Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00358254/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00366658/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Audyt bezpieczeństwa systemów i aplikacji www
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022287361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.kozyra@cui.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.cui.wroclaw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cui/public/postepowanie?postepowanie=519114411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi i dostawy informatyczne, obsługa prawna i KF jednostek oświatowych-FK
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Audyt bezpieczeństwa systemów i aplikacji www2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e65d2ff1-3d87-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00441274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081004/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Audyt bezpieczeństwa systemów i aplikacji www
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPDS.02.01.02-02-0012/21- Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00358254
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUI-ZZ.3200.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 133375,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytów bezpieczeństwa systemów informatycznych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia –załącznik nr 1 do umowy
3.3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu audytu i re-audytu bezpieczeństwa systemów informatycznych:
1) System 1: 2 aplikacje www oraz 1 aplikacji mobilnej zgodnie załączonym OPZ
2) System 2: 4 aplikacje www oraz 2 aplikacji desktopowych zgodnie z załączonym OPZ.
3) Sporządzenie i przedstawienie Zamawiającemu raportu z audytu/Re-audytu.
4) Zapewnienie konsultacji osób wskazanych przez Zamawiającego nie więcej niż 10 osób w ramach, których Wykonawca udzieli porad merytorycznych w zakresie zidentyfikowanych podatności oraz przedstawionych w raporcie rekomendacji w okresie 30 dni od przedstawienia raportu z audytu.
3.4. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 3.3 został podzielony na zamówienie podstawowe oraz prawo opcji, zgodnie z zakresem wskazanym poniżej.
3.5. Wykonanie zamówienia podstawowego obejmuje rozpoczęcie audytu Systemu 1 w terminie nie dłuższym niż 10 dni od zlecenia wykonania audytu przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że audyt musi zakończyć się nie później niż do 31 października 2023 r., a termin przeprowadzenia audytu nie może przekroczyć 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia zlecenia audytu.
3.6. Prawo opcji obejmuje:
1) Audyt „ System 2” w terminie do 31.12.2023 r.
2) Re-audyt Systemu 1 zgodnie z załączonym OPZ z wyłączeniem punktu 10.
3) Re-audyt Systemu 2 zgodnie z załączonym OPZ
3.7. Zlecenie wykonania audytu zostanie przekazane na adres poczty elektronicznej osoby upoważnionej, po stronie Wykonawcy, do realizacji umowy, w formie elektronicznej, podpisanej przez przedstawiciela Zamawiającego przez Głównego księgowego CUI. Uznaje się, że dzień dostarczenia zlecenia wykonania audytu to dzień przekazania dokumentu na serwer pocztowy Wykonawcy. Zamawiający przekaże do Wykonawcy zlecenie przeprowadzenia audytu w terminie nie później niż do dnia 20.11.2023 r.
3.8. Po każdym zleconym audycie/re-audycie Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu raportu z audytu/Re-audytu w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zakończenia audytu,
3.9. Zapewnienie konsultacji osób wskazanych przez Zamawiającego nie więcej niż 10 osób w ramach, których Wykonawca udzieli porad merytorycznych w zakresie zidentyfikowanych podatności oraz przedstawionych w raporcie rekomendacji w okresie 30 dni od przedstawienia raportu z audytu. Przewidywany czas konsultacji: maksymalnie 20 roboczogodzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351288,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45510,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pentacomp Systemy Informatyczne S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118 12 42 640
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 179
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PENTACOMP SYSTEMY INFORMATYCZNE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45510,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-02-28INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.