eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Elbląg i podległych jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Elbląg i podległych jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Elbląg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browarna 85

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552341884

1.5.8.) Numer faksu: 552340871

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaelblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminaelblag.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Elbląg i podległych jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba1950c3-6426-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051778/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Obsługa bankowa Gminy Elbląg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/828667

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/828667

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_elblag. Korzystanie z platformy zakupowej przez wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zgodnie z 67 ustawy Pzp oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. 7). Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. (dalej RODO), informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Elbląg z siedzibą przy ul. Browarnej 85, 82-300 Elbląg, reprezentowana przez: Wójta Gminy Elbląg.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt: tel. 55 234 18 84, e-mail: e-mail: sekretariat@gminaelblag.pl
2) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego ZP.271.12.2023 pn. „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Elbląg i podległych jednostek organizacyjnych” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
3) Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;.
4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
5) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
8) Pana/Pani dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
9) Zamawiający dodatkowo informuje, że:
- Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
- Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Elbląg i podległych jednostek organizacyjnych”, zwanego dalej obsługą bankową w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2026 roku.
W ramach prowadzenia bankowej obsługi budżetu gminy Elbląg Bank zobowiązany będzie do:
1) otwierania, prowadzenia i zamykania następujących rachunków bankowych:
- bieżących,
- pomocniczych,
- wydzielonych
- specjalnych,
- VAT,
- lokat terminowych,
2) otwierania nowych rachunków w zależności od potrzeb zamawiającego;
3) udostępnienia usługi bankowości elektronicznej;
4) system bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności:
a) uzyskania w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Zamawiającego oraz na rachunkach jednostek Gminy,
b) wykonywania raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania,
c) tworzenia zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,
d) składania poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków,
e) składania przeleceń przelewu z datą przyszłą, z możliwością ich usuwania, przeglądania, modyfikacji przed wysłaniem do Banku,
f) jednoczesnego funkcjonowania na wszystkich stanowiskach w tym samym czasie,
g) sporządzania i udostępniania dziennych wyciągów bankowych z potwierdzeniem stanu salda na każdy dzień roboczy w ramach systemu bankowości elektronicznej,
h) udostępnienia historii rachunku bankowego,
5) wydawania i obsługi kart płatniczych;
6) oprocentowania środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach, obliczone wg zmiennej stopy, której podstawę oprocentowania stanowić będzie stawka bazowa WIBID 1M z każdego ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc bieżący za który naliczane są odsetki + marża banku wyrażona w wartości procentowej. Marża banku pozostanie niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy. Kapitalizacja odsetek następować będzie w okresach kwartalnych (kalendarzowych) tj. odsetki księgowane będą na rachunek wskazany przez Zamawiającego w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału z uwzględnieniem dni wolnych przypadających na ostatni dzień kwartału.
7) realizacji poleceń przelewu realizacja poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej w kraju i zagranicą następować będzie w dniu realizacji zlecenia, poprzez obciążenie wskazanego rachunku bankowego w ramach dostępnych środków w czasie rzeczywistym;
8) przyjmowania wpłat gotówkowych; wpłaty gotówkowe krajowe, dokonywane przez wszystkie podmioty na rachunki Zamawiającego i podległych jednostek organizacyjnych nie będą obciążone prowizją ani jakąkolwiek opłatą od wpłacającego,
9) dokonywania wypłat gotówkowych z rachunków objętych umową na obsługę bankową, w tym realizacja czeku gotówkowego w oddziale Banku, nie będą obciążone prowizją ani jakąkolwiek opłatą (osobę wypłacającą);
10) wydawania:
a) blankietów czekowych,
b) opinii bankowych oraz zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych,
11) zapewnienia obsługi bankowej w każdy dzień roboczy,
12) środki przekazywane na rachunki Zobowiązanego będą księgowane w każdy dzień rozliczeniowy od rozpoczęcia do zakończenia dnia operacyjnego,
13) środki przychodzące w kwocie przekraczającej 1.000.000,00 zł – zgodne z zasadami funkcjonowania systemu SORBNET, o ile zleceniodawca złożył dyspozycję w tym systemie,
14) w przypadku złożenia w Banku zlecenia płatniczego w krajowym obrocie płatniczym, Bank doprowadza do uznania rachunku odbiorcy, w następujących terminach:
a) zlecenie płatnicze skierowane na rachunki prowadzone w Banku – w dniu dokonania wpłaty,
b) zlecenie płatnicze w złotych skierowane na rachunki prowadzone w innych bankach:
- złożone do godziny 11:45 – w tym samym dniu roboczym;
- złożone po godzinie 11:45 – w następnym dniu roboczym;
c) zlecenia płatnicze, które wpłyną po godzinie zamknięcia dnia operacyjnego zostaną zrealizowane i przekazane z datą przyszłego dnia roboczego,
15) w przypadku zmiany systemu rozliczeń międzybankowych, strony ustalą nowe godziny księgowania środków.
Dla prawidłowego wykonania zamówienia (w tym przyjmowania wpłat gotówkowych dokonywanych przez wszystkie podmioty na rachunki Zamawiającego), Bank musi posiadać na terenie miasta i gminy Elbląg placówkę bankową (oddział, filię lub punkt obsługi klienta) z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej obsługi klientów lub otwarcia na własny koszt i prowadzenie w okresie realizacji umowy oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta), z co najmniej jednym stanowiskiem do gotówkowej i bezgotówkowej obsługi klienta w terminie 1 miesiąca od dnia rozpoczęcia prowadzenia obsługi bankowej Zamawiającego. Do momentu otwarcia oddziału (placówki, filii lub punktu obsługi klienta) Bank zobowiązuje się, bez dodatkowej opłaty, codziennie odbierać gotówkę i przelewy w siedzibie Gminy Elbląg oraz jednostek organizacyjnych Gminy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) kryterium koszt kredytu w rachunku bieżącym, waga kryterium - 15%
2) kryterium oprocentowanie środków na rachunkach bankowych, waga kryterium - 25%
3) kryterium ryczałt miesięczny za kompleksowe prowadzenie usług bankowych, waga kryterium 60%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oprocentowanie środków na rachunkach bankowych

