eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Prace remontowe i zadania budowlane w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Dzierżoniowie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe i zadania budowlane w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Dzierżoniowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Dzierżoniowie

1.3.) Oddział zamawiającego: PSSE Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891065660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ignacego Krasickiego 36

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.dzierzoniow@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-dzierzoniow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cbcd3ed-36c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe i zadania budowlane w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Dzierżoniowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cbcd3ed-36c3-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00262877/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace remontowe i zadania budowlane w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Dzierżoniowie, ul. Ignacego Krasickiego 36

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”, nr POIS.11.03.00-00-0192/22, realizowanego w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM.272.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187145,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych i zadań budowlanych w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Dzierżoniowie (budynek przy ul. Ignacego Krasickiego 36 w Dzierżoniowie). Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn. „Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania”, nr POIS.11.03.00-00-0192/22, realizowanego w ramach osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020.
2. Zamówienie obejmuje:
1) dostawę i montaż klimatyzacji,
2) wykonanie prac polegających na montażu paneli podłogowych,
3) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia:
1) w celu zamontowania klimatyzacji:
a) dostarczy 5 kompletów urządzeń klimatyzacyjnych zewnętrznych Multi Split o mocy chłodniczej min. 5,3 kW A++, mocy grzewczej min. 5,6 kW A+ z funkcją grzania nawet przy -24° C na zewnątrz;
b) dostarczy 5 kompletów urządzeń klimatyzacyjnych wewnętrznych Multi Split o mocy chłodniczej min. 2,7 kW A++, mocy grzewczej min. 3,0 kW A+ z funkcją grzania nawet przy -24° C na zewnątrz;
c) dostarczy i zamontuje w adekwatnej ilości rurociągi z rur miedzianych do instalacji czynnika chłodniczego dedykowanego do klimatyzacji (średnica 28 mm);
d) zapewni konstrukcje wsporcze pod jednostki (urządzenia) zewnętrzne w ilości 5 szt.;
e) zapewni inne niezbędne materiały do instalacji systemu klimatyzacji (np. korytka PCV) – jeżeli będą niezbędne;
2) w celu wykonania montażu paneli podłogowych (szacowana powierzchnia wynosi ok. 306 m²; uwaga – Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić możliwe błędy pomiarowe wielkości ok. 2% od wskazanej wartości):
a) zdemontuje i usunie jako odpad istniejącą obecnie wykładzinę podłogową;
b) zapewni skucie wszelkich nierówności i oczyszczenie podłoża w celu przygotowania do montażu paneli podłogowych;
c) na podłożach betonowych dodatkowo zastosuje wylewkę samopoziomującą o gr. 5 mm;
d) zapewni i zastosuje odpowiedni materiał izolacyjny o grubości min. 5 mm pod panele (np. w postaci podkładu polietylenowego);
e) zamontuje posadzkę z paneli podłogowych o gr. 10 mm i klasie ścieralności AC6 (4-stronnie fazowana krawędź) wraz z listwami przyściennymi (kolor paneli i listew zostanie uzgodniony z Zamawiającym);
3) w celu wykonania prac remontowych polegających na dostawie i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej we wskazanych pomieszczeniach biurowych:
a) zdemontować i przekazać do zutylizowania obecną stolarkę okienną i drzwiową – według wymiarów określonych w STWIOR (zob. załącznik nr 1 do SWZ);
b) dostarczyć i zamontować na korytarzu jednoskrzydłowe drzwi aluminiowe lub stalowe przeciwpożarowe (gwarantujące szczelność ogniową co najmniej w klasie EI30 wg PN-EN 13501-2:2016-07), wymiary całkowite, tj. z ościeżnicą: wys. ok. 2064 mm oraz szer. ok. 1093 mm (typ „900 mm”):
• w ilości 4 szt.; kolor: np. RAL 7035 lub inny uzgodniony z Zamawiającym; górna część drzwi przeszklona; dedykowane okucia, klamka obustronna nierdzewna + wkładka zwykła + zamek 1-punktowy z zaczepem regulowanym, zawiasy prawy – lewy, samozamykacz ramieniowy; brak progu;
• w ilości 1 szt. drzwi płycinowe pełne (bez przeszklenia) z ościeżnicą metalową; kolor: np. RAL 7035 lub inny uzgodniony z Zamawiającym; dedykowane okucia, klamka obustronna nierdzewna + wkładka zwykła + zamek 1-punktowy z zaczepem regulowanym, zawiasy prawy – lewy, samozamykacz ramieniowy; brak progu;
c) dostarczyć i zamontować na parterze drzwi wewnętrzne dwuskrzydłowe stalowe lub aluminiowe płaszczowe, wymiary całkowite, tj. z ościeżnicą: wys. ok. 2300 mm oraz szer. ok. 1150 mm (drzwi typ „800 mm” + 350 mm);
d) dostarczyć i zamontować na I piętrze okna PCV białe zespolone min. dwuszybowe w łącznej ilości 8 szt. o wymiarach (szczegółowe opisy w załączniku nr 1 do SWZ):
• 500 x 1060 mm;
• 710 x 2620 mm (okno balkonowe);
• 640 x 1810 mm;
• 1310 x 2650 mm (okno balkonowe);
• 870 x 1980 mm (okno balkonowe).
• 880 x 1970 mm (okno balkonowe);
• 640 x 1780 mm;
• 1310 x 2600 mm (okno balkonowe) + montaż
parapetu wewnętrznego o gł. 35 cm i szer. ok. 0,7 mb (materiał: PVC; kolor np. marmur - do uzgodnienia z Zamawiającym);
e) wykonać obróbkę cementową i malarską wokół zamontowanych okien i drzwi (uwaga – zamówienie nie obejmuje malowania całości pomieszczeń, lecz tylko miejsc, w których wykonano obróbkę cementową/gipsową itp.);
f) zamurować otwory po 2 drzwiach zdemontowanych wraz z pracami wykończeniowymi (położenie gładzi gipsowej i zamalowanie zamurowanego fragmentu kolorem farby zbliżonym do koloru istniejącego w pomieszczeniu).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ (w dokumentacji tej zawarto rysunki powierzchni pomieszczeń, w których prace mają być wykonywane – w szczególności drzwi przeciwpożarowe zaznaczono kolorem czerwonym). Prace remontowe nie są objęte pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MAX Dumicz Leszek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8860010120

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.