Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00349950/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,401836,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8ca87d2-34e1-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034445/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00349950/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRGDOŚ.271.1.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 183441,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115149,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem umów o roboty budowlane wraz z kontrolą ich rozliczenia finansowego dla zadania pn.: „Modernizacja i rozbudowa placówek edukacyjnych na terenie Gminy Wierzchosławice”-etap I. Inwestycja dotyczy 5-ciu następujących obiektów budowlanych:
1) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Ostrowie,
2) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Wierzchosławicach,
3) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Mikołajowicach,
4) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudce,
5) Budynek Publicznej Szkoły Podstawowej w Łętowicach.
Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w Ogłoszeniu o zamówieniu, Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w Projektowanych postanowieniach umowy i PFU, zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego:
1) https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,a,2134757,modernizacja-i-rozbudowa-placowek-edukacyjnych-na-terenie-gminy-wierzchoslawice-w-formule-zaprojektu.html – dla Szkoły Podstawowej w Rudce,
2) https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,a,2150175,modernizacja-i-rozbudowa-placowek-edukacyjnych-na-terenie-gminy-wierzchoslawice-w-formule-zaprojektu.html - dla pozostałych Szkół Podstawowych.
W celu prawidłowej wyceny usługi Nadzoru Inwestorskiego niezbędne jest zapoznanie się z dokumentacją.
2. Wykonawca w ramach nadzoru inwestorskiego musi dysponować:
• Osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – osoba ta będzie pełniła funkcję Głównego Inspektora nadzoru
• Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – osoba ta będzie nadzorować tylko te roboty budowlane, które są zgodne z posiadanymi przez nią uprawnieniami,
• Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – osoba ta będzie nadzorować tylko te roboty budowlane, które są zgodne z posiadanymi przez nią uprawnieniami.
3. Osoby wymienione w pkt II.1.2 SWZ posiadają uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
4. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
5. Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą spełnić niniejsze wymagania posiadając równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
6. Mając na uwadze obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego – ustawa Prawo budowlane art. 12 ust. 7 oraz art. 12a, w przypadku osób spoza Polski możliwe jest uzyskanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez właściwy organ w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646).
7. Wykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające w/w uprawnienia dla osób wymienionych w pkt II.1.2 SWZ.
8. W ramach podstawowych obowiązków Inspektor nadzoru będzie:
1) brał udział w pracach odbiorowych dotyczących dokumentacji projektowej,
2) koordynował proces przygotowania inwestycji,
3) sprawdzał kompletność i weryfikował dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę projektu i nosił pisemnie Zamawiającemu ewentualne wszelkie uwagi,
4) reprezentował Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego
i wspólnotowego UE, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych;
5) sprawdzał jakość wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegał zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w zakresie realizowanego nadzoru;
6) potwierdzał faktycznie wykonane roboty oraz usunięcia wad w zakresie wykonywanego nadzoru;
7) sprawdzał i odbierał wszelkich roboty ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczył w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, przygotowywał i brał udział w czynnościach odbiorowych;
8) uczestniczył w przekazaniu terenu budowy;
9) brał czynny udział w spotkaniach dotyczących postępu prac projektowych oraz realizacji robót;
10) bieżąco informował Zamawiającego o przebiegu robót w zakresie wykonywanego nadzoru, w tym w formie pisemnej o zagrożeniach w terminowej realizacji robót, w odniesieniu do zawartych umów;
11) sprawdzał kosztorysy na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrolował prawidłowości ich fakturowania;
12) pełnił nadzór w ramach ewentualnych robót dodatkowych, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania.
13) obecny na budowie w każdym obiekcie budowlanym min. 2 razy w miesiącu (ostateczna liczba wizyt na budowie zostanie dostosowana na podstawie oferty Wykonawcy) w czasie prowadzenia robót. Wizyty Inspektora nadzoru na terenie budowy należy potwierdzić – sposób potwierdzania wizyt zostanie ustalony pomiędzy stronami podczas podpisania umowy;
14) przybycie niezwłocznie (nie później niż dnia następnego) na teren budowy na każde wezwanie (również telefoniczne) Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem;
15) wydawał kierownikowi robót polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych;
16) żądał od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją;
17) informował Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, nieuwzględnionych w umowie o roboty budowlane oraz o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to zgodne z obowiązującymi przepisami i jest niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych;
18) zgłaszał Zamawiającemu zastrzeżenia do dokumentacji projektowej i dokonywał stosownych wyjaśnień oraz typował ewentualne roboty dodatkowe;
19) uzyskiwał akceptację kosztów robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Bez zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest uprawniony do wydania Wykonawcy prac projektowych i budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych, zamiennych czy podobnych. Wykonawca nie może samodzielnie podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót budowlanych;
20) kontrolował oznakowania miejsca robót zgodnie z prawem budowlanym;
21) zarządzał nadzór i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca (Inspektor nadzoru) może domagać się od wykonawcy robót przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w dokumentacji projektowej i PFU, aby ustalić czy materiały i przedmioty są wymaganej jakości. Może on żądać od wykonawcy robót zastąpienia lub poprawienia w zależności od sytuacji pozycji nie spełniających warunków dokumentacji projektowej i PFU, nawet po ich zainstalowaniu;
22) uczestniczył w odbiorze końcowym inwestycji,
23) rozliczał finansowo roboty budowlane, zgodnie z umową z wykonawcą robót budowlanych,
24) pomagał w rozliczeniu końcowym inwestycji z jednostką dofinansowującą min. weryfikacja kosztorysów powykonawczych w trakcie rozliczenia inwestycji, składanie wyjaśnień
w przypadku pytań ze strony jednostki finansującej inwestycje;
25) przekazywał Zamawiającemu wymaganą dokumentację powykonawczą opracowaną przez wykonawcę robót budowlanych;
26) wykonywał wszelkie czynności niezbędne do wykonania, przed przystąpieniem do realizacji prac budowlanych wynikających z odrębnych przepisów oraz dokumentów i uzgodnień posiadanych przez Zamawiającego, a mianowicie:
-przestrzeganie wszelkich warunków określonych w decyzjach, uzgodnieniach, m.in.
w zgłoszeniach robót budowlanych,
-uzyskanie wszelkich opinii, sprawdzeń i uzgodnień, wykonanie dodatkowych badań wymaganych prawem i niezbędnych do prowadzenia prawidłowego procesu budowlanego.
9. Do zadań Głównego Inspektora nadzoru będą należeć wszystkie czynności opisane w pkt 8. Natomiast do pozostałych osób zaangażowanych w realizację zamówienia – czynności zgodne z posiadanymi przez nie uprawnieniami.
10. Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Inspektora nadzoru zawarte są w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117766,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH INŻ. ANDRZEJ SZEGDA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711485303
7.3.3) Ulica: Dolna 47A
7.3.4) Miejscowość: Łęg Tarnowski
7.3.5) Kod pocztowy: 33-131
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Nadzór w branży instalacyjnej sanitarnej
2) Nadzór w branży instalacyjnej elektrycznej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH inż. ANDRZEJ SZEGDA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH inż. ANDRZEJ SZEGDA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WIERZCHOSŁAWICE
więcej: przetargi WIERZCHOSŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone"
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
- Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn.: Modernizacja drogi powiatowej 4700S - ul. Jana III Sobieskiego w Wojkowicach - etap II. Inwestycja dofinansowana ...
- Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn. - wsch. części Redy.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.