eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza › Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza finansowana ze środków Funduszu Sołeckiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza finansowana ze środków Funduszu Sołeckiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2311cdc4-4bbf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza finansowana ze środków Funduszu Sołeckiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2311cdc4-4bbf-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00445440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062845/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja dróg gminnych nba terenie Gminy Rajcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381397

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont 4. dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza w ramach zadania finansowanego z Funduszy Sołeckich poszczególnych Sołectw (4 ZADANIA CZĘŚCIOWE:
I CZĘŚĆ ZADANIA: „Remont drogi gminnej do Cokotów w Rycerce Dolnej od km 0+000 do km 0+021 oraz od km 0+056 do km 0+143” w ramach zadania: „Modernizacja drogi gminnej „Do Cokotów”.
W zakresie nawierzchni, na tym odcinku, przewidziano wykonanie następujących robót na jezdni o szerokości 2.50-2.70 m oraz o długości 143 m:
a) oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową,
b) ułożenie warstwy profilowej z betonu asfaltowego o grubości 2 cm,
c) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6a, 6b, 6c i 6d do SWZ (każdy przedmiar osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
b) w projektach budowlanych stanowiących Załączniki nr 7a, 7b, 7c i 7d do SWZ (każdy projekt osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 47970,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont 4. dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza w ramach zadania finansowanego z Funduszy Sołeckich poszczególnych Sołectw (4 ZADANIA CZĘŚCIOWE):
2) II CZĘŚĆ ZADANIA: „Remont drogi gminnej do Zająca w Soli-Kiczorze od km 0+000 do km 0+142 w ramach zadania: „Modernizacja drogi gminnej nr 13141 do Zająca”.
W zakresie nawierzchni, na tym odcinku, przewidziano wykonanie następujących robót na jezdni o szerokości 2.50 m oraz o długości 238 m:
a) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm, o grubości 20 cm – na całej szerokości jezdni,
b) ułożenie dwóch rzędów płyt żelbetowych typu YOMB o grubości 12 cm, każdy po 75 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:2 o grubości 3 cm,
c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31 mm, o grubości 9 cm – na szerokości 100 cm, pomiędzy płytami YOMB,
d) oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową,
e) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 6 cm, szerokość 100 cm,
f) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0-63mm o grubości 8 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6a, 6b, 6c i 6d do SWZ (każdy przedmiar osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
b) w projektach budowlanych stanowiących Załączniki nr 7a, 7b, 7c i 7d do SWZ (każdy projekt osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 37671,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont 4. dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza w ramach zadania finansowanego z Funduszy Sołeckich poszczególnych Sołectw (4 ZADANIA CZĘŚCIOWE):
III CZĘŚĆ ZADANIA: „Remont drogi gminnej do Zgody w Zwardoniu od km 0+000 do km 0+021 oraz od km 0+056 do km 0+143” w ramach zadania: „II etap modernizacja drogi gminnej „Do Zgody” w Zwardoniu”.
W zakresie nawierzchni, na tym odcinku, przewidziano wykonanie następujących robót na jezdni o szerokości 2.90 m oraz o długości 142 m:
a) oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową,
b) ułożenie warstwy profilowej z betonu asfaltowego o grubości 2 cm,
c) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,
d) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0-63 mm o grubości 8 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6a, 6b, 6c i 6d do SWZ (każdy przedmiar osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
b) w projektach budowlanych stanowiących Załączniki nr 7a, 7b, 7c i 7d do SWZ (każdy projekt osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 59299,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont 4. dróg gminnych na terenie Gminy Rajcza w ramach zadania finansowanego z Funduszy Sołeckich poszczególnych Sołectw (4 ZADANIA CZĘŚCIOWE):
IV CZĘŚĆ ZADANIA: „Remont drogi gminnej ul. Węglarzy w Soli od km 0+000 do km 0+205” w ramach zadania: „Modernizacja drogi gminnej „Do Węglarzy, Kurowskich” nr 5723 w Soli”.
W zakresie nawierzchni, na tym odcinku, przewidziano wykonanie następujących robót na jezdni o szerokości 2.60-2.90 m oraz o długości 205 m:
a) oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową,
b) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 mm grubości 10 cm,
c) ułożenie warstwy profilowej z betonu asfaltowego o grubości 2 cm,
d) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,
e) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0-63 mm o grubości 8 cm.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:
a) w przedmiarach robót stanowiących Załączniki nr 6a, 6b, 6c i 6d do SWZ (każdy przedmiar osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
b) w projektach budowlanych stanowiących Załączniki nr 7a, 7b, 7c i 7d do SWZ (każdy projekt osobno dla poszczególnego odcinka w danym sołectwie),
c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 59418,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41898,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60345,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41898,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fadróg Wojciech Faron

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241940653

7.3.3) Ulica: ul. Żwirowa 24

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41898,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41457,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87135,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41457,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLBUD SZCZOTKA Jerzy Szczotka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5530010606

7.3.3) Ulica: Rycerka Górna 395

7.3.4) Miejscowość: Rycerka Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-370

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41457,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-17

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62164,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89579,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62164,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fadróg Wojciech Faron

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241940653

7.3.3) Ulica: ul. Żwirowa 24

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62164,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-17

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tej części zadania 59.418,47 zł, natomiast oferta z najniższą ceną wynosiła 94.663,89 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94663,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142629,36 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.