eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie usługi turystycznej dla uczniów i opiekunów ZSOiZ w Gromniku w związku z realizacją projektu pn. Poznaj polskie ślady w Europie, współfinansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki



Ogłoszenie z dnia 2023-10-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi turystycznej dla uczniów i opiekunów ZSOiZ w Gromniku w związku z realizacją projektu pn. Poznaj polskie ślady w Europie, współfinansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnowski - Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 38

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/sptarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3e4cafa-4d6b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi turystycznej dla uczniów i opiekunów ZSOiZ w Gromniku w związku z realizacją projektu pn. Poznaj polskie ślady w Europie, współfinansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e4cafa-4d6b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057234/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie usługi turystycznej dla uczniów i opiekunów Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gromniku w związku z realizacją projektu pn. Poznaj polskie ślady w Europie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi turystycznej dla uczniów i opiekunów Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gromniku w związku z realizacją projektu pn. Poznaj polskie ślady w Europie, współfinansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki tj.
1) Część 1 – wycieczka autokarowa 5 dniowa do Hiszpanii i Wielkiej Brytanii dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Gromniku
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 114600 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi turystycznej dla uczniów i opiekunów Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gromniku w związku z realizacją projektu pn. Poznaj polskie ślady w Europie, współfinansowanego ze środków Ministerstwa Edukacji i Nauki tj.
1) Część 2 - wycieczka autokarowa 3 dniowa do Włoch i Watykanu dla uczniów Branżowej Szkoły I stopnia.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

4.5.5.) Wartość części: 56430 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odniesieniu do części 1 tj. wycieczki autokarowej 5 dniowej do Hiszpanii i Wielkiej Brytanii dla uczniów Liceum Ogólnokształcącego w Gromniku, w związku z tym, że Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w dniu
4 października 2023 r. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odniesieniu do części 2 tj. wycieczki autokarowej 3 dniowej do Włoch i Watykanu dla uczniów Branżowej Szkoły I stopnia, w związku z tym, że cena oferty tj.: 66 100,00 zł. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia tj.: 56 430,- zł., (zgodnie z informacją dyrektora szkoły dotyczącej braku możliwości zwiększenia kwoty pochodzącej z wpłat rodziców do wysokości kwoty oferty złożonej w niniejszym postępowaniu) unieważnia się postępowanie w części 2 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy – Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.