eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sięgaczy w ul. Armii Krajowej" w Dzierżoniowie.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sięgaczy w ul. Armii Krajowej” w Dzierżoniowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746450882

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sięgaczy w ul. Armii Krajowej” w Dzierżoniowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03754932-1be6-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00427213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005591/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa sięgaczy w ulicy Armii Krajowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295275

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-1.271.45.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sięgaczy w ul. Armii Krajowej” w Dzierżoniowie.
Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na budowie dwóch sięgaczy (dróg wewnętrznych) w kierunku zabudowy mieszkaniowej wraz z ich odwodnieniem
i oświetleniem, w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową, dla której została wydana przez Starostę Dzierżoniowskiego decyzja pozwolenia na budowę nr 103/2017 z dnia 14.02.2017r., w szczególności obejmuje:
1) wykonanie robót ziemnych,
2) budowę dróg o nawierzchni z kostki betonowej,
3) budowę kanalizacji deszczowej wraz z systemem retencyjno – rozsączającym dla każdej drogi,
4) budowę oświetlenia ulicznego dla każdej drogi,
5) wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu. Należy wykonać i zamontować
6 tabliczek T-0 o treści: „Nie dotyczy pojazdów budowy, służb komunalnych i mieszkańców ul. Armii
Krajowej”,
6) wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
7) odtworzenie terenów zielonych,
8) regulację do projektowanych rzędnych wszystkich istniejących urządzeń (np.: zasuwy, zawory, studnie) znajdujących się na obszarze prowadzonych robót,
9) w przypadku ingerencji w obiekty przyległe, bądź ich uszkodzenie należy uwzględnić ich naprawę, uzupełnienie, regulację wysokościową itp.
1.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, został określony w:
1) decyzji pozwolenia na budowę nr 103/2017 z dnia 14.02.2017r. wydanej przez Starostę Dzierżoniowskiego i Zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu BA.6743.1.117.2023
z dnia 15.06.2023r. Wydanego przez Starostę Dzierżoniowskiego;
2) projekcie budowlanym budowy dróg wewnętrznych od ulicy Armii Krajowej w Dzierżoniowie
w kierunku zabudowy mieszkaniowej. Jednostka projektowa: Biuro Projektowo-Konsultacyjne Inżynierii Lądowej „SIGMA” w Dzierżoniowie;
3) projekcie wykonawczym budowy dróg wewnętrznych od ulicy Armii Krajowej w Dzierżoniowie w kierunku zabudowy mieszkaniowej wraz z opinią geotechniczną. Jednostka projektowa: Biuro Projektowo-Konsultacyjne Inżynierii Lądowej „SIGMA” w Dzierżoniowie;
4) projekcie budowy sieci kanalizacji deszczowej w ciągu działki nr 381/2 obręb Nowe Miasto w Dzierżoniowie. Jednostka projektowa - Biuro Projektowo-Konsultacyjne Inżynierii Lądowej „SIGMA” w Dzierżoniowie;
5) projekcie docelowej organizacji ruchu - budowa dróg wewnętrznych od ulicy Armii Krajowej w Dzierżoniowie w kierunku zabudowy mieszkaniowej. Jednostka projektowa: Biuro Projektowo-Konsultacyjne Inżynierii Lądowej „SIGMA” w Dzierżoniowie;
6) projekcie czasowej organizacji ruchu - budowa dróg wewnętrznych od ulicy Armii Krajowej w Dzierżoniowie w kierunku zabudowy mieszkaniowej. Jednostka projektowa: Biuro Projektowo-Konsultacyjne Inżynierii Lądowej „SIGMA” w Dzierżoniowie;
7) STWiOR - budowa dróg wewnętrznych od ulicy Armii Krajowej w Dzierżoniowie w kierunku zabudowy mieszkaniowej. Autor – Zbigniew Zadrożny;
8) przedmiarze robót dla inwestycji pn.: budowa dróg wewnętrznych od ulicy Armii Krajowej w Dzierżoniowie w kierunku zabudowy mieszkaniowej, stanowiącym materiał pomocniczy do oszacowania ceny ofertowej Wykonawcy.
1.3 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu robót wskazanych w Umowie,
w dokumentacji projektowej, w tym projekcie budowlanym i wykonawczym, który jest określony w formie opisu technicznego lub na rysunkach lub równocześnie w opisie i na rysunkach. Zarówno opis techniczny jak i rysunki (część graficzna) projektów są równoważne i opisują przedmiot zamówienia.
