Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00361778/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00370220/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-28
- 2023/BZP 00434519/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających, na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810903040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małopolska 47
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-515
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 47 78 11 404
1.5.8.) Numer faksu: 47 78 11 477
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@sc.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zachodniopomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8006711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających, na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34dc77a7-40c6-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00434484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00104562/52/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających, na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361778
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-2380-104/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 327149,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie istniejących instalacji antenowych na punktach propagacyjnych RTCN w Kołowie i Komisariacie Policji w Lipianach do funkcjonowania
w modernizowanym systemie łączności radiowej TETRA, poprzez dostawę, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ odpowiednio dla części zamówienia.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Zadanie nr 1:
• Zakup, dostawa i montaż anten UHF, VHF, GPS wraz z zestawem akcesoriów;
• Zaprojektowanie i wybudowanie łącza radioliniowego
• Transport i montaż urządzeń radiowych i zasilających
Zadanie nr 2:
• Montaż anten UHF wraz z zestawem akcesoriów;
• Zakup, dostawa i montaż anten GPS wraz z zestawem akcesoriów;
• Demontaż i przeniesienie istniejących systemów antenowych VHF;
• Transport i montaż urządzeń radiowych i zasilających;
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wszystkie części zamówienia.
3. Zakres, wielkość, ilość oraz wymagania dotyczące zamówienia zostały określone w formularzu kalkulacji cenowej stanowiącym załącznik nr 2.1, 2.2 i nr 8 do SWZ odpowiednio dla części zamówienia.
4. Główny kod CPV 32344250-3, opis CPV Instalacje radiowe.
5. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków gwarancji i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały postanowieniach umowy stanowiących odpowiednio dla części załącznik nr 6.1 – 6.2
do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32344250-3 - Instalacje radiowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236285,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236285,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236285,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMITEL Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146945210
7.3.3) Ulica: Klimczaka 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-797
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236285,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 54 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla 75 osób, w ramach projektu pn. Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Ekskluzja osób z niepełnosprawnościami"
- Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi budynków przy ul. Małopolskiej i ul. Krasińskiego będących własnością Gminy Miasto Szczecin, w podziale na dwie części
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Organizacja cyklu 3 plenerowych wydarzeń Biznes Camp 2024"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.