eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › RZP/TP/120/I/22 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących przez okres 24 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
RZP/TP/120/I/22 Dostawa materiałów eksploatacyjnych
do urządzeń drukujących i kopiujących przez okres 24 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RZP/TP/120/I/22 Dostawa materiałów eksploatacyjnych
do urządzeń drukujących i kopiujących przez okres 24 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e74a6cb-6721-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00449347

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Materiały eksploatacyjne, części zamienne do urządzeń biurowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (zgodnie z art. 61 Pzp) wyłącznie za
pośrednictwem Platformy w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz.
344), pod adresem: https://sum.eb2b.com.pl, która spełnia wymagania opisane w art. 64 Pzp, w wierszu oznaczonym tytułem oraz
znakiem niniejszego postępowania.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od
drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
4. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą
ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z
ustnej rozmowy).
5. Niezwłocznie po otwarciu złożonych ofert, Zamawiający zamieści na Platformie przetargowej informacje o:
1) nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej albo miejscach
zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;
2) cenach zawartych w ofertach.
6. Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na Platformie.
7. Przyjmuje się, że dokument wysłany przy użyciu Platformy został doręczony Wykonawcy
w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią, w dniu jego przekazania na Platformę.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP/TP/120/I/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących przez okres 24 miesięcy dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji asortymentowo-cenowej (załącznik nr 2), zgodne ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do Umowy);
Na dostarczone materiały Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji jakości liczonej od daty należycie zrealizowanej dostawy cząstkowej. Gwarancja wygasa, jeżeli przed upływem jej okresu nastąpi wyczerpanie się środka drukującego. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały posiadały termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu.
Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, będących materiałami referencyjnymi lub równoważnymi do wskazanych materiałów referencyjnych.
Przez materiały referencyjne rozumie się materiały określone przez Zamawiającego za pomocą nazwy producenta, modelu, kodu produktu, symbolu lub innego oznaczenia wskazującego na producenta materiału. Ilekroć w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach zamówienia jest mowa o „oryginale” lub materiale/produkcie oryginalnym, należy przez to rozumieć materiał/produkt referencyjny – z zastrzeżeniem, że zarówno materiały/produkty referencyjne, jak i materiały/produkty równoważne muszą być materiałami/produktami oryginalnymi w tym sensie, że nie mogą być podróbkami wyrobów określonego producenta.
Materiały (zarówno referencyjne jak i równoważne) muszą być dostarczane w opakowaniach zamkniętych hermetycznie przez producenta, muszą być fabrycznie nowe i posiadać na opakowaniu informację o dacie produkcji lub terminie ważności. Przez produkty nowe rozumie się materiały nowo wytworzone, posiadające nową obudowę, nowe dysze i nowy tusz, a także nowe bębny światłoczułe w nowych opakowaniach zamkniętych przez producenta (zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem zewnętrznym), opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt (nazwa producenta, numer katalogowy, symbol i termin ważności). Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, w którym pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony. Materiały muszą, posiadać oznaczenie urządzeń, do których są przeznaczone (dedykowane) – przez co rozumie się informację o urządzeniach, w których można je stosować. Dostarczone materiały nie mogą być produktami regenerowanymi przerabianymi (podróbkami), ponownie napełnianymi lub wykonanymi z zastosowaniem używanych elementów – z zastrzeżeniem wyjątków wyraźnie wskazanych przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza produkty refabrykowane w pozycjach:
2, 3, 5, 16, 25, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 45, 47, 48, 49, 50, 51, 53, 55, 74, 75, 76, 77
Tonery muszą być zabezpieczone przed wysypywaniem się proszku.
Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały były kompatybilne z urządzeniami, do których są przeznaczone. Wskaźnik zużycia tuszu lub tonera musi być prawidłowo wskazywany przez dane urządzenie. Zaoferowane materiały muszą posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty o poziomie zużycia tuszu/tonera przy pracy w sieci. Ponadto urządzenia, o ile są fabrycznie wyposażone w rozwiązania umożliwiające kontrolę zastosowanych materiałów eksploatacyjnych, powinny sygnalizować informację o poziomie zużycia tuszu/tonera, np. za pomocą strony administracyjnej urządzenia (w przypadku drukarek sieciowych), na wyświetlaczu, na wydruku testowym lub stanu materiałów albo za pomocą zainstalowanego na komputerze oprogramowania diagnostycznego dla danego urządzenia. W przeciwnym przypadku materiał eksploatacyjny będzie uznany za niezgodny z Umową, powodujący nieprawidłowe działanie urządzenia, a w przypadku kilkukrotnego stwierdzenia takiej nieprawidłowości dla danego typu materiału, materiał zostanie przekazany producentowi urządzenia celem wykonania ekspertyzy legalności produktu.
Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia.
Kryteria równoważności (minimalne parametry równoważności):
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu (materiałów) równoważnego, tj. innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (innego niż materiały wyprodukowane przez producenta danego urządzenia) pod warunkiem, że:
zastosowanie materiałów równoważnych nie narusza praw gwarancyjnych oraz przepisów prawnych dotyczących patentów (ochrona własności intelektualnej) producentów drukarek;
materiały równoważne są fabrycznie nowe i spełniają wymagania określone powyżej, z zastrzeżeniem dopuszczonych wyjątków;
materiały równoważne posiadają znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt;
wydajność materiałów równoważnych (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż produktów referencyjnych;
zastosowanie materiałów równoważnych nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzeń;
zastosowanie materiałów równoważnych nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości drukarki oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta drukarki;
zastosowanie materiałów równoważnych nie może ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem;
materiały równoważne muszą posiadać zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem;
toner w produktach równoważnych musi być gotowy do użycia po ściągnięciu zabezpieczenia;
materiały równoważne muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod produktu oraz nazwę drukarki, do której są przeznaczone.
Zamawiający informuje, że w dokumentach zawierających opis zamówienia wskazał produkty referencyjne
w rozumieniu pkt 7 na str. 2, tym samym odwołał się do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W związku z powyższym Zamawiający każdorazowo dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, czemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy w odpowiednich miejscach dodanie wyrazów „lub równoważne”, „lub rozwiązanie równoważne” lub innego określenia informującego o dopuszczeniu rozwiązania równoważnego. Jednocześnie Zamawiający określił tzw. matrycę równoważności, tj. wskazał warunki, kryteria, mierniki, cechy, parametry, wyróżniki, efekty, funkcjonalności lub właściwości (rozumiane jako warunki, kryteria, mierniki, cechy, parametry, wyróżniki, efekty, funkcjonalności lub właściwości minimalne), które dane rozwiązanie równoważne musi spełniać lub zapewniać, aby zostało uznane przez Zamawiającego za rozwiązanie równoważne wobec wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia rozwiązania referencyjnego.
Wykonawca, który w pozycjach 119-122 lub 372-375 oferuje asortyment (materiały) równoważny, zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą nieodpłatnie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Lexmark CS417DN, Lexmark CS517DE, HP Color LaserJet 1600, takich jak zaoferowane w złożonych do postępowania dokumentach, w celu przeprowadzenia testu polegającego na jednorazowym (ciągłym) wydruku 100 (stu) kartek w kolorze w formacie A4 na urządzeniach Lexmark CS417DN, Lexmark CS517DE, HP Color LaserJet 1600 znajdujących się w dyspozycji Katedry Medycyny Sądowej i Toksykologii Sądowo-Lekarskiej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, 40-752 Katowice ul Medyków 18.
Niepoprawny wydruk 100 kolejnych kartek A4 (spowodowany np. zgrzewaniem się proszku, powodujący zacięcie papieru, sklejanie kartek, niepełne/ nierówne zaczernienie kartki itp.) skutkować będzie odrzuceniem oferty. Po wykonaniu testów tonery zostaną zwrócone Wykonawcy.
Wykonawca, jeżeli oferuje materiały równoważne, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą ich szczegółową specyfikację oraz wyniki testów wykonanych zgodnie z normami odpowiednimi dla danego urządzenia, np.: STMC lub równoważne, ISO/IEC 19752 lub równoważne, ISO/IEC 24711 lub równoważne, ISO/IEC 19798 lub równoważne, ISO/IEC 24712 lub równoważne z których winno wynikać, że zastosowany asortyment jest
o takich samych lub lepszych parametrach technicznych (pojemność tuszu/tonera, wydajność) w odniesieniu
do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. 24 miesiące od dnia zawarcia umowy.
2. W przypadku niewyczerpania kwoty Umowy w terminie 24 miesięcy od daty zawarcia Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia czasu jej realizacji na dalszy czas oznaczony, nie dłużej jednak niż o 6 miesięcy, licząc od upływu terminu, na który zawarto Umowę.
3. Szczegółowe wymagania dotyczące terminów realizacji zawiera załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Specyfikacja asortymentowo- cenowa (załącznik nr 2)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 455 ustawy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-29 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sum.eb2b.com.pl/open-auctions.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-29 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.