eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Budowa budynku biurowego - kancelarii leśnictw Sowia Góra i Kamień drugie postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowego - kancelarii leśnictw Sowia Góra i Kamień drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIĘDZYCHÓD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539203

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przedlesie 12

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 95 748 2091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miedzychod@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miedzychod.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_miedzychod

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku biurowego - kancelarii leśnictw Sowia Góra i Kamień drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35f1bc28-4351-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00165217/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Sowia Góra i Kamień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375433/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 771870,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku biurowego - kancelarii leśnictw
Sowia Góra i Kamień wraz z zagospodarowaniem terenu oraz z uzyskaniem dla niego ostatecznej lub opatrzonej rygorem
natychmiastowej wykonalności decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii
realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów (modułów).
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej składającej się z:
1) projektu budowlanego -projekt zagospodarowania terenu - stanowiącego załącznik nr 1A do SWZ;
2) projektu budowlanego -projekt architektoniczno-budowlany - stanowiącego załącznik nr 1B do SWZ
3) projektu wykonawczego -projekt zagospodarowania terenu - stanowiącego załącznik nr 1C do SWZ;
4) projektu wykonawczego Tom 2 -projekt architektoniczno-budowlany - stanowiącego załącznik nr 1D do SWZ
5) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 1E do SWZ;
6) przedmiaru robót - stanowiącego załącznik nr 1F do SWZ;
7) pozwolenia na budowę - stanowiącego załącznik nr 1G do SWZ.
Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny oferty, ma charakter informacyjny i pomocniczy.
1) do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych
własnym staraniem;
2) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w
dokumentacji projektowej oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje
zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. Wszystkie zastosowane materiały muszą być
oferowane w I gatunku.
3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie koszty związane z utrzymaniem zaplecza i placu budowy oraz
utylizacją i wywozem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót;
4) w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni na własny koszt pełną obsługę geodezyjną w trakcie budowy
oraz powykonawczą inwentaryzację geodezyjną;
5) Wykonawca zobowiązany jest wykonać badanie szczelności budynku metodą ciśnieniową n50 <= 1,5 oraz detekcję
nieszczelności w celu zlokalizowania wszelkich niekontrolowanych przecieków powietrza przez obudowę budynku. Badanie
należy wykonać w trakcie wykonywania budowy, w momencie gdy wszystkie elementy zapewniające szczelność budynku
zostały wykonane, a jeszcze przed pracami wykończeniowymi. W przypadku stwierdzenia nieszczelności należy uszczelnić
budynek w celu uzyskania parametrów szczelności wynikającej z normy dla budynków z wentylacją mechaniczną.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie teren Nadleśnictwa Międzychód, woj. Wielkopolskie, powiat
międzychodzki, gmina Międzychód, obręb ewidencyjny Międzychód Nadleśnictwo, działka ewidencyjna nr 205/3.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu
zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W
przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do
wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić
na Ofercie. W przypadku braku wskazania w Ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić
podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących
czynności wchodzące w zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
1) montaż prefabrykowanych elementów drewnianych;
2) roboty w zakresie pokrywania podłóg, kładzenie płytek, glazury i terakoty;
3) roboty tynkarskie i malarskie;
4) roboty izolacyjne;
5) roboty w zakresie stolarki budowlanej;
6) roboty instalacyjne elektryczne;
7) roboty instalacyjne sanitarne;
8) roboty wykończeniowe.
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie, tj. kierownika budowy i robót.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania
przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań
określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (zał. nr 4 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1) pkt 7) PZP.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę
dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres minimum 60
miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, bez wad istotnych lub więcej – w
przypadku chęci uzyskania przez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych w ramach jednego z kryteriów oceny
ofert tj. „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” (patrz rozdział 16, pkt 16.2. ppkt 2) SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652682,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 751620,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652682,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo Budowlane Roman Dębicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210215880

7.3.3) Ulica: Słoneczna 4

7.3.4) Miejscowość: Jenin

7.3.5) Kod pocztowy: 66-450

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80280000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.