eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA P.N.: "ROZBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 55 W M. BRACHLEWO - ZWIĘKSZENIE SKRAJNI DROGOWEJ W OBSZARZE WIADUKTU KOLEJOWEGO W CIĄGU LINII KOLEJOWEJ NR 207"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA P.N.: „ROZBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 55 W M. BRACHLEWO - ZWIĘKSZENIE SKRAJNI DROGOWEJ W OBSZARZE WIADUKTU KOLEJOWEGO W CIĄGU LINII KOLEJOWEJ NR 207”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5842456536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Subisława 5

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-354

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_gdansk@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ZADANIA P.N.: „ROZBUDOWA DROGI KRAJOWEJ NR 55 W M. BRACHLEWO - ZWIĘKSZENIE SKRAJNI DROGOWEJ W OBSZARZE WIADUKTU KOLEJOWEGO W CIĄGU LINII KOLEJOWEJ NR 207”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14cb050b-7439-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433340

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011178/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Nadzór inwestorski nad realizacją zadania p.n.: "Rozbudowa drogi krajowej nr 55 w m. Brachlewo - zwiększenie skrajni drogowej w obszarze wiaduktu kolejowego w ciągu linii kolejowej nr 207

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015811/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.Gd.D-3.2411.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 593343,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
- Zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrolę nad realizacją zadania zgodnie z dokumentacją projektową oraz bieżącymi ustaleniami z Zamawiającym;
- Sprawowanie nadzoru w zakresie robót dodatkowych, niezbędnych do wykonania Zadania, wynikłymi w trakcie realizacji Kontraktu – udzielonych na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
- Udział w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek / wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych;
- Wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Zadania.
Pełny zakres obowiązków Wykonawcy Nadzoru został określony w Tomie II SWZ -Projektowane Postanowienia Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSPROJEKT GDAŃSKI SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840203328

7.3.3) Ulica: UL. ZABYTKOWA 2

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-253

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

pełnienie nadzoru inwestorskiego z wyłączeniem koordynacji prac zespołu nadzoru, obsługi prawnej, księgowej oraz administracyjnej.
DROG-BUD INWESTYCJE PÓŁNOC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 39 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.