eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków czystości, higieny, artykułów gospodarstwa domowego oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czystości, higieny, artykułów gospodarstwa domowego oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości, higieny, artykułów gospodarstwa domowego oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5774bd0-5c18-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://portal.smartpzp.pl/ozgs

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między ZAMAWIAJĄCYM a WYKONAWCAMI, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System. System jest dostępny pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/ozgs.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Systemu możliwe jest
pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy WYKONAWCY następujących minimalnych wymagań
technicznych i specyfiki połączenia:
a) posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania:
a. w zakresie podstawowych funkcjonalności – przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów:
-komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów
operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje,
- przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze,
Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,
- Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji
przeglądarek,
- w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP):
b. zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
c. w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
d. oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c
powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich
użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu
Elearning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta WYKONAWCY dla WYKONAWCÓW.
Użycie przez WYKONAWCĘ do kontaktu z ZAMAWIAJĄCYM środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest
uzależnione od uprzedniej akceptacji przez WYKONAWCĘ Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy
zakładaniu profilu WYKONAWCY.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym Wykonawca może skontaktować poprzez adres e-mail:
ozgst.iodo@ron.mil.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. Obowiązek
podania danych osobowych przez Wykonawców jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 77/2022/TP/M/Ż

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości, higieny, artykułów gospodarstwa domowego oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 3 (trzy) części:
część I zamówienia – dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia – dostawa środków czyszczących i polerujących dla Służby Żywnościowej,
część III zamówienia – dostawa różnych artykułów gospodarstwa domowego
dla Służby Żywnościowej.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39812200-9 Pasty do butów,
33711900-6 Mydło,
33741100-7 Środki do mycia rąk,
33741000-6 Produkty do pielęgnacji rąk,
39831000-6 Preparaty piorące,
39800000-0 Środki czyszczące i polerujące,
39830000-9 Środki czyszczące,
39831210-1Detergenty do zmywarek,
39831230-7 Środki rozpuszczające tłuszcze,
39831250-3 Roztwory myjące,
39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg,
39832000-3 Produkty do zmywania naczyń,
39831240-0 Preparaty czyszczące,
39831250-3 Roztwory myjące,
39813000-4 Pasty i proszki czyszczące,
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
39510000-0 Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym, 22993400-1 Papier lub tektura falista,
33764000-3 Serwetki papierowe,
33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.3., 2.1 - 2.3 oraz nr 6.1 i 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.3. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów
lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.

4.2.5.) Wartość części: 212275,70 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39812200-9 - Pasty do butów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od daty podpisania umowy przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zamawiający informuje, że WYKONAWCA, który złoży do oferty aktualny certyfikat zgodny z wymaganiami normy ISO 14001:2004 (PN-EN ISO 14001:2015) potwierdzający wspomaganie przez WYKONAWCĘ ochrony środowiska i zapobieganie zanieczyszczeniom w sposób uwzględniający potrzeby społeczno-ekonomiczne, w zakresie produkcji i dystrybucji środków czystości i kosmetyków otrzyma 10 (dziesięć) punktów za kryterium spełnienie przez wykonawcę wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych z wymaganiami normy ISO 14001:2004 (PN-EN ISO 14001:2015). ZAMAWIAJĄCY dopuści certyfikaty o zakresie pokrewnym - związanym z przedmiotem zamówienia. WYKONAWCA który nie złoży do oferty w/w certyfikatu otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium spełnienie przez wykonawcę wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych z wymaganiami normy ISO 14001:2004 (PN-EN ISO 14001:2015).

