonej pojemności pozwalających na czasowe magazynowanie wód opadowych w przypadku wystąpienie gwałtownych opadów deszczu. Planowany teren inwestycji obejmuje działkę istniejącego pasa drogowego nr ewid. 1053/1, działki nr 1444/14 i 1444/7 wydzielone pod poszerzenie pasa drogowego oraz w zakresie niezbędnym do realizacji rozbudowy części działek 1053/2, 1444/16, 1444/15, 1053/12 przyległych do pasa drogowego. Przewiduje się konieczność dokonania 4 podziałów działek pod poszerzenie pasa drogowego.
4) Zamawiający nie przewiduje budowy kanału technologicznego na podstawie art. 39 ust. 6ba pkt 4 Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 roku, poz. 645 z późn. zm.).
5) Obszar planowanej inwestycji:
a) nie jest objęty aktualnie obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
b) nie wkracza na obszary bezpośredniego zagrożenia powodzią,
c) nie podlega ochronie na podstawie przepisów o ochronie środowiska czy o ochronie przyrody, w bezpośrednim sąsiedztwie brak jest też obiektów czy terenów objętych ochroną na podstawie tych przepisów,
d) nie jest wpisany do rejestru zabytków i brak w jego obrębie stanowisk archeologicznych.
6) Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące sporządzenia przedmiotowej dokumentacji:
a) prace projektowe muszą obejmować komplet czynności i kosztów z nimi związanych łącznie z opłatami pobieranymi przez urzędy i instytucje z tytułu uzgodnień prac projektowych oraz opłat związanych z uzyskaniem warunków technicznych dotyczących ewentualnych niezbędnych przebudów istniejących instalacji uzbrojenia wynikających z kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową, pozyskaniem map i podkładów geodezyjnych, projektów podziałów działek oraz wypisów z ewidencji gruntów itp. Wykonawca powinien uwzględniać wymagania określone w założeniach programowych, warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach,
b) Wykonawca zobowiązany jest również opracować dokumentację branżową usunięcia ewentualnych kolizji z istniejąca infrastrukturą,
c) Wykonawca zobowiązany jest do sygnalizowania problemów wynikających z realizacji zamówienia na każdym etapie oraz czynnie uczestniczyć w spotkaniach mających na celu rozwiązywanie powstałych trudności,
d) projekt w fazie wstępnej i ostatecznej należy przedstawić w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji Urzędu Miasta Rypin celem uzyskania jego akceptacji.
7) Wymagana ilość opracowań:
a) pozyskanie map do celów projektowych w skali 1:500 w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wykonanie dokumentacji geotechnicznej podłoża gruntowego – 2 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersja elektroniczna w formacie PDF na płycie CD,
c) uzyskanie wszelkich opinii, decyzji, pozwoleń uzgodnień i oświadczeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia i uzyskania przez Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 roku, poz.162),
d) opracowanie projektu podziału gruntów (zakładana liczba działek objętych podziałem – 4).
e) opracowanie projektów budowlanych (PZT, projekt architektoniczno – budowlany, projekt techniczny) – 5 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej (w formacie dwg lub dxf lub doc) na płycie CD wraz z wszystkimi niezbędnymi branżami, zgodnie z wymogami ustawy o drogach publicznych i innymi opracowaniami niezbędnymi do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia, w tym projektami branżowymi wynikłymi z ewentualnych kolizji bądź też wymaganiami określonymi w warunkach technicznych, uzgodnieniach czy opiniach właścicieli infrastruktury technicznej
f) opracowanie projektów wykonawczych – 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej (w formacie dwg lub dxf lub doc) na płycie CD – 1 egz. wraz z wszystkimi niezbędnymi branżami: drogową, sanitarną, elektryczną, projektu kanału technologicznego zgodnie z wymogami ustawy o drogach publicznych i innymi opracowaniami niezbędnymi do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia, w tym projektami branżowymi wynikłymi z ewentualnych kolizji bądź też wymagań określonych w warunkach technicznych, uzgodnieniach czy opiniach właścicieli infrastruktury technicznej,
g) opracowanie projektu stałej organizacji ruchu zatwierdzonego przez właściwy organ zarządzający ruchem (po uzyskaniu odpowiednich opinii) – 3 egz. w wersji papierowej + 1 egz. wersja elektroniczna w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej (w formacie .dwg lub .dxf lub .doc) na płycie CD.
h) opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich – po 2 egz. z każdej branży w wersji papierowej + po 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF na płycie CD oraz oszacowania kosztów wykupów wydzielonych działek pod poszerzenie pasa drogowego i odszkodowań dla ich właścicieli,
i) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branży – po 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej (w formacie .dwg lub .dxf lub .doc) na płycie CD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44157,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DM-PROJ Mariusz Majewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341543179

7.3.4) Miejscowość: Ostrowite

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-25 do 2024-03-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.