Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
- 2022/BZP 00321090/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa miernika zagęszczenia nawierz. Dostawa zestawu laboratoryjnego do wykonywania badań nośności nawierzchni. Dostawa mieszarki laboratoryjnej do mas mineralno-asfaltowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175
1.5.8.) Numer faksu: 8651075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Uczelnia Wyższa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa miernika zagęszczenia nawierz. Dostawa zestawu laboratoryjnego do wykonywania badań nośności nawierzchni. Dostawa mieszarki laboratoryjnej do mas mineralno-asfaltowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f4a27a4-1fad-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NA/P/219/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152845,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przenośny miernik zagęszczenia MMA, bez źródła izotopowego:-Urządzenie fabrycznie nowe i kompletne,
-Urządzenie do określenia gęstości wbudowanej mieszanki mineralno-asfaltowej, bez źródła izotopowego,
-Możliwość podglądu wyników bezpośrednio po pomiarze oraz możliwość przeniesienia danych do komputera,
-Możliwość pomiaru gęstości, % zagęszczenia, % wolnej przestrzeni
-Zasilanie bateryjne umożliwiające min. 8 godzin pracy na jednym ładowaniu,
-Zamówienie obejmuje dostarczenie urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego, montaż i przeszkolenie pracowników obsługujących urządzenie w miejscu dostawy.
-Instrukcja obsługi w języku polskim,
-Gwarancja min. 12 miesięcy,
-Lokalizator GPS,
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 49593 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lekka płyta dynamiczna specyfikacja:-Urządzenie fabrycznie nowe i kompletne,
-Menu urządzenia w języku polskim,
-Prowadnica z obciążnikiem 10kg, uchwyt z blokadą i poziomicą,
-Płyta obciążeniowa o średnicy 300mm z czujnikiem przemieszczeń,
-Elektroniczny rejestrator do obsługi urządzenia umożliwiający wprowadzenie danych oznaczających punkt pomiarowy oraz wyświetlanie wyników pomiarów wraz z kablem łączącym płytę z miernikiem,
-Możliwość połączenia urządzenia z komputerem i oprogramowanie do analizy wyników oraz wydruku protokołów (zgodne z Windows 8 lub nowszym, oprogramowanie w języku polskim), w zestawie powinien znaleźć się kabel do podłączenia urządzenia do komputera,
-Wewnętrzna pamięć urządzenia na min. 500 pomiarów, z możliwością zapisu danych pomiarowych na zewnętrznym nośniku danych (połączenie za pomocą USB),
-Świadectwo kalibracji w języku polskim lub tłumaczone na język polski,
-Wbudowana drukarka z możliwością wydruków wyników w miejscu pomiaru,
-Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim, dostawana adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ul. Poznańska 2e,
-Skrzynia do transportu urządzenia,
-Gwarancja min 2 lata,
-Lokalizator GPS w zestawie lub wbudowany w urządzenie,
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 17886 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mieszarka do mas mineralno-asfaltowych specyfikacja urządzenia:-Urządzenie fabrycznie nowe i kompletne,
-Mieszarka powinna być wyposażona w podgrzewaną misę ze stali nierdzewnej, z możliwością grzania mieszanki do temp 250 oC,
-Pojemność misy powinna umożliwić przygotowanie min. 30kg mieszanki jednorazowo,
-Regulowana prędkość mieszadła w zakresie 25-60 obr/min,
-Uchylna misa dla łatwiejszego wyładunku gotowej mieszanki,
-Możliwość ustawienia czasu mieszania,
-Zamówienie obejmuje dostarczenie urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego, montaż i przeszkolenie pracowników obsługujących urządzenie w miejscu dostawy.
-Instrukcja obsługi w języku polskim,
-Gwarancja min. 12 miesięcy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 38436500-5 - Mieszadła mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 85365 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ToRoPoL Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-000-46-26
7.3.3) Ulica: Czarna Droga
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-620
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60270 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20172 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30873 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21648 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOLAB Paweł Szkurłat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-127-47-66
7.3.3) Ulica: Szosa Lubelska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21648 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108609 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171585 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108609 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ToRoPoL Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-000-46-26
7.3.3) Ulica: Czarna Droga
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-620
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108609 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie i dostawa gadżetów reklamowych w ramach Politechnicznej Sieci Via Carpatia
- Świadczenie usług noclegowych ze śniadaniem dla uczestników konferencji "Sztuka jako język i narzędzie" organizowanej przez Instytut Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Organizacja szkoleń z zakresu rewitalizacji i partycypacji społecznej
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 34 w Rzeszowie
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- "Remont uszkodzonej skarpy korpusu drogi wojewódzkiej nr 894 Lesko Hoczew-Czarna na odcinku od km 32+142 do km 32+237 strona prawa" w ramach Projektu "Od Beskidu Niskiego po Solinę".
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu do automatycznego barwienia preparatów histologicznych dla Biobank"
- Dostawa stołów operacyjnych weterynaryjnych, wózka weterynaryjnego oraz cylindrów do analiz areometrycznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- 134.2024 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie mikroskopu stereoskopowego z wyposażeniem i płytą grzejną na potrzeby Instytut Zoologii i Badań Biomedycznych UJ
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do kontroli celno-skarbowej - analizator siarki
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO LABORATORIUM KONTROLI JAKOŚCI LEKÓW WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
więcej: Mieszadła mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.