Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00278269/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00299581/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej łączącej wieś Wierzchy z wsią Świny, Gmina Koluszki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65
1.5.2.) Miejscowość: Koluszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 67 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.borowinski@koluszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.koluszki.samorzady.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej łączącej wieś Wierzchy z wsią Świny, Gmina Koluszki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a06f8a6-0ce2-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032523/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa drogi gminnej Wierzchy - Świny gm. Koluszki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00278269/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIZ 271. 95. (31). 2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3988776,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej łączącej wieś Wierzchy z wsią Świny, Gmina Koluszki. Zadanie realizowane jest w formule projektuj i buduj.
2. W ramach prowadzonej inwestycji należy :
1) Opracować Dokumentację Projektową zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 8 do SWZ) zawierającą:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1609) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454) - w formie papierowej (5 egzemplarzy), oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
b) projekty wykonawcze / techniczne dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego ( Dz. U. z 2021 r. poz. 2454 ) – w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej ( 2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD ( 1 egzemplarz);
2) uzyskać wymagane prawem: decyzje, pozwolenia, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia umożliwiające zatwierdzenie Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia i pozwolenia na budowę/zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych;
3) uzyskać w imieniu Gminy Koluszki pozwolenia na budowę lub dokonać zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych ( zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego ),
4) wykonać prace budowlane na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z założeniami PFU stanowiącym załącznik Nr 8 do SWZ obejmujących w szczególności: a) ustalenie / wznowienie granic i wydzielenie nowego pasa drogowego, b) wycinkę drzew,
c) rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogi i obiektu mostowego,
d) budowę nowego obiektu mostowego,
e) budowę drogi z dwoma pasami ruchu w przeciwnym kierunku,
f) budowę ciągów pieszo – rowerowych,
g) wykonanie odwodnienia pasa drogowego,
h) doświetlenie obiektu mostowego,
i) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu i oznakowania,
j) inne prace zawarte w PFU oraz w przedmiarze robót.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
6) wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz projektu docelowej organizacji ruchu.
7) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Zadanie realizowane będzie na działkach w miejscowościach: Wierzchy, Świny, Kazimierzów Gmina Koluszki.
3. Szczegółowy zakres prac do wykonania ujęty jest w : Programie Funkcjonalno - Użytkowym: stanowiącym załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w przedmiarze robót zawierającym zestawienie rzeczowe planowanych robót budowlanych do wykonania - stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8885000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8885000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8885000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowe BUD DROG Stanislawa Polus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731006446
7.3.3) Ulica: ul. Zawiła 23
7.3.4) Miejscowość: Koluszki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-040
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO DROGOWE "BUD DROG" Stanisława Polus
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO DROGOWE "BUD DROG" Stanisława Polus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8885000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na potrzeby Gminy Koluszki
- Remont drogi gminnej w miejscowości Turobowice dz. nr 181 obr. 0023 i w miejscowości Kazimierzów dz. nr 54 obr. 0012, Gmina Koluszki.
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.