Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00381068/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – etap III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 31
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184714009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/muszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zielona biblioteka dla każdego – od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna” – etap III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0a81351-4bb4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056962/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 "Zielona biblioteka dla każdego - od małego do dużego! Modernizacja i przebudowa Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna" - etap III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 297987,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia:Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu audio na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna obejmuje dostawę:
1. Kolumna aktywna - 2 szt
2. Uchwyt kolumnowy ścienny - 2 szt
3. Mikser cyfrowy 8-kanałowy z interface USB 2.0 - 1 szt
4. Rejestrator cyfrowy audio – 4-kanałowy - 1 szt
5. Mikrofon nagłowny - 8 szt
6. Stacjonarny, poczwórny odbiornik diversity z wbudowanym skanowaniem częstotliwości - 2 szt
7. Mikrofon/nadajnik do ręki (Handheld) z przetwornikiem dynamicznym - 8 szt
8. Nadajnik osobisty (Bodypack) - 8 szt
9. Aktywna antena kierunkowa - 2 szt
10. Falowa antena pasywna - 1 szt
11. Szerokopasmowy Dystrybutor Antenowy - 1 szt
12. Kabel antenowy bcn - 4 szt
13. Skrzynia transportowa na zestaw mikrofonów bezprzewodowych - 1 szt
14. Mikrofon pojemnościowy wielkomembranowy sparowany Stereo Set - 2 szt
15. Kabel XLR 6 m czarne Klotz klotz my206 - Neutrik - 14 szt
16. Sterownik świateł DMX wraz z case - 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku A do SWZ pn.: zadanie_nr_1_dostawa_sprzętu_audio_wymagane_minimalne_parametry_techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
32342450-1 - Rejestratory głosu
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.5.5.) Wartość części: 156336,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis zamówienia:Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna obejmuje dostawę:
1. Czytnik do audiobooków InkBOOK Czytnik Focus czerwony - 2 szt
2. Komputer stacjonarny i5-12400 8GB 500GB SSD W11Pro + kl + mysz Office 2021 Home & Business - 3 szt
3. Monitor 24" - 3 szt
4. UPS Zasilacz awaryjny 750VA,230V,AVR,4 Shuko 3
5. Komputer stacjonarny i7- 16GB 500GB SSD 2TB W11 Pro + kl + my Office 2021 Home & Business 1
6. Monitor 27" 1
7. UPS Zasilacz awaryjny 750VA,230V,AVR,4 Shuko 1
8. Laptop W11Pro i5-1235U/16GB/512GB/INT/15.6 FHD/Black/1YR + Dodatki Mysz Torba HDD Office 2021 Home & Business - 1 szt
9. Projektor z obiektywem szerokokątnym + uchwyt sufitowy - 1 szt
10. Access Point (11 Mb/s - 802.11b, 1733 Mb/s - 802.11ac, 300 Mb/s - 802.11n, 54 Mb/s - 802.11a, 54 Mb/s - 802.11g) - 1 szt
11. Ekran elektryczny z pilotem sufitowy - 1 szt
12. Zasilacz awaryjny 1200 AVR CDS 19" 2U - 1 szt
13. Oprogramowanie Corel CorelDRAW GS 2021 PL/CZ Box CDGS2021MLDP - 2 szt
14. Skaner A3 - 1 szt
15. Aparat cyfrowy body + obiektyw 15-35 mm f/2.8L IS USM + karta pamięci 128GB - 1 szt
16. Czytnik kodów kreskowych CZARNY, USB+PODST. - 4 szt
17. Ploter 36” (A0) - 1 szt
18. Bindownica - 1 szt
19. Niszczarka dokumentów 4,5x30 - 2 szt
20. Oczyszczacz powietrza - 2 szt
21. Klawiatura Przewodowa Czarna RU - 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku B do SWZ pn.: zadanie_nr_2_dostawa_sprzętu_komputerowego_wymagane_minimalne_parametry_techniczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 141651,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189998,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189998,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sklep Muzyczny "AMADEUSZ" Leszek MARGRAF, ul. Lwowska 51, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341037858
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sklep Muzyczny "AMADEUSZ" Leszek MARGRAF
jakie przetargi wygrała firma
Sklep Muzyczny "AMADEUSZ" Leszek MARGRAF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189998,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169093,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169093,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169093,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD, ul. Królowej Jadwigi 31, 33-300 Nowy Sącz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492889311
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
jakie przetargi wygrała firma
OPTIserw Kraków Jarosław POGWIZD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169093,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa komputerów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.