eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12 i Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12 i Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL - SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZGORZELCU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231161448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubańska 11-12

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 571334686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@spzoz.zgorzelec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spzoz_zgorzelec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12 i Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b1563ff-3cc7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00440571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000539/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 zapewnienie dostępności budynku w WS-SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12 i Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7671048,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Numeracja zgodna z SWZ.
3.1. Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12 i Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25. Zadanie podzielone jest na 2 pakiety:
Pakiet nr 1 – Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12
Zadania dla kompleksu w Zgorzelcu:
1. Wykonanie miejsc postojowych w tym, dla osób niepełnosprawnych wraz z dojściami pomiędzy ośmioma budynkami w kompleksie przy ul. Lubańskiej 11-12 z Zgorzelcu
2. Dostosowanie istniejących czterech podjazdów do wymagań zgodnych z przepisami
3. Montaż nowego podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
4. Dostosowanie klatki schodowej do poruszania się przez osoby niepełnosprawne
5. Likwidację nadmiernej różnicy wysokości posadzek w korytarzach
6. Modernizacja Punktu Informacji Szpitalnej wraz z pętlą akustyczną
7. Wykonanie Systemu Informacji Wizualnej dostosowanego dla osób niedowidzących wraz z oznakowaniem w punktach węzłowych
8. Dostosowanie łazienek i toalet dla osób niepełnosprawnych poprzez ich przebudowę i montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych
9. Wymiana automatycznych drzwi zewnętrznych, zgodnych z istniejącymi przepisami
10. Wymiana automatycznych drzwi wewnętrznych, zgodnych z istniejącymi przepisami
11. Dostosowanie szerokości niezbędnych otworów drzwiowych do obowiązujących przepisów
12. Wykonanie nowych mat wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych.
3.1.1 W celu wykonania zadania, o którym mowa w pkt. 3.1, wykonawca zobowiązuje się:
- wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową.
3.2. Szczegółowy zakres prac, zlecanych Wykonawcy określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
3.3. Zadanie realizowane jest w formule „zaprojektuj, wybuduj”.
3.4. Wykonanie umowy nastąpi po zrealizowaniu całości robót objętych umową oraz podpisaniu przez Strony Protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
3.6. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie:
- związane z wykonywaniem ciągów komunikacyjnych poziomych i pionowych,
- związane z wykonywaniem instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- związane z wykonywaniem sieci i instalacji sanitarnych,
- związane z wykonywaniem prac ogólnobudowlanych
na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji Umowy. To samo zobowiązanie dotyczy Podwykonawców i dalszych Podwykonawców Wykonawcy.
3.7. Wymagania w zakresie art. 134 ust. 2 pkt. 14 ustawy PZP opisano w projekcie umowy – stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

39100000-3 - Meble

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4998365,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Numeracja zgodna z SWZ
3.1. Zapewnienie dostępności budynków w WS SPZOZ w Zgorzelcu dla Oddziału znajdującego się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 25
Zadania dla kompleksu w Sieniawce
1. Wykonanie miejsc postojowych w tym, dla osób niepełnosprawnych wraz z dojściami pomiędzy trzema budynkami w kompleksie przy ul. Rolniczej
2. Dostosowanie klatek schodowych do poruszania się przez osoby niepełnosprawne
3. Wykonanie Systemu Informacji Wizualnej dostosowanego dla osób niedowidzących wraz z oznakowaniem w punktach węzłowych.
4. Dostosowanie łazienek i toalet dla osób niepełnosprawnych poprzez ich przebudowę i montaż pochwytów dla osób niepełnosprawnych
5. Wykonanie nowych mat wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych
3.1.1 W celu wykonania zadania, o którym mowa w pkt. 3.1, wykonawca zobowiązuje się:
- wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową.
3.2. Szczegółowy zakres prac, zlecanych Wykonawcy określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
3.3. Zadanie realizowane jest w formule „zaprojektuj, wybuduj”.
3.4. Wykonanie umowy nastąpi po zrealizowaniu całości robót objętych umową oraz podpisaniu przez Strony Protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
3.6. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia pracowników wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie:
- związane z wykonywaniem ciągów komunikacyjnych poziomych i pionowych,
- związane z wykonywaniem instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- związane z wykonywaniem sieci i instalacji sanitarnych,
- związane z wykonywaniem prac ogólnobudowlanych
na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji Umowy. To samo zobowiązanie dotyczy Podwykonawców i dalszych Podwykonawców Wykonawcy.
3.7. Wymagania w zakresie art. 134 ust. 2 pkt. 14 ustawy PZP opisano w projekcie umowy – stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

34432000-4 - Części i akcesoria do rowerów

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

39100000-3 - Meble

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 2672682,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6123186,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6123186,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6123186,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO KLIMA MK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542735978

7.3.3) Ulica: ul. Tartaczna 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6123186,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3268725,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3268725,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3268725,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO KLIMA MK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542735978

7.3.3) Ulica: ul. Tartaczna 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3268725,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.