eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojszowy › Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Bojszowy, jednostek organizacyjnych gminy oraz Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w roku 2023.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Bojszowy, jednostek organizacyjnych gminy oraz Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w roku 2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOJSZOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gaikowa 35

1.5.2.) Miejscowość: Bojszowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bojszowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bojszowy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Bojszowy, jednostek organizacyjnych gminy oraz Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w roku 2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef154bb8-60e9-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00448516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024786/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Bojszowy, jednostek organizacyjnych gminy oraz Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434923/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Bojszowy, jednostek organizacyjnych Gminy Bojszowy oraz Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o. o. w roku 2023”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w rozumieniu Prawa energetycznego z dnia 10 kwietnia 1997 (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych zwana dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej łącznej ilości około 1089924[kWh] (+/-6%) dla punktów poboru energii wg załącznika nr 4 do SWZ oraz odkup energii wprowadzonej do sieci dystrybucyjnej OSD z mikroinstalacji fotowoltaicznej w punkcie Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o._Oczyszczalnia ścieków w Bojszowach (PPE 590322401300322505), przez okres 12 miesięcy, tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, w tym w szczególności: wypowiedzenia istniejących umów kompleksowych i zgłoszenia do OSD nowych umów sprzedaży energii elektrycznej. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych wraz z zawarciem umów sprzedaży energii elektrycznej (stanowiących załącznik do umowy sprzedaży energii elektrycznej).
Sprzedaż energii będzie się odbywała na podstawie umów zawieranych odrębnie przez
poszczególnych Zamawiających (odrębnie przez Gminę Bojszowy, odrębnie przez samorządowe jednostki
organizacyjne, które będą oddzielnymi płatnikami, oraz odrębnie przez Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.)
Zamawiający będzie dokonywał zakupu energii na potrzeby odbiorcy końcowego w rozumieniu Ustawy Prawo Energetyczne.
W punkcie poboru energii o nr PPE 590322401300322505 (oczyszczalnia ścieków w Bojszowach, ul. Gościnna) funkcjonuje instalacja fotowoltaiczna o mocy 49,5 kWp, zgłoszona do OSD. Ilość szacowana energii do odsprzedaży-ok. 13 MWh na rok.
Zamawiający posiada umowę na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Tauron Dystrybucja S.A. z siedzibą w Krakowie na czas nieokreślony.
Deklarowane zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy do obliczenia ceny oferty.
Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodne z postanowieniami Ustawy Prawo Energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
Zużycie energii elektrycznej podane jest na podstawie dotychczasowych grup taryfowych.
Układy pomiarowo-rozliczeniowe dla punktów poboru energii elektrycznej spełniają wymagania techniczne umożliwiające zmianę dostawcy energii elektrycznej.
Każdy nowy PPE powstający w trakcie obowiązywania umowy musi mieć zapewnioną cenę jednostkową energii zgodnie z ofertą Wykonawcy wybranym w niniejszym postępowaniu przetargowym. Sprzedaż energii elektrycznej dla nowego PPE nie objętego załącznikiem do umowy będzie dokonywana na podstawie zmiany załącznika dla danej umowy, bez konieczności renegocjowania warunków Umowy.
Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zaprzestanie sprzedaży energii elektrycznej (np. w przypadku montażu mikroinstalacji fotowoltaicznych, likwidacji bądź sprzedaży obiektu) dla poszczególnych PPE ujętych w załączniku do umowy i nie stanowi ono rozwiązania całej umowy, chyba że przedmiotem wypowiedzenia są wszystkie PPE określone w załączniku dla danej umowy.
Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę energii elektrycznej ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie / wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej /umów kompleksowych.
3. Kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09310000-5 Elektryczność
09310000-2 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4. Wymagania stawiane wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
4) Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę
Zamawiający nie precyzuje wymagań zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
6. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
7. Wymagania organizacyjne
Zamawiający nie precyzuje wymagań organizacyjnych związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować m.in. aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, w szczególności dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych, młodocianych, niepełnosprawnych lub innych, wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub 3 projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
8. Zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia wykonawcy nastąpi na wskazany rachunek bankowy wykonawcy, w terminie określonym w umowie.
9. W okresie trwania umowy cena oferty jest stała i nie może się zmienić, za wyjątkiem przypadków opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8).
14. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:
Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 Prawa zamówień publicznych: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Z uwagi na wykazany stan faktyczny i prawny postępowanie unieważnia się na wskazanej w preambule podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.