eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół w Czchowie w Powiecie Brzeskim



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół w Czchowie w Powiecie Brzeskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 146633111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatbrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zamowienia.powiatbrzeski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół w Czchowie w Powiecie Brzeskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f6ada1f-4eca-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008344/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół w Czchowie w Powiecie Brzeskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397833/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ABR.272.11.2022.MŚ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część I - Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Powiecie Brzeskim – remont pomieszczenia przeznaczonego na strzelnicę w Zespole Szkół w Czchowie

1) Remont pomieszczenia przeznaczonego na strzelnicę wirtualną będzie polegał na:
a) Demontażu istniejącej zabudowy szatniowej /w sposób nie demolacyjny do przekazania Inwestorowi/ - pomieszczenie strzelnicy
b) Rozebranie istniejących posadzek z płytek gress - pomieszczenie strzelnicy
c) Uzupełnieniu tynków wewnętrznych /po demontażu ławek i wieszaków/
d) Zeskrobaniu starej farby, gruntowaniu ścian i sufitów wykonaniu gładzi i malowaniu ścian i sufitów /ściana farba emulsyjna lateksowa zmywalna, sufit emulsja lateksowa półmat – kolor biały
e) Wykonanie wylewki samopoziomującej i ułożeniu wykładziny PCV na kleju z wywinięciem na cokół /wykładzina antypoślizgowa/ - pomieszczenie strzelnicy
f) Wymianie istniejących drzwi do pomieszczenia z korytarza na drzwi antywłamaniowe, montaż dwóch drzwi płytowych wewnętrznych na systemowych futrynach stalowych
g) Wykonaniu nowej ścianek GK /wydzielenie pom. magazynowych dla szkoły/
h) Montaż drzwi aluminiowych jako wydzielenie pom. strzelnicy i pom. magazynowych
i) Montaż rolet zewnętrznych zaciemniających w oknach strzelnicy /ręczne zamykane linką/
j) Wymianie istniejących lamp wewnętrznych na lampy sufitowe LED 60x60 cm w pom. strzelnicy w miejscu starych opraw
k) Montaż dwóch lamp kierunkowych ewakuacyjnych z akumulatorem nad drzwiami wyjściowymi
l) Wykonanie nowych gniazdek – gniazda podwójne
m) Wymianie włączników,
n) Dostawa i montaż łącza internetowego o przepustowości minimum 10 Mbps i posiadanie interfejsu LAN Etherne
o) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 80 cm x120 cm o dofinansowaniu strzelnicy z budżetu Ministerstwa Obrony Narodowej (opracowana zgodnie z „Wytycznymi w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych” dostępnymi na stronie www.gov.pl/premier/promocja)
p) Zakup i dostawa wyposażenia (1 szafa stalowa/metalowa zamykana z półkami, kolor popielaty/szary, klasy S1, wymiary wys/szer/gł 180-190cm/90-120cm/40-45cm, stolik drewniany o wymiarach min 100cm/100cm, 2 szt. krzesła drewniane lub tapicerowane biurowe, 6 sztuk maty strzeleckie składane, kolor ciemno zielony lub khaki, wymiary 190cm- 200 cm/60 cm – 80 cm)
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót – stanowiące załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ.
3) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania i realizacji zamówienia aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót.
4) Roboty budowlane powinny być wykonane w czasie uzgodnionym z Zamawiającym i w sposób ograniczający do minimum ich uciążliwość dla Zamawiającego. Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo osobom pracującym i przebywającym w obiekcie. Roboty szczególnie uciążliwe należy prowadzić po godzinach pracy obiektu.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt. Odpowiedzialność ta obejmuje również działania lub zaniechania osób i podmiotów trzecich działających na rzecz Wykonawcy.
6) Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót, Wykonawca złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia m.in.:
a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania, obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń,
b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń,
c) protokoły z badania materiałów i urządzeń,
d) dokumentacje powykonawczą,
e) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia,
f) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,
7) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, wytycznymi określonymi w SWZ, z wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, BHP, ppoż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru.
8) Wykonawca jest zobowiązany:
a) umożliwić wstęp na teren budowy oraz (w razie potrzeby) wzięcie udziału w inspekcjach pracownikom organów: Nadzoru budowlanego, Inspekcji Ochrony Środowiska, Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą – Prawo Budowlane oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych przepisami prawa,
b) wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiedniej, jakości i posiadających wymagane prawem budowlanym dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi właściwe certyfikaty i dopuszczenia,
c) zapewnić niezbędny liczebnie potencjał wykwalifikowanych pracowników,
d) zorganizować plac budowy na własny koszt bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

