Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00368329/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier w poruszaniu się w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 1 i w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 40
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8091501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Likwidacja barier w poruszaniu się w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 1 i w Zespole Szkolno – Przedszkolnym Nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1eaf266-4250-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Likwidacja barier w poruszaniu się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 i w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy pomieszczeń higieniczno – sanitarnych w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Rypinie przy ul. Młyńskiej 12.2. W ramach przebudowy i dostosowania łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych z jednoczesnym zachowaniem łazienek ogólnodostępnych planuje się wykonanie robót polegających na:
a) demontażu istniejących drzwi wraz z powiększeniem otworów drzwiowych w ścianach nośnych w celu dostosowania ich szerokości dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
b) rozbiórce istniejących ścian działowych wydzielających obecne sanitariaty oraz wykonanie ścian działowych w nowym układzie zapewniającym usytuowanie dodatkowej toalety dla osoby niepełnosprawnej, w tym:
- w łazience damskiej wykonanie ścian działowych murowanych na całą wysokość pomieszczenia, wydzielających przedsionek oraz poszczególne kabiny ustępowe,
- w łazience męskiej wykonanie ściany działowej murowanej na całą wysokość pomieszczenia, wydzielającej przedsionek oraz wykonanie ścianek systemowych wydzielających poszczególne kabiny ustępowe,
c) dostosowaniu instalacji elektrycznej oświetlenia, c.o. i wodno – kanalizacyjnej do nowego układu pomieszczeń,
d) skuciu istniejących płytek na podłodze i ścianach i zastąpienia płytkami antypoślizgowymi,
e) w przypadku dużych różnic wysokości oraz nierówności powstałych wskutek rozbiórek wykonaniu nowej wylewki samopoziomującej wyrównawczej,
f) wykonaniu okładziny ścian na całej wysokości pomieszczenia płytkami ceramicznymi bądź innym materiałem zmywalnym i odpornym na działanie wilgoci dopuszczonym do stosowania w szkołach,
g) montażu nowego sufitu podwieszanego kasetonowego oraz oświetlenia,
h) dostosowaniu wentylacji do obecnych warunków technicznych;
i) naprawie ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie prowadzenia prac,
j) montażu przyborów sanitarnych zgodnych z obecnymi wymaganiami,
k) montażu uchwytów i poręczy dla niepełnosprawnych w obrębie przyborów sanitarnych,
l) montażu nowych drzwi wejściowych do toalet (w dolnej części drzwi otwory nawiewne min. 200 cm2) otwieranych na zewnątrz z samozamykaczem, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (bez progów, grubość drzwi nie może pomniejszać szerokości otworu w świetle ościeżnicy),
m) montażu ścianek systemowych wydzielających kabiny
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 161811,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące przebudowy pomieszczeń higieniczno – sanitarnych w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. mjr Henryka Sucharskiego w Rypinie przy ul. 3 Maja 3.2. W ramach przebudowy i dostosowania łazienek do potrzeb osób niepełnosprawnych z jednoczesnym zachowaniem łazienek ogólnodostępnych planuje się wykonanie robót polegających na:
a) demontażu istniejących drzwi wraz z powiększeniem otworów drzwiowych w ścianach nośnych w celu dostosowania ich szerokości dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
b) rozbiórce istniejących ścian działowych wydzielających obecne sanitariaty oraz wykonanie ścian działowych w nowym układzie zapewniającym usytuowanie dodatkowej toalety dla osoby niepełnosprawnej, w tym:
- w łazience damskiej wykonanie ścian działowych murowanych na całą wysokość pomieszczenia, wydzielających przedsionek oraz poszczególne kabiny ustępowe; planowane powiększenie łazienki z wykorzystaniem część pomieszczenia zaplecza biblioteki,
- w łazience męskiej wykonanie ściany działowej murowanej na całą wysokość pomieszczenia, wydzielającej przedsionek oraz wykonanie ścianek systemowych wydzielających poszczególne kabiny ustępowe,
c) dostosowaniu instalacji elektrycznej oświetlenia, c.o. i wodno – kanalizacyjnej do nowego układu pomieszczeń,
d) skuciu istniejących płytek na podłodze i ścianach i zastąpienia płytkami antypoślizgowymi,
e) w przypadku dużych różnic wysokości oraz nierówności powstałych wskutek rozbiórek wykonaniu nowej wylewki samopoziomującej wyrównawczej,
f) wykonaniu okładziny ścian na całej wysokości pomieszczenia płytkami ceramicznymi bądź innym materiałem zmywalnym i odpornym na działanie wilgoci dopuszczonym do stosowania w szkołach,
g) montażu nowego sufitu podwieszanego kasetonowego,
h) dostosowaniu wentylacji do obecnych warunków technicznych,
i) naprawie ewentualnych uszkodzeń powstałych w trakcie prowadzenia prac,
j) montażu przyborów sanitarnych zgodnych z obecnymi wymaganiami,
k) montażu uchwytów i poręczy dla niepełnosprawnych w obrębie przyborów sanitarnych,
l) montażu nowych drzwi wejściowych (w dolnej części drzwi otwory nawiewne min. 200 cm2) otwieranych na zewnątrz z samozamykaczem, dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (bez progów, grubość drzwi nie może pomniejszać szerokości otworu w świetle ościeżnicy),
m) montażu ścianek systemowych wydzielających kabiny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ - Dokumentacja projektowa.
4. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 188322,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące montażu zewnętrznej windy przyściennej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do Przedszkola Miejskiego Nr 3 „Niezapominajka” w Rypinie przy ul. Sommera 16.2. W ramach zamówienia planuje się montaż windy przyściennej zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku przedszkola przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych. Winda zostanie posadowiona na płycie fundamentowej żelbetowej wraz z niezbędnymi utwardzeniami dojść do windy oraz przebudową balustrady schodów przy wejściu.
3. Roboty budowlane przewidziane do realizacji:
a) wykonanie wykopu pod płytę fundamentową windy,
b) wykonanie warstw podbudowy, zbrojenia oraz betonowanie płyty fundamentowej,
c) wykonanie utwardzeń terenu w obszarze dojścia do windy,
d) montaż windy,
e) przebudowa balustrady stalowej na schodach wejściowych,
f) doprowadzenie zasilania do zainstalowanej windy z istniejącej rozdzielni elektrycznej.
4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
a) uzyskać decyzję zezwalającą na eksploatację urządzenia technicznego wydaną przez właściwy miejscowo Urząd dozoru Technicznego,
b) wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1c do SWZ - Dokumentacja projektowa.
6. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45442100-8 - Roboty malarskie
45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.5.) Wartość części: 64024,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221432,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221432,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221432,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PONIATOWSCY FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA Zbigniew Poniatowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910063022
7.3.4) Miejscowość: Rypin
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PONIATOWSCY Firma Ogólnobudowlana Zbigniew Poniatowski
jakie przetargi wygrała firma
PONIATOWSCY Firma Ogólnobudowlana Zbigniew Poniatowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221432,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-19 do 2023-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu – Część 2 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11 września 2023 roku do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu – Część 3 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 11 września 2023 roku do godziny 11:00 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
- Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Rypinie
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa oświetlenia placu zabaw przy ul. Koszarowej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120621C ul. Dłutka
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.