eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Augustowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790317038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 12

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876444259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.liszewska@spzoz.augustow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.augustow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.spzoz.augustow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63af3ce4-671b-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00109697/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa środków czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli ze względu n wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Zamawiający dwukrotnie ogłaszał postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywna dostawę środków czystości. W pierwszym postępowaniu wybrany wykonawca uchylił się od podpisania umowy. Natomiast w drugim postępowaniu wpłynęły oferty, których wartość przekracza kwotę jaka Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z zaistniałą wyjątkową sytuacją oraz pilną potrzebą wykonania zamówienia, ze względu na konieczność zapewnienia ciągłości dostaw materiałów niezbędnych do zapewnienia prawidłowości świadczenia usług medycznych, zamawiający udziela zamówienia w trybie wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. pkt 5).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, tj.
Lp. Asortyment jm ilość
1. RĘCZNIKI SKŁADANE PAPIEROWE ZZ, warstwa 4000 szt. - 20 sztuk po 200 listków (25 X 23 cm) w jednym kartonie, gramatura 38 ±2 g/m². Szare/białe karton 200
2. Termin dostawy 3 dni robocze.
3. Dostawy towaru będą obejmowały ilości określone każdorazowo przez Zamawiającego.
4. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie cząstkowych zamówień przekazywanych Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.
5. Zamawiający, w przypadku zmiany swoich potrzeb, zastrzega możliwość zmiany ilości w poszczególnych elementach dostawy.
6. Dostarczanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie (dostawy częściowe wg potrzeb Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, tj. Loco-Magazyn Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie, ul. Szpitalna 12, 16-300 Augustów.
7. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia oraz wniesienia zamówionego towaru w miejsce wskazane w pkt 5.
8. Wszystkie dostarczane przez Wykonawcę produkty muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, m.in. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10523,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10523,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10523,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flesz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000193103

7.3.3) Ulica: Cieślewskich 25F

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-017

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10523,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.