eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH W RAMACH ZADANIA PN: REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ: CZ. 1 ZAM. - REMONT DROGI GMINNEJ UL. STRUGI, CZ. 2 ZAM. - REMONT DROGI GMINNEJ UL. SUCHARSKIEGO.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH W RAMACH ZADANIA PN: REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ: CZ. 1 ZAM. – REMONT DROGI GMINNEJ UL. STRUGI, CZ. 2 ZAM. – REMONT DROGI GMINNEJ UL. SUCHARSKIEGO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH W RAMACH ZADANIA PN: REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ: CZ. 1 ZAM. – REMONT DROGI GMINNEJ UL. STRUGI, CZ. 2 ZAM. – REMONT DROGI GMINNEJ UL. SUCHARSKIEGO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ad6fa9-2abf-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058124/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Wykonanie nakładek bitumicznych w ramach zadania pn. Remonty dróg o nawierzchni bitumicznej – część 1 zamówienia – Remont drogi gminnej ul. Strugi w Myszkowie.

1.1.19 Wykonanie nakładek bitumicznych w ramach zadania pn. Remonty dróg o nawierzchni bitumicznej – część 2 zamówienia – Remont drogi gminnej ul. Sucharskiego w Myszkowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00324778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2023.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1943513,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu drogi gminnej nr 410143S w ciągu ul. Strugi w Myszkowie, tj. wykonaniu nakładki bitumicznej.
a) Kluczowe roboty budowlane do wykonania remontu obejmują:
• frezowanie istniejącej nawierzchni,
• rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni,
• wykonanie podbudowy gruntowej stabilizowanej spoiwem hydraulicznym,
• wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5.
• wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W,
• wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S,
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 podwójnie powierzchniowo utrwalonego emulsją i grysem,
• regulacja pionowa zasuw wodociągowych,
b) Nakładki bitumiczne w ciągu ul. Strugi będą wykonywane na działkach wchodzących w pas dróg publicznych - gminnych.
2) Przedmiot zamówienia na wykonanie części 1 zamówienia został opisany
w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacja do realizacji części 1 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 1043765,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu drogi gminnej nr 410053S w ciągu ul. Sucharskiego w Myszkowie, tj. wykonaniu nakładki bitumicznej.
a) Kluczowe roboty budowlane do wykonania remontu obejmują:
• frezowanie istniejącej nawierzchni,
• wymiana uszkodzonych krawężników,
• wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16W,
• regulacja pionowa włazów oraz zasuw wodociągowych,
• wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S,
• rozebranie fragmentów nawierzchni chodników,
• uzupełnienie podbudowy pod nawierzchnię chodników,
• ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej,
• oznakowanie poziome (odtworzenie).
b) Nakładki bitumiczne w ciągu ul. Sucharskiego będą wykonywane na działkach wchodzących w pas dróg publicznych - gminnych.
2) Przedmiot zamówienia na wykonanie części 2 zamówienia został opisany
w załączniku nr 2 do SWZ – dokumentacja do realizacji części 2 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 899747,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1024688,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1225569,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1024688,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751663011

7.3.3) Ulica: Lipie Śląskie ul. Cegielniana 20

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1024688,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 915989,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1218947,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 915989,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BITUM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751663011

7.3.3) Ulica: Lipie Śląskie ul. Cegielniana 20

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 915989,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.