eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Likwidacja barier w poruszaniu się w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 1 i w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier w poruszaniu się w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 1 i w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/809150

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier w poruszaniu się w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 1 i w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1eaf266-4250-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Likwidacja barier w poruszaniu się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 i w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy pomieszczeń higieniczno – sanitarnych w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie przy ul. Młyńskiej 12.
2. W ramach przebudowy i dostosowania łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych z jednoczesnym zachowaniem łazienek ogólnodostępnych planuje się wykonanie robót polegających na:
a) demontażu istniejących drzwi wraz z powiększeniem otworów drzwiowych w ścianach nośnych w celu dostosowania ich szerokości dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
b) rozbiórce istniejących ścian działowych wydzielających obecne sanitariaty oraz wykonanie ścian działowych w nowym układzie zapewniającym usytuowanie dodatkowej toalety dla osoby niepełnosprawnej, w tym:
- w łazience damskiej wykonanie ścian działowych murowanych na całą wysokość pomieszczenia, wydzielających przedsionek oraz poszczególne kabiny ustępowe,
- w łazience męskiej wykonanie ściany działowej murowanej na całą wysokość pomieszczenia, wydzielającej przedsionek oraz wykonanie ścianek systemowych wydzielających poszczególne kabiny ustępowe,
c) dostosowaniu instalacji elektrycznej oświetlenia, c.o. i wodno – kanalizacyjnej do nowego układu pomieszczeń,
d) skuciu istniejących płytek na podłodze i ścianach i zastąpienia płytkami antypoślizgowymi,
e) w przypadku dużych różnic wysokości oraz nierówności powstałych wskutek rozbiórek wykonaniu nowej wylewki samopoziomującej wyrównawczej,
f) wykonaniu okładziny ścian na całej wysokości pomieszczenia płytkami ceramicznymi bądź innym materiałem zmywalnym i odpornym na działanie wilgoci dopuszczonym do stosowania w szkołach,
g) montażu nowego sufitu podwieszanego kasetonowego oraz oświetlenia,
h) dostosowaniu wentylacji do obecnych warunków technicznych;
i) naprawie ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie prowadzenia prac,
j) montażu przyborów sanitarnych zgodnych z obecnymi wymaganiami,
k) montażu uchwytów i poręczy dla niepełnosprawnych w obrębie przyborów sanitarnych,
l) montażu nowych drzwi wejściowych do toalet (w dolnej części drzwi otwory nawiewne min. 200 cm2) otwieranych na zewnątrz z samozamykaczem, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (bez progów, grubość drzwi nie może pomniejszać szerokości otworu w świetle ościeżnicy),
m) montażu ścianek systemowych wydzielających kabiny
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 161811,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy pomieszczeń higieniczno – sanitarnych w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. mjr Henryka Sucharskiego w Rypinie przy ul. 3 Maja 3.
2. W ramach przebudowy i dostosowania łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych z jednoczesnym zachowaniem łazienek ogólnodostępnych planuje się wykonanie robót polegających na:
a) demontażu istniejących drzwi wraz z powiększeniem otworów drzwiowych w ścianach nośnych w celu dostosowania ich szerokości dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
b) rozbiórce istniejących ścian działowych wydzielających obecne sanitariaty oraz wykonanie ścian działowych w nowym układzie zapewniającym usytuowanie dodatkowej toalety dla osoby niepełnosprawnej, w tym:
- w łazience damskiej wykonanie ścian działowych murowanych na całą wysokość pomieszczenia, wydzielających przedsionek oraz poszczególne kabiny ustępowe; planowane powiększenie łazienki z wykorzystaniem część pomieszczenia zaplecza biblioteki,
- w łazience męskiej wykonanie ściany działowej murowanej na całą wysokość pomieszczenia, wydzielającej przedsionek oraz wykonanie ścianek systemowych wydzielających poszczególne kabiny ustępowe,
c) dostosowaniu instalacji elektrycznej oświetlenia, c.o. i wodno – kanalizacyjnej do nowego układu pomieszczeń,
d) skuciu istniejących płytek na podłodze i ścianach i zastąpienia płytkami antypoślizgowymi,
e) w przypadku dużych różnic wysokości oraz nierówności powstałych wskutek rozbiórek wykonaniu nowej wylewki samopoziomującej wyrównawczej,
f) wykonaniu okładziny ścian na całej wysokości pomieszczenia płytkami ceramicznymi bądź innym materiałem zmywalnym i odpornym na działanie wilgoci dopuszczonym do stosowania w szkołach,
g) montażu nowego sufitu podwieszanego kasetonowego,
h) dostosowaniu wentylacji do obecnych warunków technicznych,
i) naprawie ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie prowadzenia prac,
j) montażu przyborów sanitarnych zgodnych z obecnymi wymaganiami,
k) montażu uchwytów i poręczy dla niepełnosprawnych w obrębie przyborów sanitarnych,
l) montażu nowych drzwi wejściowych (w dolnej części drzwi otwory nawiewne min. 200 cm2) otwieranych na zewnątrz z samozamykaczem, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (bez progów, grubość drzwi nie może pomniejszać szerokości otworu w świetle ościeżnicy),
m) montażu ścianek systemowych wydzielających kabiny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 188322,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące montażu zewnętrznej windy przyściennej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do Przedszkola Miejskiego Nr 3 „Niezapominajka” w Rypinie przy ul. Sommera 16.
2. W ramach zamówienia planuje się montaż windy przyściennej zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku przedszkola przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych. Winda zostanie posadowiona na płycie fundamentowej żelbetowej wraz z niezbędnymi utwardzeniami dojść do windy oraz przebudową balustrady schodów przy wejściu.
3. Roboty budowlane przewidziane do realizacji:
a) wykonanie wykopu pod płytę fundamentową windy,
b) wykonanie warstw podbudowy, zbrojenia oraz betonowanie płyty fundamentowej,
c) wykonanie utwardzeń terenu w obszarze dojścia do windy,
d) montaż windy,
e) przebudowa balustrady stalowej na schodach wejściowych,
f) doprowadzenie zasilania do zainstalowanej windy z istniejącej rozdzielni elektrycznej.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a) uzyskać decyzję zezwalającą na eksploatację urządzenia technicznego wydaną przez właściwy miejscowo Urząd dozoru Technicznego,
b) wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1c do SWZ - Dokumentacja projektowa.
6. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.5.) Wartość części: 64024,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221432,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221432,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221432,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PONIATOWSCY FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA Zbigniew Poniatowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910063022

7.3.4) Miejscowość: Rypin

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221432,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-19 do 2023-11-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu – Część 2 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11 września 2023 roku do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu – Część 3 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11 września 2023 roku do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.