9) Wykonawca będzie stosował się do wszystkich przepisów prawnych obowiązujących w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i będzie odpowiedzialny za wszystkie szkody powstałe w wyniku pożaru lub innych zdarzeń, które mogłyby powstać w okresie realizacji robót lub spowodowany przez któregokolwiek z jego pracowników. Na terenie budowy należy zapewnić odpowiedni sprzęt przeciwpożarowy.
10) Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213).
11) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.
12) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 43495,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Cześć II - Dostawa multimedialnego systemu szkolno-treningowego strzelnicy wirtualnej

Przedmiotem części II jest dostawa wraz z montażem i uruchomienie systemu multimedialnego strzelnicy wirtualnej na 6 stanowisk oraz przeszkolenie i opracowanie regulaminu strzelnicy.
Dostarczony sprzęt musi być w pełni zgodny z warunkami określonymi w konkursie ofert dostępnymi pod adresem https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa/konkursu-ofert-strzelnica-w-powiecie-2022-nr-32022cwcr „Strzelnica w Powiecie” nr 3/2022/CWCR oraz musi być zainstalowany i w pełni funkcjonalny w zaadaptowanym pomieszczeniu (realizowanym w ramach Części I).
Część II obejmuje również dostawę pierwszego wyposażenia szkoleniowego wirtualnej strzelnicy zawierający zestaw startowy środków technicznych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do realizacji szkolenia strzeleckiego.

1) Opis warunków technicznych i użytkowych strzelnicy wirtualnej:
System multimedialny i laserowe symulatory broni wchodzące w skład wirtualnej strzelnicy, muszą spełniać poniższe warunki:
a) posiadać dokument — Deklarację zgodności CE dla wyrobu wprowadzanego lub udostępnianego na rynku Europejskiego Obszaru Gospodarczego potwierdzającą zgodność wyrobu z wymaganiami zawartymi w przepisach dyrektywy Nowego Podejścia w zakresach dyrektyw odpowiadających konstrukcji wyrobu,
b) posiadać dokument — Certyfikat zgodności przedmiotowego wyrobu z wymaganiami określonymi poniżej w ppkt.c) wystawiony przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji. Badania na zgodność z wymaganiami konkursu należy przeprowadzić w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę wyrobu metodykę badań. Wyniki badań oraz ich przebieg, powinny być zebrane w raporcie z badań. Metodyka badań i raport badań zgodności wyrobu z wymaganiami muszą być udostępnione dla Zamawiającego.
c) posiadać następujące właściwości i funkcjonalności:
o działać w oparciu o wirtualną rzeczywistość i wykorzystywać laserowe symulatory (repliki) broni strzeleckiej wyposażone w urządzenia laserowe klasy I emitujące wiązkę światła w paśmie niewidzialnym (Norma PN-EN 60825-1:2014);
o system multimedialny: zasilany z sieci elektrycznej 230V, z graficznym interfejsem użytkownika w języku polskim, z automatyczną kalibracją obrazu, zapewniający właściwe widzenie kątów obiektów umieszczonych na wirtualnych odległościach prowadzenia ognia niezależnie od wielkości wyświetlanego obrazu i umieszczenia w stosunku do niego stanowiska strzeleckiego oraz zapewniający łatwość przystosowania urządzenia do pracy w przypadku potrzeby doraźnego wykorzystania w innych pomieszczeniach, w tym przy zmiennych warunkach oświetlenia;
o umożliwiać rozwojową rozbudowę urządzenia o kolejne moduły poprzez łączenie np. za pomocą sieci LAN, w celu rozszerzenia funkcjonalności szkoleniowej wirtualnej strzelnicy;
o posiadać wyposażenie i oprogramowanie do zautomatyzowanego, sieciowego zorganizowania strzelań (zawodów, rozgrywek strzeleckich) w ramach współzawodnictwa między wszystkimi użytkownikami urządzeń dostarczonych przez oferenta rozmieszczonych w różnych lokalizacjach;
o umożliwiać prowadzenie szkolenia strzeleckiego i wykonywanie zadań strzeleckich o różnym stopniu skomplikowania, w postawach: leżąc, klęcząc, stojąc jednocześnie dla minimum 6 uczestników szkolenia z wykorzystaniem różnych rodzajów broni w tym samym czasie np. czterech ćwiczących strzelających jednocześnie z karabinu i/lub pistoletu z rozróżnialnością osób i poszczególnych egzemplarzy broni jak również z identyfikacją, który z celów został trafiony przez danego uczestnika szkolenia;
o umożliwiać prowadzenie strzelań w postaci statycznych i dynamicznych treningów dla ćwiczących o różnym stopniu zaawansowania od ćwiczeń w obserwacji, przez strzelania na celność i skupienie do wykonywania zadań strzeleckich o różnym stopniu skomplikowania;
o powinna być wyposażona w bezprzewodowe, laserowe symulatory (repliki) broni - czterech karabinków i czterech pistoletów, z funkcją wyzwalania strzału, tj. symulowanie strzału powinno cechować: realistyczna obsługa manualna symulatora (repliki) oraz działania mechanizmów broni, imitacja odgłosu strzału i zjawiska odrzutu, a także, jednoznaczna rozpoznawalność przez system informatyczny zarówno strzałów w ogniu pojedynczym jak i seryjnym, powinna umożliwiać stosowanie pasów nośnych i kabur do wykorzystywanych symulatorów broni strzeleckiej (replik);
o umożliwiać wirtualne strzelania na różne odległości z uwzględnieniem balistyki toru lotu pocisku odpowiadającego rodzajowi broni i kalibrowi amunicji umożliwiające realne korzystanie z celowników mechanicznych oraz z celowników kolimatorowych i/lub holograficznych, wymuszające uwzględnienie poprawek przy zmianie odległości prowadzenia ognia i strzelaniu do celów ruchomych;
o umożliwiać kontrolę prowadzenia strzelań w celu wyrobienia nawyków poprawnego i bezpiecznego zachowania ćwiczących;
o umożliwiać indywidualne przystrzeliwanie przez strzelca, bezpośrednio przed ćwiczeniem, każdego egzemplarza symulatora (repliki) broni, z których będzie korzystał, przy czym procedura przystrzeliwania powinna wprowadzać automatyczne poprawki uwzględniające, dla zastosowanych typów celowników i ich nastaw, standardowe odległości przystrzelania broni oraz indywidualne właściwości strzelającego np. jego wzroku;
o posiadać ćwiczenia ze scenariuszami o różnym stopniu trudności, w tym z możliwością zmiany warunków strzelania, w oparciu o wirtualną przestrzeń strzelnicy / placu ćwiczeń / otwartych przestrzeni, a także ćwiczenia sytuacyjne realizowane w oparciu o otwarte przestrzenie np. tereny zielone, tereny miejskie;
• umożliwiać opcjonalne uzupełnianie zestawu ćwiczeń o inne scenariusze przygotowane na bazie wirtualnych przestrzeni, które cechuje zróżnicowane ukształtowanie terenu, poszycie, roślinność, zastosowanie obiektów terenowych, umożliwiać dobór w tworzonych ćwiczeniach pory dnia, warunków oświetleniowych (światło sztuczne, naturalne), warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, mgła) oraz umożliwiać wprowadzanie w tworzonych ćwiczeniach efektów specjalnych takich jak ogień, dym, dźwięki otoczenia;
o zapewniać zobrazowanie w czasie rzeczywistym wyniku strzelania, podsumowanie / analiza efektu strzelania i archiwizacja wyników szkolenia oraz zarządzania treningiem strzeleckim w trybie instruktora; możliwość odtworzenia przebiegu strzelania w celu omówienia popełnionych błędów.
Strzelnica musi mieć możliwość symulowania prowadzenia strzelań w różnych warunkach atmosferycznych, w tym w porze nocnej.

