Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00354997/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU TCZEWSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tczewski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat.tczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_tczew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU TCZEWSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c64c672-34fa-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054433/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354997/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.33.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 616986,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu jezdni oraz chodników na drogach powiatowych na terenie miasta Tczewa, Gminy Tczew i Gminy Subkowy:4.5.1 JEZDNIE
a) Łączna długość dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem wynosi 107,159 km.
b) Zamawiający zapewnia mieszankę do posypywania dróg (zabezpieczoną przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych) z bazy z ZUK przy ul. Czatkowskiej 2a w Tczewie, składowisko mieszanki i punkt załadowczy (wskazane miejsce nie posiada żadnego zaplecza socjalnego dla pracowników – jest to jedynie miejsce składowania materiałów i punkt załadowczy) - do momentu całkowitego wykorzystania zapasu materiału tj. 175,215 t mieszanki piaskowo – solnej)
Po wyczerpaniu mieszanki, Wykonawca zobowiązany będzie do jej zapewnienia we własnym zakresie.
c) Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób:
− za roboczogodzinę pracy jednego nośnika z piaskarką i pługiem (odśnieżanie, odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie) w gotowości wyjazdu w ciągu 1,5 godziny od zgłoszenia,
− za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu koparko-ładowarki (poj. pow. 1 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia,
− za roboczogodzinę skuwania lodu młotem hydraulicznym w gotowości wyjazdu w ciągu 3 godzin od zgłoszenia,
− za roboczogodzinę odśnieżania pługiem ciężkim w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia,
− za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 3 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia.
4.5.2 CHODNIKI
a) Powierzchnia chodników objęta usługą zimowego utrzymania wynosi: miasto Tczew: 10 666 m2, gmina Tczew: 13 560 m2, gmina Subkowy: 2 662 m2.
b) Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób:
− za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem),
− za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem),
− za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Tczewa),
− za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Tczewa).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 319047,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu jezdni oraz chodników na drogach powiatowych na terenie miasta Pelplin, Gminy Pelplin i Gminy Morzeszczyn:4.6.1 JEZDNIE
a) Łączna długość dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem wynosi 42,393 km.
b) Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób:
− za roboczogodzinę pracy jednego nośnika z piaskarką i pługiem (odśnieżanie, odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie) w gotowości wyjazdu w ciągu maksymalnie 1,5 godziny od zgłoszenia,
− za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu koparko-ładowarki (poj. pow. 1 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia,
− za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 3 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia.
4.6.2 CHODNIKI
a) Powierzchnia chodników objęta usługą zimowego utrzymania wynosi: miasto Pelplin: 1 100 m2, gmina Pelplin: 2 884 m2, gmina Morzeszczyn: 1 321 m2;
b) Wynagrodzenie wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób:
− za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem),
− za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem).
− za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Pelplin),
− za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Pelplin).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 132882,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług w zimowym utrzymaniu jezdni oraz chodników na drogach powiatowych na terenie miasta i Gminy Gniew:4.7.1 JEZDNIE
a) Łączna długość dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem wynosi 39,224 km.
b) Wynagrodzenie Wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób:
− za roboczogodzinę pracy jednego nośnika z piaskarką i pługiem (odśnieżanie, odśnieżanie z posypywaniem lub posypywanie) w gotowości wyjazdu w ciągu 1,5 godziny od zgłoszenia,
− za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu koparko-ładowarki (poj. pow. 1 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia,
− za roboczogodzinę odśnieżania przy użyciu ładowarki (poj. pow. 3 m3) w gotowości wyjazdu w ciągu 2 godzin od zgłoszenia.
4.7.2 CHODNIKI
a) Powierzchnia chodników objęta usługą zimowego utrzymania wynosi: 11 666 m2 (miasto Gniew: 5 453 m2, gmina Gniew: 6 213 m2);
b) Wynagrodzenie wykonawcy w trakcie trwania umowy będzie obliczane w następujący sposób:
− za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem),
− za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 3 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (poza miastem).
− za odśnieżenie i posypanie materiałami uszarstniającymi chodników w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Gniew),
− za skucie lodu na chodnikach w gotowości reakcji w ciągu 1 godzin od otrzymania zlecenia - za 1 m2 (na terenie miasta Gniew).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 165055,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601658,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 601658,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601658,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bol-Trans Usługi Transportowo-Sprzętowe Bolesław Makowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931699884
7.3.4) Miejscowość: Rybaki - Subkowy
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOL-TRANS Usługi Transportowo-Sprzętowe Bolesław Makowski
jakie przetargi wygrała firma
BOL-TRANS Usługi Transportowo-Sprzętowe Bolesław Makowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214220 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bol-Trans Usługi Transportowo-Sprzętowe Bolesław Makowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5931699884
7.3.4) Miejscowość: Rybaki - Subkowy
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOL-TRANS Usługi Transportowo-Sprzętowe Bolesław Makowski
jakie przetargi wygrała firma
BOL-TRANS Usługi Transportowo-Sprzętowe Bolesław Makowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251570 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251570 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251570 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST-KOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932124915
7.3.4) Miejscowość: Gniew
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWEST-KOM W GNIEWIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INWEST-KOM W GNIEWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Pierwszy etap robót budowlanych i prac konserwatorskich prowadzonych w zabytkowym XIX-wiecznym wiatraku typu holenderskiego w Tczewie wraz z dokumentacją
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. "Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie"
- "BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW W POWIECIE TCZEWSKIM 2023"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Wykonanie spinki wodociągowej Mieścin-Dąbrówka Tczewska"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Oczyszczanie, utrzymanie czystości, utrzymanie części terenów zieleni m.in. na terenach rekreacyjnych w mieście Wąbrzeźno, oraz utrzymanie plaży w okresie sezonu letniego.
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2024/2025 r. dla nieruchomości Zarządu Mienia m. st. Warszawy - z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Zimowe utrzymanie ulic, chodników i alejek w parkach.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.