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia – prowadzenia działalności w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2022 r., poz. 2324 z późn. zm.), tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 1, 2 lub 4-6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U z 2020 r., poz. 2415 z poźn. zm.), wymaga:
- oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SWZ;
- oświadczenia Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg załącznika nr 5;
- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.
2. Zgodnie z art. 273 ust. 1 Zamawiający nie żąda innych niż wymienione w rozdz. XXII SWZ podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składa na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oświadczenia wskazane powyżej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty (formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ):
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wg załącznika nr 5;
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – wg załącznika nr 4 - jeżeli dotyczy;
4) pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy.
2. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania nw. podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp:
1) zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych wydane przez Komisje Nadzoru Finansowego (lub inny, właściwy na podstawie przepisów prawa podmiot) zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo Bankowe (Dz.U.2022, poz. 2324 z późn. zm.) – w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu;
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w zakresie podstaw wykluczenia – załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku powołania się na zasoby innych podmiotów należy złożyć wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów . Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający określa szczególny sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
a) spełnią warunki udziału w postępowaniu - warunek określony w ust.1 pkt. 2 musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawca ten musi świadczyć na rzecz Zamawiającego usługi, co do których są wymagane te uprawnienia;
b) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą podstawy wykluczenia zpostępowania na podstawie art.108;
c) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą podstawy wykluczenia na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o realizacje zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
4) Jeśli wybrana zostanie oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa w sprawie realizacji niniejszego zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz danych zawartych w ofercie.
2. Postanowienia umowy zostały zawarte w ogólnych warunkach umownych stanowiących integralną część SWZ /załącznik nr 3/, co ma zapobiec sytuacji, w której Zamawiający może zostać posądzonym, iż zataił istotne warunki umów w celu nieuczciwego przeprowadzenia postępowania.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp., a w szczególności w następującym zakresie:
1) na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp;
2) na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 2) – 4) ustawy Pzp;
3) na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp;
4) na podstawie art. 439 ust. 1 oraz art. 436 pkt. 4 lit. b) pzp.
4. Zamawiający określa warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w ogólnych warunkach umownych – załącznik nr 3 do SWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) konieczność zmiany terminu umownego,
2) wprowadzenie zmian wynikających z nowych rozwiązań organizacyjnych, modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych, w tym systemu finansowo- księgowego Zamawiającego, które będzie korzystne dla Zamawiającego, bez zmiany wynagrodzenia,
3) zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, bez zmiany wynagrodzenia,
4) zmiany wynagrodzenia na podstawie rt. 439 ust. 1 oraz art. 436 pkt. 4 lit. b) Pzp.
5) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury wyboru Wykonawcy i udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona,
6. Strony mogą dokonać zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia poprzez pisemne powiadomienie o takiej zmianie. Taka zmiana nie wymaga aneksu do umowy.
7. Inicjatorem zmian może być każda ze Stron poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
8. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności wymuszającej zmiany umowy.
9. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i
właściwie umotywowanej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/828667

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.