eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje › Budowę zespołu usług przyplażowych wraz z infrastrukturą na działkach nr 60/3, nr 69/5 oraz części działki nr 69/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje - etap II - stan developerski



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowę zespołu usług przyplażowych wraz z infrastrukturą na działkach nr 60/3, nr 69/5 oraz części działki nr 69/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje – etap II – stan developerski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nowe Centrum sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320962978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@nc-miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://nc-miedzyzdroje.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowę zespołu usług przyplażowych wraz z infrastrukturą na działkach nr 60/3, nr 69/5 oraz części działki nr 69/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje – etap II – stan developerski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b48c124-57a7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405667

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2720524,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Do zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem pn. „Budowę zespołu usług przyplażowych wraz z infrastrukturą na działkach nr 60/3, nr 69/5 oraz części działki nr 69/6 w obrębie 20 miasta Międzyzdroje – etap II – stan developerski” realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez spółkę 4Developments sp. z o.o. ul. Gdyńskich Kosynierów 3/1, 80-866 Gdańsk, należy realizacja prac budowlanych na działkach nr 60/3, 69/5 oraz 69/6, obręb 20 miasta Międzyzdroje wchodzą:
a) wszystkie warstwy wykończeniowe przegród wg. projektu architektonicznego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ – zestawienie przegród dla elementów wykończenia zewnętrznego i wewnetrznego:
ELEMENTY WYKOŃCZENIA ZEWNĘTRZNEGO:
- elementy fasadowe, stolarka okienna zgodnie z projektem warsztatowym sporządzonym przez Wykonawcę w oparciu o założenia dokumentacji technicznej dla budynków A i B,
- elewacje budynków A, B i C, (wymagania dla deski kompozytowej: okres gwarancji producenta min: 20 lat, grubość deski min 27 mm),
- izolacje termiczne, akustyczne, przeciwwilgociowe i przeciwwodne w budynkach A, B i C,
- cokoły w budynkach A, B i C,
- tarasy w budynkach A, B i C,
- obróbki blacharskie w budynkach A, B i C,
- parapety zewnętrzne w budynkach A, B i C,
- balustrady zewnętrzne w budynkach A, B i C,
- stolarka drzwiowa zewnętrzna w budynkach A, B i C,
- rolety zewnętrzne (zabezpieczenie barów na tarasach oraz fasad zewnętrznych) w budynkach A i B,
- sufit podwieszany dla łącznika między budynkami C i B oraz przy wejściu do budynku C,
- odwodnienie tarasów w budynkach A, B i C,
- witryny zewnętrzne w budynkach A i B,
- lamele na wejściu do budynku C,
- ściany działowe, w budynkach A, B i C,
- konstrukcja zadaszeń barów wraz pokryciem w budynkach A i B,
ELEMENTY WYKOŃCZENIA WEWNĘTRZNEGO:
- warstwy posadzkowe z wyłączeniem docelowej warstwy wykończeniowej w budynku A i B oraz pomieszczeniach sanitariatów budynku C,
- warstwy roadshows w pomieszczeniu nr 27 w budynku C pn.”Punkt gromadzenia odpadów” - wszystkie warstwy wykończeniowe (z warstwą z płytek ceramicznych),
- tynki w budynku A i B oraz pomieszczeniach sanitariatów budynku C (bez gładzi i robót malarskich),
- tynki w pomieszczeniu nr 27 w budynku C pn.”Punkt gromadzenia odpadów” – zwarstwą gładzi szpachlowej oraz robotami malarskimi;
b) zagospodarowanie terenu:
- instalacje elektroenergetyczne i teletechniczne,
- przebudowa istniejących chodników,
- tarasy zewnętrzne z desek kompozytowych oraz tarasy betonowe,
- zieleń niska, trawniki,
- miejsce gromadzenia odpadów,
- odtworzenie istniejącej nawierzchni,
- nawierzchnie chodnikowe;
c) instalacje elektryczne:
- wykonanie i uzbrojenie rozdzielnicy głównej,
- oświetlenie awaryjne,
- instalacja uziemienia i wyrównania potencjałów,
- instalacja odgromowa,
- instalacja przeciwprzepięciowa,
- kanalizacja kablowa,
- wewnętrzne linie zasilające,
- oświetlenie zewnętrzne,
- wewnętrzne instalacje elektryczne w budynkach A, B i C;
- w pomieszczeniu nr 27 w budynku C pn.”Punkt gromadzenia odpadów” - wykonanie opraw oświetleniowych oraz czujników ruchu.
d) instalacje sanitarne:
- wewnętrzna instalacja gazowa,
- wewnętrzna kanalizacja sanitarna w tym kanalizacja tłuszczowa,
- wewnętrzna instalacja gazowa,
- wewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej,
- instalacja skroplin, wykonanie czerpni i wyrzutni na potrzeby klimatyzacji,
- w pomieszczeniu nr 27 w budynku C pn.”Punkt gromadzenia odpadów” wykonanie wentylacji grawitacyjeją wymuszoej mechanicznie.
2. Do zakresu prac objetych ninijeszym zamówieniem nie wchodzą instalacje ogrzewania, chłodzenia, wentylacji mechanicznej oraz armatury sanitarnej.
3. Zakres prac wykonanych/wykonywanych w I etapie:
- fundamenty wraz z izolacją przeciwwilgociową oraz termiczną w budynkach A, B i C,
- instalacje sanitarne podposadzkowe dla budynków A, B i C, tj. wszystkie elementy instalacji kanalizacji sanitarnej, tłuszczowej oraz wodociągowej znajdujące się pod warstwą podkładu betonowego C8/12,
- podłogi na gruncie tj. podsypka piaskowa wraz podkładem z betonu C8/12,
- ściany nośne konstrukcyjne w budynkach A, B i C,
- ściany działowe w budynku C,
- płyty stropodachów budynków A, B i C wraz z konstrukcją łącznika pomiędzy budynkami C i B,
- fundamenty wraz z konstrukcją stalową schodów oraz elementami prefabrykowanymi, tj.
SCH_1, SCH_2, SCH_3 wraz zabezpieczeniem antykorozyjnym oraz przeciwpożarowym,
- konstrukcja szybów windowych wraz z nadszybiem dla budynku A i B,
- zewnętrzne instalacje sanitarne,
- instalacja odgromowa (w zakresie fundamentów oraz ścian).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.