2) Opis wymaganego wyposażenia strzelnicy wirtualnej:
Moduł Projekcji z kablem zasilającym w tym:
a) obudowa montażowo-transportowa modułu projekcji,
• zestaw mikrokomputerowy PC lub laptop,
• projektor i ekran,
• kamera,
• głośnik,
• punkt dostępowy WI-FI,
• punkt dostępowy Bluetooth;
b) klawiatura bezprzewodowa z gładzikiem,
c) tablet z ładowarką,
d) drukarka,
e) specjalistyczne oprogramowanie mikrokomputera,
f) scenariusze 3D w formie animacji komputerowej – minimum 80 z możliwością zmiany warunków pogodowych i oświetleniowych w czasie rzeczywistym.
g) broń treningowa działające w systemie blow-back, zasilana green-gaz / repliki broni zasilane elektrycznie wraz z niezbędnym zestawem startowym materiałów eksploatacyjnych:
• replika karabinu z dwoma magazynkami – 4kpl,
• replika pistoletu z dwoma magazynkami – 4kpl;
• ładowarka bezprzewodowego modułu laserowego umożliwiająca podłączenie do 8 szt. modułów;

3) Opakowania transportowe, kabury i futerały, pas nośny taktyczny na powyższy sprzęt
• W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania i zaopiniowania regulaminu wirtualnej strzelnicy oraz przeprowadzenia szkolenia dotyczącego zasad obsługi oraz eksploatacji urządzeń i sprzętu, składających się na kompletny zestaw strzeleckiego systemu szkolno-treningowego.
• Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy, w tym związane z dojazdem na miejsce realizacji, koszty materiałów potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, koszty wynikające z warunków wykonania przedmiotu umowy oraz inne niezbędne do prawidłowego wykonania zobowiązań przyjętych przez Wykonawcę.
4) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
5) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;”
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert tj. do dnia 27 października 2022 r. do godz. 12:00 dla Części I zamówienia wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68000 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOCOMP MANAGEMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552189980

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 36

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-627

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.