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości, higieny, artykułów gospodarstwa domowego oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 3 (trzy) części:
część I zamówienia – dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia – dostawa środków czyszczących i polerujących dla Służby Żywnościowej,
część III zamówienia – dostawa różnych artykułów gospodarstwa domowego
dla Służby Żywnościowej.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39812200-9 Pasty do butów,
33711900-6 Mydło,
33741100-7 Środki do mycia rąk,
33741000-6 Produkty do pielęgnacji rąk,
39831000-6 Preparaty piorące,
39800000-0 Środki czyszczące i polerujące,
39830000-9 Środki czyszczące,
39831210-1Detergenty do zmywarek,
39831230-7 Środki rozpuszczające tłuszcze,
39831250-3 Roztwory myjące,
39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg,
39832000-3 Produkty do zmywania naczyń,
39831240-0 Preparaty czyszczące,
39831250-3 Roztwory myjące,
39813000-4 Pasty i proszki czyszczące,
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
39510000-0 Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym, 22993400-1 Papier lub tektura falista,
33764000-3 Serwetki papierowe,
33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.3., 2.1 - 2.3 oraz nr 6.1 i 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.3. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów
lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.

4.2.5.) Wartość części: 58134,85 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od daty podpisania umowy przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zamawiający informuje, że WYKONAWCA, który złoży wraz z ofertą aktualny certyfikat zgodny z wymaganiami normy ISO 14001:2015 (PN-EN ISO 14001:2015 -09) potwierdzający wspomaganie przez WYKONAWCĘ ochrony środowiska i zapobieganie zanieczyszczeniom w sposób uwzględniający potrzeby społeczno -ekonomiczne, w zakresie produkcji i/lub obrotu środkami czystości i chemią gospodarczą otrzyma 10 (dziesięć) punktów za kryterium spełnienie przez WYKONAWCĘ wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych z wymaganiami normy ISO 14001:2015 (PN-EN ISO 14001:2015-09). ZAMAWIAJĄCY dopuszcza certyfikaty o zakresie pokrewnym - związanym z przedmiotem zamówienia. WYKONAWCA, który nie przedstawi wraz z ofertą w/w certyfikatu otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium spełnienie przez WYKONAWCĘ wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych z wymaganiami normy ISO 14001:2015 (PN-EN ISO 14001:2015-09).

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czystości, higieny, artykułów gospodarstwa domowego oraz środków do konserwacji obuwia dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 3 (trzy) części:
część I zamówienia – dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia – dostawa środków czyszczących i polerujących dla Służby Żywnościowej,
część III zamówienia – dostawa różnych artykułów gospodarstwa domowego
dla Służby Żywnościowej.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39812200-9 Pasty do butów,
33711900-6 Mydło,
33741100-7 Środki do mycia rąk,
33741000-6 Produkty do pielęgnacji rąk,
39831000-6 Preparaty piorące,
39800000-0 Środki czyszczące i polerujące,
39830000-9 Środki czyszczące,
39831210-1Detergenty do zmywarek,
39831230-7 Środki rozpuszczające tłuszcze,
39831250-3 Roztwory myjące,
39831300-9 Środki do czyszczenia podłóg,
39832000-3 Produkty do zmywania naczyń,
39831240-0 Preparaty czyszczące,
39831250-3 Roztwory myjące,
39813000-4 Pasty i proszki czyszczące,
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
39510000-0 Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym, 22993400-1 Papier lub tektura falista,
33764000-3 Serwetki papierowe,
33763000-6 Ręczniki papierowe do rąk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.3., 2.1 - 2.3 oraz nr 6.1 i 6.2 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo – cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.3. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów
lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.

4.2.5.) Wartość części: 30105,28 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy przedmiotu umowy licząc od daty podpisania umowy przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy
Pzp z postępowania z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY
nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje
w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie
tego warunku, jeżeli WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje
w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: WYKONAWCA wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY.
Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa wyżej, ZAMAWIAJĄCY żąda następujących dokumentów: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, spełniają określone wymagania, cechy lub kryteria, niezbędne do przeprowadzenia postępowania ZAMAWIAJĄCY wymaga do złożenia wraz z ofertą:
/dotyczy części I zamówienia/
1) aktualnie pozwolenie - w formie decyzji, wydane przez uprawniony podmiot na obrót produktami biobójczymi – dotyczy przedmiotu zamówienia z poz. 4, załącznik nr 1.1. do SWZ,
2) zaświadczenia potwierdzające charakterystykę oferowanych produktów, zawierające informacje o wymaganych opisem przedmiotu zamówienia składnikach i właściwościach fizyczno – chemicznych w formie kart charakterystyki oferowanych produktów zawierające następujące dane:
a) identyfikacja substancji/mieszaniny i identyfikacja producenta,
b) identyfikacja zagrożeń,
c) skład/informacje o składnikach,
d) środki pierwszej pomocy,
e) postępowanie w przypadku pożaru,
f) postępowanie w przypadku niezamierzonego uwolnienia do środowiska,
g) postępowanie z substancjami i mieszaninami i ich magazynowanie,
h) kontrola narażenia i środkach ochrony indywidualnej,
i) właściwości fizyczne i chemiczne,
j) stabilność i reaktywność,
k) informacje toksykologiczne,
l) informacje ekologiczne,
m) postępowanie z odpadami.