1.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, dokumentacją wymienioną w pkt. 1.2 niniejszej SWZ z uwzględnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób z niepełnosprawnościami.
1.5 Wykonawca oprócz w/w obowiązków zobowiązuje się do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy, jego zabezpieczenia, i należytego oznakowania oraz wystąpienia do gestorów sieci o protokolarne przekazanie urządzeń na czas prowadzenia robót, a po zakończeniu prac protokolarne przekazanie ich właścicielom, a także udostępnienie placu budowy gestorom sieci celem wykonania przez nich robót remontowych na swoich zasobach jeżeli zajdzie taka konieczność;
2) zapewnienia w trakcie prowadzonych robót dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, w tym dojazdu dla służb ratowniczych i komunalnych;
3) organizacji zaplecza budowy, w tym pomieszczenia dla potrzeb przeprowadzania cyklicznych narad koordynacyjnych z udziałem Zamawiającego, inspektorów nadzoru i Wykonawcy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów;
4) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędne media warunkujące prawidłowe wykonawstwo robót, w tym wykonanie w razie konieczności, przyłączy do sieci infrastruktury technicznej na potrzeby budowy;
5) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zobowiązań wynikających z uzyskanych decyzji, uzgodnień i opinii oraz tych, które Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w trakcie realizacji robót budowlanych;
6) wykonania badań, prób i pomiarów w czasie wykonywania robót budowlanych
i badań odbiorczych zgodnie ze specyfikacją techniczną i wynikających z PrBud.;
7) przekazania Zamawiającemu w dniu podpisania umowy oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierowników robót;
8) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległego terenu i ulic w przypadku nawożenia błota z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych;
9) uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu przyległego po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
10) wywozu materiału i gruzu z rozbiórki i zbędnych materiałów oraz niepotrzebnych urządzeń na składowisko odpadów i poniesienia kosztów ich składowania i utylizowania;
11) obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych, jak i do wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego wraz ze stroną tytułową i legendą oraz w formie elektronicznej na płycie CD;
12) ochrony punktów osnowy geodezyjnej, a w przypadku ich zniszczenia, bądź uszkodzenia lub konieczności przeniesienia zlecenia uprawnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego ich odtworzenia lub założenia nowych;
13) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;
14) uczestnictwa kierownika budowy i kierowników robót branżowych w radach budowy odbywających się nie rzadziej niż raz w tygodniu;
15) przygotowania na bieżąco rozliczeń budowy, faktur według zaleceń Zamawiającego,16) wykonania innych niezbędnych czynności wymaganych przepisami prawa, a związanych
z realizacją przedmiotu zamówienia;
17) pełnienia funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców;
18) wypełnienia zobowiązań również tych leżących po stronie Inwestora (Gminy) wynikających z opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, jak również tych, które zostaną wydane w toku realizacji robót;
19) poniesienia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe na terenie budowy od dnia jego przejęcia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1071685,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1297044,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1071685,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DR INFRASTRUKTURA, KOŹMICE 19, 57-211 KOŹMICE

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DR INFRASTRUKTURA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , UL. DOLNOŚLĄSKA 8, 57-200 ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811420183

7.3.3) Ulica: KOŹMICE

7.3.4) Miejscowość: KOŹMICE

7.3.5) Kod pocztowy: 57-211

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1071685,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.