eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodynie › Wykonanie robót budowlanych dociepleniowych w ramach Projektu: "POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ W WODYNIACH" - II etap



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dociepleniowych w ramach Projektu:
„POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ W WODYNIACH” – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wodynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582664

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedlecka 43

1.5.2.) Miejscowość: Wodynie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-117

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wodynie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wodynie.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina_wodynie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dociepleniowych w ramach Projektu:
„POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ W WODYNIACH” – II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc84fef0-2f5d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039794/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej Zespołu Szkół w Wodyniach II etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza”, Poddziałanie 4.3.1 „Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej”; umowa o dofinansowanie nr RPMA.04.03.01-14-c885/19-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339550/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGR.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych dociepleniowych w ramach Projektu: „POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ W WODYNIACH” – II etap, w zakresie określonym w SWZ.
2) Inwestycja zlokalizowana jest na terenie Gminy Wodynie, ul. Siedlecka 7, 08-117 Wodynie.
3) Prace montażowo-budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie. Należy je prowadzić z uwzględnieniem charakteru obiektu. Wszelkie utrudnienia w normalnej działalności szkoły powinny być zaplanowane i uzgodnione z odpowiednim wyprzedzeniem z Zamawiającym oraz Użytkownikiem.
4) Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy budynku szkoły (bez nowej hali gimnastycznej) oraz budynku magazynowego/gospodarczego. Dane charakterystyczne szkoły: powierzchnia użytkowa - ok. 3450 m2; wysokość budynku- ok. 11 m; ilość kondygnacji: 2. Ponadto na terenie szkolnym zlokalizowany jest budynek magazynowy/gospodarczy, jednokondygnacyjny, o powierzchni zabudowy ok. 41 m2.
5) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) opracowanie i uzgodnienie z Użytkownikiem harmonogramu prac powodujących utrudnienia w normalnej działalności szkoły,
b) zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa,
c) wykonanie prac budowlanych,
d) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej – jeśli dotyczy,
e) opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD),
f) przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi,
g) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla wykonania robót budowlanych i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnień z rzeczoznawcą ppoż. – jeśli dotyczy.
6) Zakres podstawowych prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) docieplenie styropianem fundamentów budynku szkoły (bez nowej hali gimnastycznej) wraz z pracami demontażowymi i towarzyszącymi (w tym m.in.: renowacja, naprawa i odgrzybianie ścian, wykonanie izolacji przeciwwodnej, wykonanie warstw zbrojących z siatki);
b) docieplenie styropianem cokołów budynku szkoły (bez nowej hali gimnastycznej) wraz z pracami demontażowymi i towarzyszącymi (w tym m.in.: oczyszczenie i gruntowanie cokołu, wykonanie warstw zbrojących z siatki; wykonanie tynków mozaikowych)
c) docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły (bez nowej hali gimnastycznej) i budynku magazynowego wraz z pracami demontażowymi i towarzyszącymi (w tym m.in.: odbicie tynków w niezbędnym zakresie; oczyszczenie i gruntowanie ścian i ościeży; wykonanie warstw zbrojących z siatki; wykonanie tynków silikonowych). (Projekt budowlano-wykonawczy, o którym mowa w ust. 9, przewiduje wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wełną mineralną, natomiast Zamawiający dopuszcza zamianę tego rozwiązania na wykonanie większości docieplenia ścian zewnętrznych płytami styropianowymi, tak jak to uwzględniono w Przedmiarze robót budowlanych, o którym mowa w ust. 10, przy czym Zamawiający zwraca uwagę, że obligatoryjne jest docieplenie wełną mineralną fragmentów ścian budynku szkoły zgodnie z informacją rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych).
d) wymianę drewnianej stolarki okiennej budynku szkoły wraz z pracami demontażowymi i towarzyszącymi, na okna szczelne PCV białe o współczynniku przenikania ciepła U(max) = 0,9 W/(m2K),
e) wymianę instalacji odgromowej budynku szkoły (bez nowej hali gimnastycznej) wraz z uziomem otokowym wraz z pracami demontażowymi i towarzyszącymi,
f) naprawa spękania pod stropem ścian budynku magazynowego/gospodarczego,
g) zainstalowanie skrzynek lęgowych dla ptaków w wersji podtynkowej: 5 budek lęgowych typu A oraz 5 budek półotwartych typu P
h) prace demontażowe, towarzyszące i tymczasowe (w tym m.in. demontaż i montaż nowych rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich i daszków; demontaż i odtworzenie opaski budynku; demontaż, renowacja i montaż istniejących krat i balustrad; montaż i demontaż rusztowań wraz z niezbędnymi ze względów BHP zabezpieczeniami, osłonami z siatki i daszkami; osłony z folii istniejących okien na czas wykonywania prac; wywiezienie gruzu).
7) Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje następujących prac opisanych w Projekcie budowlano wykonawczym, o którym mowa w ust. 9: docieplenie stropu budynku szkoły na poziomie poddasza, wykonanie prac budowlanych wewnątrz budynku magazynowego/gospodarczego i montaż nowych drzwi ppoż do tego budynku, wzmocnienie konstrukcji drewnianej dachu budynku szkoły).
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SWZ, w skład którego wchodzą:
i) „Projekt budowlano-wykonawczy termomodernizacji budynku Zespołu Szkół w Wodyniach” z dnia 28.06.2021.
ii) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – ST1 z dnia 28.06.2021.
iii) Inwentaryzacja przyrodnicza w zakresie występowania na obiekcie Zespołu szkół w Wodyniach chronionych gatunków zwierząt ze szczególnym uwzględnieniem ptaków i nietoperzy.
iv) Rysunek „Teren inwestycji – zagospodarowanie” z naniesioną przez rzeczoznawcy do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych informacją o ścianach zewnętrznych, które muszą być docieplone wełną mineralną.
v) Ekspertyza techniczna dotycząca stanu technicznego budynku gospodarczego z dnia 28.04.2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1085000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1145000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H. RAMAR Gajowy Rafał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251308797

7.3.3) Ulica: Łapiguz 100d

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1145000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.