eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyśmierzyce › "Modernizacja i rozbudowa infrastruktury oświetleniowej w Gminie Wyśmierzyce"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Modernizacja i rozbudowa infrastruktury oświetleniowej w Gminie Wyśmierzyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYŚMIERZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 75

1.5.2.) Miejscowość: Wyśmierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-811

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486157003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwysmierzyce@wysmierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysmierzyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b3259ef-3d97-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Modernizacja i rozbudowa infrastruktury oświetleniowej w Gminie Wyśmierzyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b3259ef-3d97-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038804/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja i rozbudowa infrastruktury oświetleniowej w Gminie Wyśmierzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00357626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROA.271.03.06.2023.JW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań w ramach inwestycji ”Modernizacja i rozbudowa infrastruktury oświetleniowej w Gminie Wyśmierzyce”:

1. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową linii oświetlenia ulicznego w miejscowościach położonych na terenie gminy Wyśmierzyce, o nowe autonomiczne punkty oświetleniowe. Koncentracja prac występuje przy drogach o dużym skupisku posesji mieszkalnych i użytkowych tj. w miejscowościach sołeckich oraz osiedlach usytuowanych w mieście Wyśmierzyce. Planowana jest dobudowa odcinków linii oświetleniowej, w których zainstalowanych ma być 108 sztuk słupów z autonomicznymi lampami oświetleniowymi. Inwestycja realizowana będzie przy drogach gminnych. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji inwestycji znajdują się w Załączniku nr 8 do SWZ (Program Funkcjonalno Użytkowy). Wykaz miejscowości z liczbą nowych źródeł oświetlenia przedstawia Załącznik nr 9 oraz mapki lokalizacyjne – Załącznik nr 10;
2. Przebudowa instalacji elektrycznej w gminnych budynkach – montaż nowych punktów oświetleniowych w gabinetach, salach dydaktycznych, pomieszczeniach sanitarnych, salach sportowych i w przestrzeni wspólnej (korytarzach). Wykaz pomieszczeń z liczbą nowych źródeł oświetlenia przedstawia Załącznik nr 11.

Charakterystyczne parametry określające zakres robót budowlanych:
1)Oświetlenie na słupach metalowych (stalowych lub aluminiowych) o wysokości nie niższej niż 6 m, osadzonych w betonowym fundamencie.
2)Oświetlenie ma zapewnić bezpieczne i wygodne poruszanie się użytkownikom dróg przy wykorzystaniu nowoczesnych, autonomicznych źródeł światła i opraw oświetleniowych.
3)Lampy uliczne hybrydowe zasilane panelami fotowoltaicznymi i turbiną wiatrową z włącznikiem zmierzchowo-programowalnym.
Oświetlenie wewnętrzne – natynkowe oprawy ledowe liniowe i panele ledowe kwadratowe. Wymagania dot. natężenia światła, optymalnej temperatury barwowej oraz wskaźnika oddawania barw w pomieszczeniach biurowych i salach dydaktycznych określa Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31.12.2002 roku w sprawie BHP w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach, a także Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki przeznaczone na pobyt ludzi

Ogólne wymagania Zamawiającego:
1) Projektowane oświetlenie należy dostosować dla danej miejscowości, a przy oświetleniu wewnętrznym stosownie do rodzaju pomieszczenia.
2) Mapy do celów projektowych lub opinodawczych Wykonawca pozyska na własnym koszt.
3) Zakres i formę dokumentacji projektowej, umożliwiającej realizację zadania należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
4) Oświetlenie zaprojektować w oparciu o:
a. zalecenia Polskiego Komitetu Oświetleniowego;
b. obowiązujące normy europejskie dotyczące oświetlenia zewnętrznego ulicznego i oświetlenia w pomieszczeniach dydaktycznych.
5) Opracowanie projektów wykonawczych z uwzględnieniem wymagań ww. rozporządzenia w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznacznie określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu.
6) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
7) Uzyskanie na podstawie upoważnień otrzymanych od Zamawiającego wymaganych obowiązującymi przepisami stosownych opinii, uzgodnień, pozwoleń i zgód od odpowiednich organów oraz właścicieli nieruchomości.
8) Wykonawca sporządzi harmonogram szczegółowy wykonania prac projektowych, uzyskania poszczególnych opinii, uzgodnień i decyzji oraz wykonania robót budowlanych.
9) Ilości egzemplarzy opracowań projektowych dla Zamawiającego:
a. projekt budowlano – wykonawczy – 5 egz.+ wersja elektroniczna;
b. pozostałe opracowania – 1 egz. w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna.
10) Wszystkie materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje pozyskuje własnym staraniem Wykonawca. Zamawiający udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień.
11) Wykonawca uzyska (na podstawie upoważnień uzyskanych od Zamawiającego) pozwolenia na budowę (jeśli zadanie tego wymaga) lub dokona zgłoszenia robót budowlanych do organu administracji architektoniczno-budowlanej.
12) Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, iż jest on wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz, że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
13) Kompletny projekt wykonawczy przed rozpoczęciem prac budowlanych musi być zatwierdzony przez Zamawiającego.
14) Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być zgodne z zawartością odpowiednich specyfikacji technicznych.
15) Realizacja robót w oparciu o zatwierdzone przez Zamawiającego projekty wykonawcze po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy.
16) Wykonywanie obmiarów ilości zamawianych robót.
17) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót.
18) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami.
19) Przekazanie zrealizowanych robót Zamawiającemu.
20) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
21) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
22) Realizacja powyższego zakresu winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
23) Wykonanie i oddanie do użytku, musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno – budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
24) W celu oszacowania i wyceny zakresu robót dla potrzeb sporządzenia oferty należy kierować się wynikami szczegółowych wizji terenowych i inwentaryzacji własnych, wynikami opracowań własnych oraz zapisami niniejszego programu funkcjonalno – użytkowego.
25) Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje i ilości robót określone w niniejszym opracowaniu mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej.
26) Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
27) Wykonawca zgłosi (na podstawie upoważnień uzyskanych od Zamawiającego) zakończenia robót do organu administracji architektoniczno-budowlanej.
28) Wszystkie materiały z rozbiórki winny być zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z ustawą o odpadach i obowiązującymi przepisami wykonawczymi do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1956585,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1956585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1956585,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. „INSTALEX” Mariusz Prasek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670784379

7.3.3) Ulica: Szlachecka 94

7.3.4) Miejscowość: Sucha

7.3.5) Kod pocztowy: 26-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1956585,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.