eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Dostawa mebli do 3 szkół powiatu lubańskiegoi dostawa wyposażenia do pracowni montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych w ramach projektu Wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie lubańskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do 3 szkół powiatu lubańskiegoi dostawa wyposażenia do pracowni montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych w ramach projektu Wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie lubańskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756464364

1.5.8.) Numer faksu: 75 64 64 321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli do 3 szkół powiatu lubańskiegoi dostawa wyposażenia do pracowni montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych w ramach projektu Wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie lubańskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61becc68-2867-11ed-a13c-0629f8dcd146

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039236/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa mebli do 3 szkół powiatu lubańskiego i dostawa wyposażenia do pracowni montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wsparcie kształcenia zawodowego w powiecie lubańskim” dofinansowanego z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa nr 7 „Infrastruktura edukacyjna”, Działanie nr 7.2 „Inwestycje w edukację ponadgimnazjalną, w tym zawodową

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325715/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.042.3.10.2020/2

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 430500 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli szkolnych ( w tym: regał wysoki, biurko nauczycielskie, krzesło obrotowe, ławka szkolna, krzesło szkolne, szafa metalowa, szafka pod drukarkę) do specjalistycznych pracowni w trzech szkołach Powiatu Lubańskiego:
• Zespół Szkół Elektryczno-Mechanicznych (ZSEM) w Lubaniu pracownie:
- obróbki metali CNC,
- komputerowa IT,
- eksploatacji maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych,
- montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych,
- językowa.
• Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu pracownie:
- dwie pracownie komputerowe IT.
• Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu pracownie:
- dwie pracownie językowe,
- dwie pracownie komputerowe IT,
- dla zawodu technik organizacji reklamy/technik reklamy,
- gastronomiczna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 2.1, 2.2 do SWZ (dla każdej części oddzielnie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

39121000-6 - Biurka i stoły

39121100-7 - Biurka

39121200-8 - Stoły

39134100-1 - Stoły komputerowe

39160000-1 - Meble szkolne

39173000-5 - Meble do przechowywania

39132100-7 - Szafy na akta

39112000-0 - Krzesła

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 204300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia do pracowni montażu maszyn, urządzeń i instalacji elektrycznych - Zespół Szkół Elektryczno-Mechanicznych (ZSEM) w Lubaniu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 2.1, 2.2 do SWZ (dla każdej części oddzielnie).
Między innymi: silniki, styczniki, styki pomocnicze, wyłączniki, przyciski sterownicze, jednofazowy licznik energii elektrycznej, czujnik zaniku faz, czujnik kolejności faz , przekaźniki, automat zmierzchowy i schodowy, regulator temperatury, sonda pomiarowa temperatury, dzwonek, lampki, listwy zaciskowe, płytka rozgałęźna, gniazdo 3fazowe, wtyczka 3fazowa , rozdzielnice, oprawy oświetleniowe, przycisk instalacyjny, łączniki, regulator natężenia oświetlenia, gniazda 1 fazowe, wtyczka 1 fazowa, przetwornica, sterownik rolet, łącznik żaluzjowy natynkowy, puszka rozgałęźna, zestaw wkrętaków, szczypce , przyrząd do ściągania izolacji, przyrząd do zdejmowania powłoki z przewodów wielożyłowych, prasa ręczna do zaciskania końcówek izolowanych oraz nieizolowanych, pojedynczych i podwójnych, klucze, wiertarka, komplet wierteł, punktak, młotki, pilnik, piła do metalu, skrzynka uciosowa, drabina, lutownica, mierniki, wskaźnik napięcia, przymiar taśmowy, suwmiarka, poziomice, czujnik ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237475-9 - Czujniki elektryczne

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

31110000-0 - Silniki elektryczne

31131000-3 - Silniki jednofazowe

31132000-0 - Silniki wielofazowe

31211310-4 - Wyłączniki

31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych

31221000-1 - Przełączniki elektryczne

31223000-5 - Oprawy do lamp

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31518000-0 - Światła sygnalizacyjne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

31681100-4 - Styki elektryczne

31682000-0 - Wyroby elektryczne

31682100-1 - Skrzynki elektryczne

31711100-4 - Elektroniczne elementy składowe

31711110-7 - Przekaźniki

31711120-0 - Przetworniki

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

35125100-7 - Czujniki

38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

38551000-2 - Liczniki energii

38740000-4 - Regulatory programowe

38750000-7 - Wyłączniki czasowe

38931000-0 - Testery temperatury i wilgotności

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

42131130-6 - Regulatory temperatury

42636000-3 - Prasy

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

42660000-0 - Narzędzia do lutowania na miękko, lutowania na twardo, obróbki powierzchni oraz maszyny i urządzenia do natryskiwania na gorąco

44111511-6 - Izolatory elektryczne

44322000-3 - Akcesoria do okablowania

44423200-3 - Drabiny

44511500-0 - Piły ręczne

44511000-5 - Narzędzia ręczne

44510000-8 - Narzędzia

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512200-4 - Szczypce

44512300-5 - Młotki

44512700-9 - Pilniki lub tarniki

44512900-1 - Końcówki wierteł, końcówki śrubokrętów i inne akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 143806,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204549,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204549 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPN Kartuzy Witold Stec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521213306

7.3.3) Ulica: Mściwoja II 1

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204549,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w części 2 Zamawiający wezwał wszystkich Oferentów na podstawie art. 223 ust. 1 do wyjaśnień treści oferty. W zakreślonym terminie Wykonawcy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń.
Dlatego oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2c, podlegają odrzuceniu, a część 2 postępowania zostaje unieważniona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149769,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184604,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.