eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Pożóg › Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego w msc. Stary Pożóg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego w msc. Stary Pożóg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W POŻOGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431204134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 57C

1.5.2.) Miejscowość: Stary Pożóg

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osppozog@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ochrona przeciwpożarowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego w msc. Stary Pożóg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79cc3cb8-c89a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303425

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 387583,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego
o powierzchni 620 m2, utwardzonego nawierzchnią sportową poliuretanowo – gumową, posiadającego wydzielone pola gry: koszykówka (23 x 15 m), siatkówka/ tenis ziemny/ badminton (9 x18 m). Zaprojektowane wyposażenie boiska stanowią: 2 szt. x kosz do koszykówki w konstrukcji jednosłupowej z mechanizmem regulacji wysokości; 1 kpl. x słupki do siatkówki z siatką, wyposażone w zewnętrzny mechanizm naciągowy z płynną regulacją wysokości siatki w zakresie od 100 do 250 cm; 4 kpl. x chorągiewki narożne. Ze względu na bezpieczeństwo użytkowników boisko zabezpieczone zostanie piłkochwytami o wysokości 6 m.

Roboty budowlane niezbędne do realizacji płyty boiska wielofunkcyjnego oraz jej wyposażenie. Parametry płyty: powierzchnia płyty 620 m2, wydzielone pole gry
w koszykówkę (23 x 15 m), wydzielone pole gry w siatkówkę/ tenis ziemny/ badminton (9 x18 m), nawierzchnia sportowa poliuretanowo - gumowa, dwuwarstwowa o grubości łącznej ok. 16 mm, antypoślizgowa, bezspoinowa, przepuszczająca wodę. Wyposażenie płyty: 2 szt. x kosz do koszykówki w konstrukcji jednosłupowej z mechanizmem regulacji wysokości, przeznaczony do mocowania tablic o wymiarach 105 x 180 cm (konstrukcja
z profilu stalowego zamkniętego, kwadratowego o wymiarach 100 x 100 mm, zabezpieczonego antykorozyjnie przez cynkowanie ogniowe); 1 kpl. x słupki do siatkówki z siatką, wyposażone w zewnętrzny mechanizm naciągowy z płynną regulacją wysokości siatki w zakresie od 100 do 250 cm (konstrukcja słupków stalowa z profilu o przekroju kwadratowym 80 x 80 mm, tuleje montażowe z kształtownika stalowego o przekroju kwadratowym 90 x 90 x 2 mm, blachy gorącowalcowanej o grubości # 3 mm, oraz pręta stalowego ciągnionego o średnicy 10 mm, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe); 4 kpl. x chorągiewki narożne.
Roboty budowlane niezbędne do realizacji obramowania płyty boiska wielofunkcyjnego. Obramowanie z obrzeży betonowych 6 x 20 cm, osadzonych na ławie betonowej.
Roboty budowlane niezbędne do montażu piłkochwytów zabezpieczających płytę boiska wielofunkcyjnego. Piłkochwyty systemowe, na słupkach z profila stalowego 80 x 80 mm, malowanego proszkowo, zabezpieczonego daszkiem. Wysokosć po zamontowaniu 6 m. Wypełnienie z siatki ochronnej polietylenowej. Długość łączna 38 mb.

UWAGA:
Dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres inwestycji, jednakże zamówieniem publicznym objęty jest zakres wskazany powyżej.

Roboty budowlane realizowane na całej inwestycji mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacją projektową oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.

Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami..

Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót.

Wykonawca zobowiązany jest także do opracowania dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:
1) dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację geodezyjno-kartograficzną (jeżeli dotyczy);
2) oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii (jeżeli dotyczy);
3) instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót (jeżeli dotyczy)

Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje sobie zaplecze budowy oraz dostawę mediów (energia elektryczna, woda, itp.), oraz przywróci teren po zapleczu budowy do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.

Szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji zawarty jest w dokumentacji projektowej, na którą składa się: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, projekt techniczny- architektura, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiące załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.


W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ zostały użyte znaki towarowe, to należy uznać, że są podane jedynie przykładowo i określają minimalne parametry jakościowe oraz wymagany standard. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem dostosowania do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej stanowiącymi załącznik nr 1 do SWZ, przepisami prawa budowlanego oraz warunkami i innymi przepisami powszechnie obowiązującymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471975,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471975,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471975,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AK SPORT Andrzej Gniado

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222123256

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Okuniew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-079

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471975,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.