eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Czyszczenie i malowanie zewnętrznych krat okiennych w Zakładzie Poprawczym w Poznaniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Czyszczenie i malowanie zewnętrznych krat okiennych w Zakładzie Poprawczym w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD POPRAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324197

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wagrowska 9

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-369

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poznan.zp.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zppoznan.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://poznan-zp.logintrade.net/zapytania_email,138224,b7ccdcea440e689ed07269623edadb94.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zakład Poprawczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czyszczenie i malowanie zewnętrznych krat okiennych w Zakładzie Poprawczym w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e29c0d81-4326-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427741

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116506/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Czyszczenie i malowanie zewnętrznych krat okiennych w Zakładzie Poprawczym w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00367786

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/01/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134926,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi czyszczenie i malowanie zewnętrznych krat okiennych w budynku Zakładu Poprawczego w Poznaniu.
2) Kraty zamontowane w oknach znajdują się na różnych kondygnacjach budynku (parter, I piętro, II piętro, III piętro). Poziom wysokości krat oraz zdjęcia poglądowe zostały ujęte w zał. Nr 3 do SWZ.
3) Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający zaleca Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w celu zapoznania się z budynkiem i rozmieszczeniem okien .
Przedmiot zamówienia obejmuje:

• przygotowanie miejsca wykonania realizowanego zamówienia
• zabezpieczenie okien folią
• oczyszczenie przez szczotkowanie powierzchni 264 krat z farby i rdzy
• odtłuszczenie powierzchni 264 krat
• malowanie farbą do długotrwałego zabezpieczenia, ochrony i dekoracji metalowych powierzchni narażonych na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych i nasłonecznienia, kolorem zbliżonym do istniejącego na elewacji budynku

4) Ze względu na specyfikę Zakładu, Zamawiający wymaga, aby wykonywane prace prowadzone były za pomocą wysięgnika koszowego, przegubowo-teleskopowego lub drabiny w miejscach niedostępnych z wysięgnika.
5) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie zobowiązuje się do:
• wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej, przepisami bhp i ppoż
• usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie gwarancji
• utrzymania porządku podczas prac w czasie realizacji zamówienia
• wykonania przedmiotu zamówienia materiałami własnymi posiadającymi aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
• zabezpieczenia terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności
• prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących elementów budynku. W przypadku wystąpienia uszkodzeń Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawy i odtworzenia na własny koszt
• zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych prac dla użytkowników budynku, biorąc pod uwagę wykonywanie prac w czynnym obiekcie
• stosowania sprzętu nie powodującego przekroczenia dopuszczalnych norm natężenia hałasu
• prowadzenia prac przy użyciu technicznie sprawnego sprzętu ogólnie stosowanego dla tego rodzaju robót
• uporządkowania miejsc po zakończeniu prac
• protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych prac
6) Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe zabezpieczające – niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty.
7) Zamawiający wymaga gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia – minimum 3 lata

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442180-2 - Powtórne malowanie

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143399,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225090 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143399,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: lex Trade sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773365836

7.3.3) Ulica: Garbary 67/67a

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-758

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143399,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.