Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Skrzynie na wyposażenie elementów mobilnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140338549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czcsz.zamowienia@mon.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia-czcsz.wp.mil.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Skrzynie na wyposażenie elementów mobilnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb7df6dd-5eb0-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2 ustawy, w poprzednio prowadzanym postępowaniu nr 2616.45.2023.MP w trybie podstawowym w cz. 1 nie
złożono żadnej oferty
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2613.33.2023.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Skrzynie na wyposażenie elementów mobilnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 44613300-3 - Standardowe pojemniki do przewozu ładunków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający w dniu 14.09.2023r. wszczął postępowanie na portalu Smart PZP wysyłając Zaproszenie poprzez portal do Wykonawcy. Ze względu, że Wykonawca nie posiadał konta na portalu Smart PZP, Zamawiający jednocześnie przekazał drogą email Zaproszenie do Wykonawcyz prośbę o założenie konta na portalu Smart PZP – gdzie było prowadzone postępowanie (przekazując również link do prowadzonego postępowania). Zamawiający wymagał przesłania dokumentów w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w celu sprawnego przeprowadzenia postępowania w terminie do dnia 19.09.2023 r. Po wielokrotnych próbach kontaktu z Wykonawcą (telefonicznych oraz emaliowych) Wykonawca założył konto na portalu SMART PZP ale nie kompletnie – nie pobrał Zaproszenia oraz nie przedłożył wymaganych dokumentów na stronie prowadzonego postępowania ani w żadnej innej formie, jak również nie poinformował Zamawiającego czy weźmie udział w negocjacjach. . Pierwotnie Zamawiający wyznaczył termin negocjacji na dzień 21.09.2023 r. godz. 10:00 za pośrednictwem aplikacji MsTeam. Zamawiający podejmował wielokrotne próby kontaktu żeby ustalić czy Wykonawca weźmie udział w negocjacjach i dostarczy wymagane dokumenty oraz założy kompletne konto na portalu SMART PZP. Z Wykonawcą nie było kontaktu (tylko jeden email zwrotny z pytaniem o przesłanie linka do strony) do dnia negocjacji. Wykonawca połączył się na umówione spotkanie w aplikacji MsTeam. Komisja ustaliła z Wykonawcą, że przesunie termin negocjacji oraz Wykonawca założy konto na portalu gdzie dostarczy dokumenty
w wyznaczonym terminie tzn. do 26.09.2023r. Wykonawca ponowie nie założył kompletnego konta na platformie Smart PZP, nie zaakceptował Zaproszenia, nie odbierał telefonów, nie odpisał na wiadomość email oraz nie dostarczył wymaganych dokumentów.
W związku z brakiem kontaktu i brakiem zainteresowania przez Wykonawcę w/w postepowaniem Zamawiający unieważnia postępowanie o zamówienie publiczne.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.