eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Budynek użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną - CEP Kiry-Kościelisko - wykonanie skarpy



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budynek użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną - CEP Kiry-Kościelisko - wykonanie skarpy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48182023200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80f7fe5f-4e20-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budynek użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną - CEP Kiry-Kościelisko - wykonanie skarpy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80f7fe5f-4e20-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075670/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Budynek użyteczności publicznej wraz z zagospodarowaniem terenu, infrastrukturą techniczną - CEP Kiry-Kościelisko - wykonanie skarpy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387605

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/610/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 161893,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót związanych z kształtowaniem terenów zielonych - skarpy w budynku Centrum Edukacji Przyrodniczej Kiry Kościelisko.
1.1. W skład robót związanych z kompleksowym kształtowaniem terenów zielonych wchodzi:
1.1.1. oznakowanie robót, roboty przygotowawcze, wykonanie pokrycia z membrany drenażowej ze zintegrowaną geowłókniną filtracyjną oraz samoprzylepnym paskiem klejącym do łączenia rolek, wykonanie materacy z geowłókniny syntetycznej, wykonanie drenażu, wykonanie powierzchniowego umocnienia skarpy geokratą z wypełnieniem substratem, rozłożenie substratu glebowego, uporządkowanie terenu, inne prace niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych.
1.1.2. Zamawiający informuje a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że na części działki ewid. nr 3476 obręb 401 w Kościelisku (dalej: Teren Budowy) spółka PBO Śląsk sp. z o.o. (dalej: Generalny Wykonawca) realizuje roboty budowlane, których celem jest wybudowanie Centrum Edukacji Przyrodniczej TPN i w związku z tym protokolarnie przejęła Teren Budowy. Wykonawca obejmie wydzielony teren wykonywania Przedmiotu Umowy w ramach Terenu Budowy w drodze protokołu trójstronnego sporządzonego pomiędzy Wykonawcą, Generalnym Wykonawcą oraz Zamawiającym, określającym sposób prowadzenia prac zmierzających do wykonania Przedmiotu Umowy, korzystania z Terenu Budowy oraz współpracę pomiędzy Wykonawcą a Generalnym Wykonawcą w koniecznym zakresie. Wzór protokołu trójstronnego zostanie przedłożony przez Zamawiającego.
1.2. Rozwiązania techniczne stanowiące podstawę do wykonania tych robót są przedstawione w Dokumentacji Projektowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
2.1. dokumentacja projektowa, stanowiąca załączniki nr 7;
2.2. wzór umowy – stanowiący załączniki nr 6 do SWZ;
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1.1. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącą – załącznik 8 do SWZ ‘’;
3.1.2. przedmiary robót – stanowiące załącznik 9 do SWZ
4. Zamawiający informuje, jeżeli we wszystkich postanowieniach SWZ oraz jej załącznikach,
w których Zamawiający odwołuje się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Z uwagi na powyższe należy przyjąć, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot „lub równoważne”.
5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
5.1. Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub podwykonawcy
w rozumieniu art. 7 pkt 27) Pzp) zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli pracowników fizycznych.
5.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6.1. Zamawiający wskazuje następujące powody niedokonania podziału zamówienia na części:
6.1.1. rozdzielenie zamówień byłoby niecelowe z uwagi na fakt, iż potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia
6.1.2. dokonanie podziału zamówienia na części niosłoby ryzyko niepowodzenia w realizacji przedmiotu zamówienia i w konsekwencji uczynić niemożliwym osiągnięcie celu zamówienia publicznego
6.1.3. gdyby nie złożono ofert na wszystkie części zamówienia, to czyniłoby wykonanie części z nich niecelowym lub niemożliwym
6.1.4. w ocenie zamawiającego jest to zamówienie niepodzielne

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBO ŚLĄSK SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134688

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 136a

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-208

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.