eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Skwer miododajny przy ul. Orzeszkowej w Pile

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Skwer miododajny przy ul. Orzeszkowej w Pile

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdizpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Skwer miododajny przy ul. Orzeszkowej w Pile

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-527222e9-464a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449413

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045297/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Skwer miododajny przy ul. Orzeszkowej w Pile

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ.322.32.23.PZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE I – ZAŁOŻENIE SKWERU MIODODAJNEGO:

- założenie rabat o powierzchni 314 m2 wraz z nasadzeniem krzewów wyłożeniem geowłókniną oraz zabezpieczeniem ekoborderem i wysypaniem warstwą zrębków,
- założenie trawnika o powierzchni 2107 m2 wraz z zakupem nasion dowiezieniem 5 cm ziemi urodzajnej, wygrabieniem, wysiewem nasion zwałowaniem i podlaniem,
- zakup, transport i montaż domków dla owadów i jeży w rozmiarze XXL.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
- Specyfikacja Techniczna,
- załącznik graficzny,
- Załączniki nr 7.1.

W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy
o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 102480,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II – ZAKUP TRANSPORT ORAZ POSADZENIE 30 SZT. DRZEW:
Dostawa 30 szt. drzew gat. kasztanowiec czerwony ‘briotii’ o obwodzie pnia 16-18 cm wraz z posadzeniem.
Materiał szkółkarski roślin musi być zgodny z normą PN-87/R-6722, PN-87/R-67023, właściwie oznaczony, tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska, forma, wyrób, wysokość pnia, numer normy. Rośliny muszą być w dobrej kondycji zdrowotnej, pozbawione chorób i szkodników, zdrewniałe, zahartowane oraz prawidłowo uformowane, z zachowaniem charakterystycznych do gatunku i odmiany pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów. Pąk szczytowy przewodnika powinien być wyraźnie uformowany a sam przewodnik praktyczne prosty, pędy boczne korony drzewa powinny być równomiernie rozmieszczone. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony i nieprzesuszony minimum dwukrotnie szkółkowany. Bryła korzeniowa min. 40 cm średnicy i 50 cm wysokości, musi być dobrze wykształcona i zabezpieczona tkaniną rozkładającą się najpóźniej w ciągu półtora roku od posadzenia, lub dobrze przerośniętej w przypadku drzew prowadzonych w pojemniku. Wady niedopuszczalne: uszkodzenie mechaniczne roślin, odrosty podkładki poniżej miejsca szczepienia, śladu żerowania szkodników, oznaki chorobowe, zwiędnięcie i pomarszczenie kory na korzeniach i części nadziemnej, martwice i pęknięcia kory, uszkodzenia pąka szczytowego przewodnika, uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej.
Posadzenie drzew (wyznaczenie miejsc w uzgodnieniu z inspektorem zamawiającego). Doły o średnicy i głębokości 1 m całkowicie zaprawionych ziemią, do nasadzeń należy oczyścić z ewentualnych resztek budowlanych, kamieni, resztek korzeni zaprawić żyzną glebą z dodatkiem hydrożelu.
Każde z drzew powinno być zaopatrzone w 3 paliki, o Ø 8 cm, impregnowane ciśnieniowo, które po stabilnym osadzeniu w ziemi powinny mieć wysokość 160cm i być przymocowane do drzewa min. 2 wiązaniami oraz podlane. Dodatkowo paliki powinny być połączone ze sobą za pomocą półwałków drewnianych. Wokół drzew konieczne jest wykonanie mis o średnicy 60-80 cm z wyściółkowaniem korą lub zrębkami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
- Specyfikacja Techniczna,
- załącznik graficzny,
- Załączniki nr 7.2.

W trakcie realizacji wykonawca powinien spełniać warunek, o którym mowa w art. 68. ust. 3 ustawy
o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 110, 1093, 2269.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi co najmniej 10%.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98825,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134140,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98825,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Malarze Ogrodów Anna Czapiewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642343998

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98825,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48276,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65079,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48276,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Szkółkarskie Henryk Hinca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641245874

7.3.4) Miejscowość: Dobrzyca

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48276,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.