/dotyczy części II zamówienia/
1) zaświadczenia potwierdzające charakterystykę oferowanych produktów (dotyczy wszystkich wymaganych pozycji asortymentowych), zawierające informacje o wymaganych opisem przedmiotu zamówienia składnikach
i właściwościach fizyczno – chemicznych.
Dokument wymagany na potwierdzenie spełnienia powyższego wymagania
– Karty charakterystyki oferowanych produktów zawierające następujące dane:
a) nazwę producenta oraz dane dotyczące jego identyfikacji,
b) skład i informacje o składnikach,
c) identyfikacja zagrożeń,
d) pierwsza pomoc,
e) postępowanie w przypadku pożaru,
f) postępowanie w przypadku uwolnienia do środowiska,
g) postępowanie z preparatem i jego magazynowanie,
h) informacja o środkach ochrony indywidualnej,
i) właściwości fizyczno – chemiczne,
j) stabilność i reaktywność,
k) informacje toksykologiczne,
l) informacje ekologiczne,
m) postępowanie z odpadami.
W przypadkach braku wymaganych opisem przedmiotu zamówienia informacji zawartych w kartach charakterystyki produktu, należy dołączyć dodatkowo: karty produktów lub podobne dokumenty producenta, zawierające informacje o wymaganych opisem przedmiotu zamówienia składnikach i właściwościach fizyczno – chemicznych.
2) aktualną decyzję wydaną przez uprawniony podmiot, potwierdzającą wydanie zgody na obrót produktami biobójczymi – dotyczy przedmiotu zamówienia z poz. 9, 10 załącznik nr 1.2.
Jeżeli wymagane przedmiotowe środki dowodowe nie zostaną złożone
lub są niekompletne, ZAMAWIAJĄCY wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

/dotyczy części I zamówienia/
1) aktualnie pozwolenie - w formie decyzji, wydane przez uprawniony podmiot na obrót produktami biobójczymi – dotyczy przedmiotu zamówienia z poz. 4, załącznik nr 1.1. do SWZ,
2) zaświadczenia potwierdzające charakterystykę oferowanych produktów, zawierające informacje o wymaganych opisem przedmiotu zamówienia składnikach i właściwościach fizyczno – chemicznych w formie kart charakterystyki oferowanych produktów zawierające następujące dane:
a) identyfikacja substancji/mieszaniny i identyfikacja producenta,
b) identyfikacja zagrożeń,
c) skład/informacje o składnikach,
d) środki pierwszej pomocy,
e) postępowanie w przypadku pożaru,
f) postępowanie w przypadku niezamierzonego uwolnienia do środowiska,
g) postępowanie z substancjami i mieszaninami i ich magazynowanie,
h) kontrola narażenia i środkach ochrony indywidualnej,
i) właściwości fizyczne i chemiczne,
j) stabilność i reaktywność,
k) informacje toksykologiczne,
l) informacje ekologiczne,
m) postępowanie z odpadami.

