eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Pełnienie funkcji Inspektora Kontroli i Nadzoru nad pracami wykonywanymi w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Nadarzyn



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Kontroli i Nadzoru nad pracami wykonywanymi w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Nadarzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pruszkowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013267144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drzymały 30

1.5.2.) Miejscowość: Pruszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227381470

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.pruszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.pruszkow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pruszkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Inspektora Kontroli i Nadzoru nad pracami wykonywanymi w ramach modernizacji ewidencji gruntów i budynków w gminie Nadarzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a860eba-2f6f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444268

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027135/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kontrola i monitoring - modernizacja EGiB w gminie Nadarzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
1) monitoring przebiegu realizacji zamówienia na modernizację ewidencji gruntów i budynków dla części 1, części 2 i części 3 mający na celu wykrywanie i eliminowanie ewentualnych zagrożeń niezgodnego z terminami zawartymi w Umowie (WGN-40/2022 z dnia 26 maja 2022 r., WGN 42/2022 z dnia 26 maja 2022 r. dla zamówienia na modernizację ewidencji gruntów i budynków dla części 1, części 2 i części 3 i harmonogramie realizacji przedmiotu ww. umowy oraz wymogami określonymi
w Projekcie modernizacji z załącznikami, warunkami technicznymi, a także standardami technicznymi
i przepisami prawa wykonania prac, które są przedmiotem zamówienia na modernizację ewidencji gruntów
i budynków.
2) kontrolę techniczną (kontrola merytoryczna i terenowa) rezultatów prac objętych zamówieniem na modernizację ewidencji gruntów i budynków dla części 1, części 2 i części 3 w zakresie zgodności z Projektem modernizacji z załącznikami, warunkami technicznymi, a także standardami technicznymi i przepisami prawa wykonania prac zgodnie z zakresem tematycznym wynikającym z załącznika nr 2 do OPZ niniejszego zamówienia.
3) Przygotowanie dokumentacji z wykonania prac o których mowa w pkt 1-2.

Obszar: 14 - Województwo mazowieckie, 1421 - Powiat Pruszkowski, Jednostka ewidencyjna 142105_2 - Gmina Nadarzyn dla 15 obrębów w podziale na 3 części. Powierzchnia całkowita opracowania: 7343 ha.

Modernizacja EGIB gminy Nadarzyn obejmuje części:
część 1 - obręby: Kostowiec, Krakowiany, Młochów, Rozalin, Stara Wieś, Urzut, Wola Krakowiańska – umowa WGN-40/2022
część 2 – obręby: Kajetany, Parole, Rusiec, Szamoty, Walendów– umowa WGN-42/2022
część 3 - obręby: Nadarzyn, Strzeniówka, Wolica– umowa WGN-40/2022

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr A, a projektowane postanowienia umowy – załącznik B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30221000-4 - Cyfrowe mapy katastralne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187575,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187575,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEGIEKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780004498

7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia 11

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187575 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.