eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa miernika zagęszczenia nawierz. Dostawa zestawu laboratoryjnego do wykonywania badań nośności nawierzchni. Dostawa mieszarki laboratoryjnej do mas mineralno-asfaltowych



Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa miernika zagęszczenia nawierz. Dostawa zestawu laboratoryjnego do wykonywania badań nośności nawierzchni. Dostawa mieszarki laboratoryjnej do mas mineralno-asfaltowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175

1.5.8.) Numer faksu: 8651075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Uczelnia Wyższa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa miernika zagęszczenia nawierz. Dostawa zestawu laboratoryjnego do wykonywania badań nośności nawierzchni. Dostawa mieszarki laboratoryjnej do mas mineralno-asfaltowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f4a27a4-1fad-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312182/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NA/P/219/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152845,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przenośny miernik zagęszczenia MMA, bez źródła izotopowego:
-Urządzenie fabrycznie nowe i kompletne,
-Urządzenie do określenia gęstości wbudowanej mieszanki mineralno-asfaltowej, bez źródła izotopowego,
-Możliwość podglądu wyników bezpośrednio po pomiarze oraz możliwość przeniesienia danych do komputera,
-Możliwość pomiaru gęstości, % zagęszczenia, % wolnej przestrzeni
-Zasilanie bateryjne umożliwiające min. 8 godzin pracy na jednym ładowaniu,
-Zamówienie obejmuje dostarczenie urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego, montaż i przeszkolenie pracowników obsługujących urządzenie w miejscu dostawy.
-Instrukcja obsługi w języku polskim,
-Gwarancja min. 12 miesięcy,
-Lokalizator GPS,

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 49593 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lekka płyta dynamiczna specyfikacja:
-Urządzenie fabrycznie nowe i kompletne,
-Menu urządzenia w języku polskim,
-Prowadnica z obciążnikiem 10kg, uchwyt z blokadą i poziomicą,
-Płyta obciążeniowa o średnicy 300mm z czujnikiem przemieszczeń,
-Elektroniczny rejestrator do obsługi urządzenia umożliwiający wprowadzenie danych oznaczających punkt pomiarowy oraz wyświetlanie wyników pomiarów wraz z kablem łączącym płytę z miernikiem,
-Możliwość połączenia urządzenia z komputerem i oprogramowanie do analizy wyników oraz wydruku protokołów (zgodne z Windows 8 lub nowszym, oprogramowanie w języku polskim), w zestawie powinien znaleźć się kabel do podłączenia urządzenia do komputera,
-Wewnętrzna pamięć urządzenia na min. 500 pomiarów, z możliwością zapisu danych pomiarowych na zewnętrznym nośniku danych (połączenie za pomocą USB),
-Świadectwo kalibracji w języku polskim lub tłumaczone na język polski,
-Wbudowana drukarka z możliwością wydruków wyników w miejscu pomiaru,
-Instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim, dostawana adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ul. Poznańska 2e,
-Skrzynia do transportu urządzenia,
-Gwarancja min 2 lata,
-Lokalizator GPS w zestawie lub wbudowany w urządzenie,

4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

4.5.5.) Wartość części: 17886 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mieszarka do mas mineralno-asfaltowych specyfikacja urządzenia:
-Urządzenie fabrycznie nowe i kompletne,
-Mieszarka powinna być wyposażona w podgrzewaną misę ze stali nierdzewnej, z możliwością grzania mieszanki do temp 250 oC,
-Pojemność misy powinna umożliwić przygotowanie min. 30kg mieszanki jednorazowo,
-Regulowana prędkość mieszadła w zakresie 25-60 obr/min,
-Uchylna misa dla łatwiejszego wyładunku gotowej mieszanki,
-Możliwość ustawienia czasu mieszania,
-Zamówienie obejmuje dostarczenie urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego, montaż i przeszkolenie pracowników obsługujących urządzenie w miejscu dostawy.
-Instrukcja obsługi w języku polskim,
-Gwarancja min. 12 miesięcy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 38436500-5 - Mieszadła mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 85365 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60270 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ToRoPoL Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-000-46-26

7.3.3) Ulica: Czarna Droga

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-620

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60270 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20172 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30873 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21648 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEOLAB Paweł Szkurłat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-127-47-66

7.3.3) Ulica: Szosa Lubelska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21648 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108609 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171585 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108609 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ToRoPoL Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-000-46-26

7.3.3) Ulica: Czarna Droga

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-620

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108609 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.