/dotyczy części II zamówienia/
1) zaświadczenia potwierdzające charakterystykę oferowanych produktów (dotyczy wszystkich wymaganych pozycji asortymentowych), zawierające informacje o wymaganych opisem przedmiotu zamówienia składnikach
i właściwościach fizyczno – chemicznych.
Dokument wymagany na potwierdzenie spełnienia powyższego wymagania
– Karty charakterystyki oferowanych produktów zawierające następujące dane:
a) nazwę producenta oraz dane dotyczące jego identyfikacji,
b) skład i informacje o składnikach,
c) identyfikacja zagrożeń,
d) pierwsza pomoc,
e) postępowanie w przypadku pożaru,
f) postępowanie w przypadku uwolnienia do środowiska,
g) postępowanie z preparatem i jego magazynowanie,
h) informacja o środkach ochrony indywidualnej,
i) właściwości fizyczno – chemiczne,
j) stabilność i reaktywność,
k) informacje toksykologiczne,
l) informacje ekologiczne,
m) postępowanie z odpadami.
W przypadkach braku wymaganych opisem przedmiotu zamówienia informacji zawartych w kartach charakterystyki produktu, należy dołączyć dodatkowo: karty produktów lub podobne dokumenty producenta, zawierające informacje o wymaganych opisem przedmiotu zamówienia składnikach i właściwościach fizyczno – chemicznych.
aktualną decyzję wydaną przez uprawniony podmiot, potwierdzającą wydanie zgody na obrót produktami biobójczymi – dotyczy przedmiotu zamówienia z poz. 9, 10 załącznik nr 1.2.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty wymagane jest złożenie:
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ ;
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
c) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;
d) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru , chyba że ZAMAWIAJĄCY może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów;
e) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania WYKONAWCY lub podmiotu udostępniającego zasoby;
f) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
g) Zobowiązanie w przypadku gdy WYKONAWCA polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagane:
1) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania WYKONAWCY lub podmiotu udostępniającego zasoby;
2) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
3)Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia przedstawiają Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 6 oraz 6.1. do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/ozgs

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-22 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

/dotyczy I części zamówienia/
Sposób obliczenia kryterium spełnienia przez WYKONAWCĘ wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych z wymaganiami normy ISO 14001:2004 (PN-EN ISO 14001:2005) na punkty:
Zamawiający informuje, że WYKONAWCA, który złoży do oferty aktualny certyfikat zgodny z wymaganiami normy ISO 14001:2004 (PN-EN ISO 14001:2015) potwierdzający wspomaganie przez WYKONAWCĘ ochrony środowiska i zapobieganie zanieczyszczeniom w sposób uwzględniający potrzeby społeczno-ekonomiczne, w zakresie produkcji i dystrybucji środków czystości i kosmetyków otrzyma 10 (dziesięć) punktów za kryterium spełnienie przez wykonawcę wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych z wymaganiami normy ISO 14001:2004 (PN-EN ISO 14001:2015). ZAMAWIAJĄCY dopuści certyfikaty o zakresie pokrewnym - związanym z przedmiotem zamówienia. WYKONAWCA który nie złoży do oferty w/w certyfikatu otrzyma 0 (zero) punktów za kryterium spełnienie przez wykonawcę wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych z wymaganiami normy ISO 14001:2004 (PN-EN ISO 14001:2015).

/dotyczy II części zamówienia/
Sposób obliczenia kryterium spełnienia przez WYKONAWCĘ wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych
z wymaganiami normy ISO 14001:2015 (PN-EN ISO 14001:2015-09) na punkty:
Zamawiający informuje, że WYKONAWCA, który złoży wraz z ofertą aktualny certyfikat zgodny z wymaganiami normy ISO 14001:2015 (PN-EN ISO 14001:2015-09) potwierdzający wspomaganie przez WYKONAWCĘ ochrony środowiska i zapobieganie zanieczyszczeniom w sposób uwzględniający potrzeby społeczno-ekonomiczne, w zakresie produkcji i/lub obrotu środkami czystości i chemią gospodarczą otrzyma 10 (dziesięć) punktów za kryterium spełnienie przez WYKONAWCĘ wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych z wymaganiami normy ISO 14001:2015 (PN-EN ISO 14001:2015-09). ZAMAWIAJĄCY dopuszcza certyfikaty o zakresie pokrewnym - związanym z przedmiotem zamówienia.
WYKONAWCA, który nie przedstawi wraz z ofertą w/w certyfikatu otrzyma
0 (zero) punktów za kryterium spełnienie przez WYKONAWCĘ wymogów aspektów środowiskowych lub norm zarządzania środowiskowego, zgodnych z wymaganiami normy ISO 14001:2015 (PN-EN ISO 14001:2015-09).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.