eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dotyczy postępowania na: wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Ludwika Waryńskiego 24 m 4 w Gdańsku, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dotyczy postępowania na: wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Ludwika Waryńskiego 24 m 4 w Gdańsku, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańskie Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192817769

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 74

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-254

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 320 10 32, 320 02 20, 302 32 82, 320 12 95

1.5.8.) Numer faksu: (58) 345 82 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nz@nieruchomoscigda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomoscigda.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dotyczy postępowania na: wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Ludwika Waryńskiego 24 m 4 w Gdańsku, prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470548b9-4a24-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052676/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Remont 6 lokali mieszkalnych pod zasiedlenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W postępowaniu TZ.250.88.2022.JR prowadzonym na podstawie art. 275 nie złożono żadnej oferty (na zadanie 2), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
UZASADNIENIE PRAWNE
Art. 305 ust. 2

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: TZ.250.88.2022.JR

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.250.117.2022.JR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 16550000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169238,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przy ul. Ludwika Waryńskiego 24 m 4 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje:
a) roboty ogólnobudowlane, tj.
­ demontażowe i rozbiórkowe,
­ wykonanie posadzek,
­ roboty malarskie,
­ roboty tynkarskie,
­ wykonanie ścianek działowych,
­ wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych,
­ wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych,
­ montaż stolarki drzwiowej i okiennej,
b) roboty sanitarne tj.
­ wymiana/remont instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
­ remont instalacji gazowej,
­ wymiana/remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą i montażem grzejników,
­ wykonanie wentylacji,
c) roboty elektryczne tj.
­ wymiana instalacji elektrycznej,
d) wykonanie opinii kominiarskiej dla każdego lokalu po zakończeniu prac,
e) wykonanie szkicu lokalu z naniesionymi wymiarami, instalacją ogrzewania i gazu i odrębnie – zestawienie powierzchni pomieszczeń z wyliczeniem powierzchni użytkowej lokalu dla każdego lokalu po zakończeniu prac,
f) ogrzanie i osuszenie lokalu podczas wykonywania prac remontowych.
3. Opinia kominiarska powykonawcza ma zawierać schemat przewodów kominowych istniejących w budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzających drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych.
4. Szczegółowy zakres robót dla poszczególnych lokali mieszkalnych określony jest w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach.
Uwaga:
Stolarka okienna i drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe „Dachbud” Marian Formella

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 191032380

7.3.3) Ulica: ul. Afrodyty 11

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-601

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215285,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.