eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Zielona biblioteka dla każdego - od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna" - etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184714009

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0a81351-4bb4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056962/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 "Zielona biblioteka dla każdego - od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna" - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381068

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 297987,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis zamówienia:
Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu audio na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna obejmuje dostawę:
1. Kolumna aktywna - 2 szt
2. Uchwyt kolumnowy ścienny - 2 szt
3. Mikser cyfrowy 8-kanałowy z interface USB 2.0 - 1 szt
4. Rejestrator cyfrowy audio – 4-kanałowy - 1 szt
5. Mikrofon nagłowny - 8 szt
6. Stacjonarny, poczwórny odbiornik diversity z wbudowanym skanowaniem częstotliwości - 2 szt
7. Mikrofon/nadajnik do ręki (Handheld) z przetwornikiem dynamicznym - 8 szt
8. Nadajnik osobisty (Bodypack) - 8 szt
9. Aktywna antena kierunkowa - 2 szt
10. Falowa antena pasywna - 1 szt
11. Szerokopasmowy Dystrybutor Antenowy - 1 szt
12. Kabel antenowy bcn - 4 szt
13. Skrzynia transportowa na zestaw mikrofonów bezprzewodowych - 1 szt
14. Mikrofon pojemnościowy wielkomembranowy sparowany Stereo Set - 2 szt
15. Kabel XLR 6 m czarne Klotz klotz my206 - Neutrik - 14 szt
16. Sterownik świateł DMX wraz z case - 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku A do SWZ pn.: zadanie_nr_1_dostawa_sprzętu_audio_wymagane_minimalne_parametry_techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

32342450-1 - Rejestratory głosu

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.5.) Wartość części: 156336,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis zamówienia:
Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna obejmuje dostawę:
1. Czytnik do audiobooków InkBOOK Czytnik Focus czerwony - 2 szt
2. Komputer stacjonarny i5-12400 8GB 500GB SSD W11Pro + kl + mysz Office 2021 Home & Business - 3 szt
3. Monitor 24" - 3 szt
4. UPS Zasilacz awaryjny 750VA,230V,AVR,4 Shuko 3
5. Komputer stacjonarny i7- 16GB 500GB SSD 2TB W11 Pro + kl + my Office 2021 Home & Business 1
6. Monitor 27" 1
7. UPS Zasilacz awaryjny 750VA,230V,AVR,4 Shuko 1
8. Laptop W11Pro i5-1235U/16GB/512GB/INT/15.6 FHD/Black/1YR + Dodatki Mysz Torba HDD Office 2021 Home & Business - 1 szt
9. Projektor z obiektywem szerokokątnym + uchwyt sufitowy - 1 szt
10. Access Point (11 Mb/s - 802.11b, 1733 Mb/s - 802.11ac, 300 Mb/s - 802.11n, 54 Mb/s - 802.11a, 54 Mb/s - 802.11g) - 1 szt
11. Ekran elektryczny z pilotem sufitowy - 1 szt
12. Zasilacz awaryjny 1200 AVR CDS 19" 2U - 1 szt
13. Oprogramowanie Corel CorelDRAW GS 2021 PL/CZ Box CDGS2021MLDP - 2 szt
14. Skaner A3 - 1 szt
15. Aparat cyfrowy body + obiektyw 15-35 mm f/2.8L IS USM + karta pamięci 128GB - 1 szt
16. Czytnik kodów kreskowych CZARNY, USB+PODST. - 4 szt
17. Ploter 36” (A0) - 1 szt
18. Bindownica - 1 szt
19. Niszczarka dokumentów 4,5x30 - 2 szt
20. Oczyszczacz powietrza - 2 szt
21. Klawiatura Przewodowa Czarna RU - 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku B do SWZ pn.: zadanie_nr_2_dostawa_sprzętu_komputerowego_wymagane_minimalne_parametry_techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 141651,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Muzyczny "AMADEUSZ" Leszek MARGRAF, ul. Lwowska 51, 33-300 Nowy Sącz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341037858

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189998,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169093,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169093,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169093,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD, ul. Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492889311

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169093,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.